MuscleMeat

Weg met dat lichaamshaar

Halen jullie je konthaar ook weg?

heb net mijn balzak geharst :eek:

Als man zijnde kom je niet gauw van je haartjes af. Laseren biedt meestal zelfs geen oplossing voor de haren van een man. Het is wel zo dat het aantal haartjes met ongeveer 60 a 70% verminderd kunnen worden, maar 100% alle haartjes verwijderen zal niet gaan. Vrouwen hebben meer profijt van permanent ontharen met laser.

iemand ervaring met def ontharen? ben wel in geintereseerd...

iemand ervaring met ontharingscreme? ben wel geinteresseerd maar vind t een beetje eng.

Ik heb die ontharingscrème van Veet is gebruikt. Eerst kort trimmen/knippen en dan die chemische rommel erop, werkt goed. Tenzij je het op je balzak wil gebruiken, dan zou ik toch een alternatief zoeken :thumbs:

Heb al verscheidene cremes en sprays gebruikt maar werkte voor geen meter, je krijgt er ook stoppels van. Heb nu van die waxstrips gekocht, hopen dat het daarmee lukt.

Ik heb maar liefst 10 behandelingen gehad met laser voor permanent ontharen. Na de 10e keer ben ik maar gestopt, want de haren kwamen nog steeds terug. Ik merk wel dat het veel langer duurt voordat de haren weer terug zijn, en de hoeveelheid is ook minder maar het feit blijft dat ze dus gewoon niet permanent wegblijven.
Ik scheer het nu 1x in de 2 weken.

Heb al verscheidene cremes en sprays gebruikt maar werkte voor geen meter, je krijgt er ook stoppels van. Heb nu van die waxstrips gekocht, hopen dat het daarmee lukt.

Strips bleek ik achteraf allergisch voor te zijn en nu heb ik daar nog steeds puistjes van op de rug :mad:

Net die koude wasstrips van veet gebruikt. Vrouwen overdrijven, zo veel pijn doet het niet :) alhoewel het toch niet aangenaam te noemen is lol

Terug
Naar boven