Fitness Seller

Weg met dat lichaamshaar

harsen, om de 2 maanden moet je dan gaan denk ik, maar je kunt permanent laten lazeren.. kost denk ik rond de 500 euro ofzo, paar sessies en komt nooit meer terug..

Als je het harsen lang genoeg volhoud komt het daarna ook niet meer terug (word steeds minder en minder).

tjah

Ik hoop dat er ook een paar oplossingen komen scheren is k*t. Harsen alleen met een aparte dure hars kan ik er tegen. Laseren is focking duur of je gaat onverantwoord dan is het goedkoop met shitty apparatuur.

Laatst bewerkt:
Als je er definitief vanaf wil moet je het met de laser laten weghalen.
De gemakkelijkste oplossing is gewoon Veet for men erop smeren, laten intrekken en dan douchen. Duurt een paar minuten en alles is weg.

Als je er definitief vanaf wil moet je het met de laser laten weghalen.
De gemakkelijkste oplossing is gewoon Veet for men erop smeren, laten intrekken en dan douchen. Duurt een paar minuten en alles is weg.

Is een oplossing voor lange haren korte haren pakt dat spul niet.

Ik heb echt veel lichaamshaar.

Ik ga gewoon bruan bodycruzer aanschaffen en kijken of het goed helpt.

Maar heb een vraag is er iets te doen aan puisten bij je rug?
Ik probeer van alles maar ze gaan niet weg..

Ik heb echt veel lichaamshaar.

Ik ga gewoon bruan bodycruzer aanschaffen en kijken of het goed helpt.

Maar heb een vraag is er iets te doen aan puisten bij je rug?
Ik probeer van alles maar ze gaan niet weg..

braun bodycruzer is geen fijn ding koop dan een tondeuze ofzo. Ik heb ook veel lichaamshaar en ook wel puisten op de rug, regelmatig door iemand laten scrubben melk inname verminderen helpt. Niet laten harsen of ander chemisch spul op je rug laten smeren

braun bodycruzer is geen fijn ding koop dan een tondeuze ofzo. Ik heb ook veel lichaamshaar en ook wel puisten op de rug, regelmatig door iemand laten scrubben melk inname verminderen helpt. Niet laten harsen of ander chemisch spul op je rug laten smeren

Wetenschappelijke onderbouwing? Pure nonsens IMO. Acne heeft een hormonale oorzaak, heeft niks met voeding te maken. Al die verhalen "Ik at gister veel chocola, nu heb ik puisten" is ook je reinste onzin, aangezien een puistje een ontsteking is welke zeker een paar weken in ontwikkeling is. Maargoed andere discussie.

• Topic Starter Topic Starter
dus het is.. harsen?

dat veet for men werkt dat op buik/borst haar??

nadeel met braun body cruzer is toch snel terug komende stoppels?

Wetenschappelijke onderbouwing? Pure nonsens IMO. Acne heeft een hormonale oorzaak, heeft niks met voeding te maken. Al die verhalen "Ik at gister veel chocola, nu heb ik puisten" is ook je reinste onzin, aangezien een puistje een ontsteking is welke zeker een paar weken in ontwikkeling is. Maargoed andere discussie.

Dit heb ik gevonden

Mensen die een halve liter melk per dag drinken hebben 50 procent meer kans op puistjes dan mensen die zelden of nooit melk drinken. Dat blijkt uit onderzoek van de Harvard School of Public Health.
De grotere kans op acné komt door de natuurlijke hormonen die in melk en andere melkproducten zitten. Het menselijk organisme zou de hoge concentratie aan hormonen in koemelk niet aankunnen.
De hormonen maken onze huid vetter, waardoor de talgklieren gemakkelijker verstopt raken. Verstopte talgklieren leiden tot puistjes. Wie vooral magere melk drinkt, is hierbij slechter af dan wie halfvolle en volle melk drinkt. In magere melk is de verhouding hormonen immers groter.
Bij het onderzoek werd de etenssT van 47.000 vrouwen in hun tienerjaren onder de loep genomen. Bij het vergelijken van de dagelijkse opname van melkproducten en het voorkomen van acne viel een duidelijk verband af te lezen.
Een liter magere melk per dag verhoogt de kans op acne met 44 procent. Wie een halve liter volle of halfvolle melk drinkt, vergroot de kans respectievelijk met 12 en 16 procent.
In het algemeen had wie regelmatig melk dronk 22 procent meer kans op het ontwikkelen van puistjes dan wie zelden melk dronk. Het verband werd ook vastgesteld bij room en kaas, maar niet bij pizza, chocolade en chips.
Bron: gezonderworden.nl

• Topic Starter Topic Starter
dus het is.. harsen?

mm.. moet je idd deels gelijk geven. Maar het is dan wel zo IMO dat de acne niet word veroorzaakt word door de melk opzichzelf, maar idd door de hormonen daarin.

Acne is hormonaal, dat is een bewezen feit. Jammaer dat de melk dan zo verpest is.

Gelukkig dat melk geen hormonen bevat... :rolleyes:
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.cleanstart.dermalogica.nl/jouw-huid/71-fabel-melk-veroorzaakt-acne.html

Bovendien zijn er zoveel mensen die merken dat hun acne vermindert door de melk inname te verlagen dat er niet meer echt omheen valt te draaien.

dus het is.. harsen?

En dat de koppen op de brody cruzer die je erop kan zetten niet echt werken ze pakken amper de haartjes. En scheren met de cruzer is ook niet wat hij pakt sws geen lange haren stel je laat een baardje staan die kan je er ook niet afhalen. Ik ben er niet echt tevreden over

Ja maar zoals ik al zij het moeten best hele lange haren zijn om met de veet for men te ontharen dus als je het bijv gedaan hebt moet je wel wachten totdat het bijna weer zo lang is en dat duurt imo te lang

Laatst bewerkt:

Wetenschappelijk onderbouwd is wel de theorie dat je van ontstekingsbevorderende vetten (omega 6 vooral) wél meer puisten krijgt. Omega 3 vermindert het aantal puisten omdat het ontstekingremmend werkt.
Als ik een week de omega 6 inname verminder zie je zo het aantal puisten verminderen.
Zwarte thee heeft een goede invloed op puisten omdat het de omzetting naar DHT vermindert. Lijnzaadolie trouwens ook.

mm.. moet je idd deels gelijk geven. Maar het is dan wel zo IMO dat de acne niet word veroorzaakt word door de melk opzichzelf, maar idd door de hormonen daarin.

Acne is hormonaal, dat is een bewezen feit. Jammaer dat de melk dan zo verpest is.

Hoe bedoel je niet door de melk zelf ???, melk is gewoon een emulsie van water, lactose, vet en nog wat stoffen, waar ook die hormonen bijhoren.

Tegen die puistjes, voor huidonzuiverheden kan je tea three gebruiken. Een natuurlijk product, te vinden in de essenza. Als je er erg van hebt zal je snel verbetering zien, de erge gaan snel weg, voordat je nieuwe aandoet zeker goed schrobben.

Voor puisten : Ga naar je dokter en vraag Roacutuane ,, Moet je 3 maanden pakken maar je bent r dan wel van verlost (Resultaat zie je maar vanaf 3emaand eerste 2 maanden verrgert het).
Ze zeggen ook da het slecht is voor lever maar ik heb me eens coma gezopen en niet veel aan men lever verandert dusjha :P
Lijnzaadolie is ook goed tegen acne ^^

Voor haar Waxen of die definitieve :D

Terug
Naar boven