Fitness Seller

Weg met dat lichaamshaar

dus het is.. harsen?

dat veet for men werkt dat op buik/borst haar??

nadeel met braun body cruzer is toch snel terug komende stoppels?

Veet for Men vond ik zwaar k*t. Had het van de zomer om mn borsthaar weg te halen, eerste twee keer ging het goed en bleef het weg voor 3-4 dagen (terwijl het minstens een week weg zou moeten blijven) en daarna kreeg ik allemaal ontstoken haarzakjes. Geen succes dus.

Gewoon laten harsen bij een schoonheidssalon, ga ik deze zomer ook maar doen.

Veet for Men vond ik zwaar k*t. Had het van de zomer om mn borsthaar weg te halen, eerste twee keer ging het goed en bleef het weg voor 3-4 dagen (terwijl het minstens een week weg zou moeten blijven) en daarna kreeg ik allemaal ontstoken haarzakjes. Geen succes dus.

Gewoon laten harsen bij een schoonheidssalon, ga ik deze zomer ook maar doen.

borsthaar laten zitten gozer xD er zijn genantere plekken. Als jij je borsthaar weg wil hebben zul je moeten gaan laseren

Ik heb echt veel lichaamshaar.

Ik ga gewoon bruan bodycruzer aanschaffen en kijken of het goed helpt.

Maar heb een vraag is er iets te doen aan puisten bij je rug?
Ik probeer van alles maar ze gaan niet weg..
Beter koop je de Braun CruZer niet. Die fout heb ik ook gemaakt en het is echt de grootste fout die je zult maken in een lange tijd.
Die van mij kostte €89 (-€25 van een mail-in rebate) en het ding scheert voor geen meter, echt niet. Het verbaast me dat Braun de CruZer nog mag verkopen, eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt:
beter koop je de braun cruzer niet. Die fout heb ik ook gemaakt en het is echt de grootste fout die je zult maken in een lange tijd. Die van mij kostte €89 (-€25 van een mail-in rebate) en het ding scheert voor geen meter, echt niet. Het verbaast me dat braun de cruzer nog mag verkopen, eerlijk gezegd.

+1

WTF is een poepsnor? :p
Ik heb by the way een beetje haar op mijn schouders en bovenrug. Ik kan er best mee leven maar ik zou het opzich wel chiller vinden als het weg zou kunnen. Ik heb alleen geen zin om het steeds te scheren want ZO erg is het niet. Moet ik dan gewoon laten harsen? Omdat ik hier net las dat dat wel lang meegaat? Laseren is mij weer te duur.

WTF is een poepsnor? :p
Ik heb by the way een beetje haar op mijn schouders en bovenrug. Ik kan er best mee leven maar ik zou het opzich wel chiller vinden als het weg zou kunnen. Ik heb alleen geen zin om het steeds te scheren want ZO erg is het niet. Moet ik dan gewoon laten harsen? Omdat ik hier net las dat dat wel lang meegaat? Laseren is mij weer te duur.

Poepsnor is haar tussen je bilnaat, en harsen is idd het beste maarja als het toch maar weinig is zou ik het laten zitten

:P Njha als je je scheert komt het dubbel zo hard trg xs
(heb er zelf ervaring mee)
dusjha best harsen/waxen :d

Voor puisten : Ga naar je dokter en vraag Roacutuane ,, Moet je 3 maanden pakken maar je bent r dan wel van verlost (Resultaat zie je maar vanaf 3emaand eerste 2 maanden verrgert het).
Ze zeggen ook da het slecht is voor lever maar ik heb me eens coma gezopen en niet veel aan men lever verandert dusjha :P
Lijnzaadolie is ook goed tegen acne ^^

Voor haar Waxen of die definitieve :D

Roaccutane is een zeer sterk anti-androgeen. Dat wil je toch echt niet gebruiken als je krachttraining doet? ???

Jha maar zeker niet vergetn insmeren met Vaseline/bodymilk anders krijgje striemen =(

Veel oestrogeen spuiten.

Krijg je daar geen puisten van net ?

en Een teveel aan oestrogeen kan bij zowel mannen als vrouwen het seksueelverlangen remmen.(wikipedia)

waxen die handel

Laat het gewoon laseren, da's tenminste oplossing voor het leven.

Gewoon wat geld opzij gaan leggen en het op den duur in een goeie kliniek weg laten laseren. Vriend van me heeft het ook laten doen en die is uitermate tevreden, gewoon een mooie gladde borst en rug en hij hoeft er nooit meer wat aan te doen, niet telkens dat geklooi met hars of scheermesjes.

Laat het gewoon laseren, da's tenminste oplossing voor het leven.

Gewoon wat geld opzij gaan leggen en het op den duur in een goeie kliniek weg laten laseren. Vriend van me heeft het ook laten doen en die is uitermate tevreden, gewoon een mooie gladde borst en rug en hij hoeft er nooit meer wat aan te doen, niet telkens dat geklooi met hars of scheermesjes.

Laseren is heel duur. Ik ken weer mensen die dat hebben laten doen, maar je hebt relatief veel behandelingen nodig en dan heb je ook nooit de garantie dat het haar nooit meer terugkomt.

Het beste is om er mee te leren leven, maar op sommige plekken wil je het gewoon echt niet.

Terug
Naar boven