RobJanssens
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 48kg
[weg]
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dag allemaal,
Ik ben 17 jaar (binnen enkele maanden 18) , 1.73m groot en weeg 48 kg. Nu zal je denken, hoe doe je dit? Maar dit komt door een snel metabolisme
Het gevolg hiervan is dat ik een weinig tot niets aankom, ook al eet ik eens teveel. Daarom dat ik tips vraag bij dit forum hoe je gewicht kan bijkrijgen om later, eventueel, beginnen te fitnessen om spieren te kweken.
Gelieve goede, bruikbare tips te geven, desnoods een voedingsschema.
Mvg,
Rob
Hoe dat je dat doet? Te weinig eten. Ik zat in een gelijkaardige situatie , dacht dat ik genoeg at en dat m'n snelle metabolisme een factor was in het niet aankomen van gewicht.
Je zal jezelf (zeker in het begin) moeten dwingen om meer te eten , ookal heb je 'geen honger'. En begin met om het 1.5-2u een maaltijd te eten , hoeft niet veel te zijn. Het belangrijkste is dat je zeker iets eet. Gezien je gewicht zou ik zeker 500kcal boven je onderhoud eten.(Minimum) En drink 2l chocomelk of melk per dag dat laatste heeft me het meest geholpen en ik doe het nog steeds.
maar wat precies moet je eten? Kan dit gewoon een stuk fruit zijn of moet het iets speciaals zijn?