wat is nou de beste manier om van je lichaamshaar aftekomen?
Definitieve opties ofzo?
niet te duur...
Definitieve opties ofzo?
niet te duur...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er definitief vanaf wil moet je het met de laser laten weghalen.
De gemakkelijkste oplossing is gewoon Veet for men erop smeren, laten intrekken en dan douchen. Duurt een paar minuten en alles is weg.
Ik heb echt veel lichaamshaar.
Ik ga gewoon bruan bodycruzer aanschaffen en kijken of het goed helpt.
Maar heb een vraag is er iets te doen aan puisten bij je rug?
Ik probeer van alles maar ze gaan niet weg..
braun bodycruzer is geen fijn ding koop dan een tondeuze ofzo. Ik heb ook veel lichaamshaar en ook wel puisten op de rug, regelmatig door iemand laten scrubben melk inname verminderen helpt. Niet laten harsen of ander chemisch spul op je rug laten smeren
braun bodycruzer is geen fijn ding koop dan een tondeuze ofzo. Ik heb ook veel lichaamshaar en ook wel puisten op de rug, regelmatig door iemand laten scrubben melk inname verminderen helpt. Niet laten harsen of ander chemisch spul op je rug laten smeren
Wetenschappelijke onderbouwing? Pure nonsens IMO. Acne heeft een hormonale oorzaak, heeft niks met voeding te maken. Al die verhalen "Ik at gister veel chocola, nu heb ik puisten" is ook je reinste onzin, aangezien een puistje een ontsteking is welke zeker een paar weken in ontwikkeling is. Maargoed andere discussie.
Mensen die een halve liter melk per dag drinken hebben 50 procent meer kans op puistjes dan mensen die zelden of nooit melk drinken. Dat blijkt uit onderzoek van de Harvard School of Public Health.
De grotere kans op acné komt door de natuurlijke hormonen die in melk en andere melkproducten zitten. Het menselijk organisme zou de hoge concentratie aan hormonen in koemelk niet aankunnen.
De hormonen maken onze huid vetter, waardoor de talgklieren gemakkelijker verstopt raken. Verstopte talgklieren leiden tot puistjes. Wie vooral magere melk drinkt, is hierbij slechter af dan wie halfvolle en volle melk drinkt. In magere melk is de verhouding hormonen immers groter.
Bij het onderzoek werd de etenssT van 47.000 vrouwen in hun tienerjaren onder de loep genomen. Bij het vergelijken van de dagelijkse opname van melkproducten en het voorkomen van acne viel een duidelijk verband af te lezen.
Een liter magere melk per dag verhoogt de kans op acne met 44 procent. Wie een halve liter volle of halfvolle melk drinkt, vergroot de kans respectievelijk met 12 en 16 procent.
In het algemeen had wie regelmatig melk dronk 22 procent meer kans op het ontwikkelen van puistjes dan wie zelden melk dronk. Het verband werd ook vastgesteld bij room en kaas, maar niet bij pizza, chocolade en chips.
Bron: gezonderworden.nl
Wetenschappelijke onderbouwing? Pure nonsens IMO. Acne heeft een hormonale oorzaak, heeft niks met voeding te maken. Al die verhalen "Ik at gister veel chocola, nu heb ik puisten" is ook je reinste onzin, aangezien een puistje een ontsteking is welke zeker een paar weken in ontwikkeling is. Maargoed andere discussie.

dus het is.. harsen?
dat veet for men werkt dat op buik/borst haar??
nadeel met braun body cruzer is toch snel terug komende stoppels?
mm.. moet je idd deels gelijk geven. Maar het is dan wel zo IMO dat de acne niet word veroorzaakt word door de melk opzichzelf, maar idd door de hormonen daarin.
Acne is hormonaal, dat is een bewezen feit. Jammaer dat de melk dan zo verpest is.
, melk is gewoon een emulsie van water, lactose, vet en nog wat stoffen, waar ook die hormonen bijhoren.