MuscleMeat

Weight gainer gezicht

Bezoekers in dit topic

Jarni

Novice
Lid geworden
30 sep 2019
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
58kg
Vetpercentage
15%
Hallo

Ik ga binnekort beginnen met weight gainers
Maar kom je ook aan in je gezicht
Want ik vind men gezicht ook nogal smal?
 
Welkom, wat zijn, buiten een dik gezicht, je doelen?
 
Mijn doel is om te verbrede omdat ik mij te mager vind en daarvoor gaak ool beginnen met weight gainers omdat ik niet gemakkelijk aankom of super veel kan eten.
 
Ja, als je aankomt in vet, zullen je ingevallen wangetjes ook verdwijnen. Kijk maar eens naar het gezicht bij transformatiefoto's waarbij mensen tientallen kilo's zijn afgevallen. Omgekeerd werkt dat dus ook.
 
Ja, als je aankomt in vet, zullen je ingevallen wangetjes ook verdwijnen. Kijk maar eens naar het gezicht bij transformatiefoto's waarbij mensen tientallen kilo's zijn afgevallen. Omgekeerd werkt dat dus ook.
Maar kwil juist niet aankome in vet
Maar zet het gezicht uit tijdens het traine op lang termijn?
 
Met 58 kg bij 1,81 meter moet je in zijn geheel aankomen en niet alleen je gezicht!

Aankomen is niet meer dan meer eten dan je verbrand. Wat eet je nu? Hoeveelheden en kcal.
Wat is verder je doel?

Post anders even wat je nu eet. Want een waightgainer zal je mogelijk niet eens nodig hebben. Waarschijnlijk eet je gewoon heel erg weinig.
Dus schrijf eerst eens op wat je eet. Je hoeft geen echt uitgerekend schema aan te houden. Maar lees dit even als basis informatie door. Pot 1 en gebruik eventueel de excel uit post 2.

Als je trouwens echt 58 kg weegt op 1,81m zal je niet veel vet hebben of je hebt gewoon totaal geen massa.
En ja bij aankomen komt het ook in je gezicht aan.
 
Met 58 kg bij 1,81 meter moet je in zijn geheel aankomen en niet alleen je gezicht!

Aankomen is niet meer dan meer eten dan je verbrand. Wat eet je nu? Hoeveelheden en kcal.
Wat is verder je doel?

Post anders even wat je nu eet. Want een waightgainer zal je mogelijk niet eens nodig hebben. Waarschijnlijk eet je gewoon heel erg weinig.
Dus schrijf eerst eens op wat je eet. Je hoeft geen echt uitgerekend schema aan te houden. Maar lees dit even als basis informatie door. Pot 1 en gebruik eventueel de excel uit post 2.

Als je trouwens echt 58 kg weegt op 1,81m zal je niet veel vet hebben of je hebt gewoon totaal geen massa.
En ja bij aankomen komt het ook in je gezicht aan.
Ik eet sochtends drie snede brood
Smiddags zes
En savonds meestal ma een bord avond eten.
Maar mezelf meer laten eten lukt me niet echt ik krijg snel buikpijn.
 
Post eens exact wat je eet. Met beleg erbij. Je kan voller beleg nemen zoals pindakaas of ham/kaas (dubbel beleg)
Wat eet je tussendoor in de ochtend/middag? Pak een paar handjes noten oid.
Bij elke maaltijd een beker volle melk/chocomelk.
Bij avondeten een sausje erbij. Toetje na het eten.
Wat drink je verder? Melk nemen of een sapje.
Eet je fruit tussendoor? Banaan oid.
Voor het naar bed gaan een bak kwark oid met noten.
Of ontbijten met havermout (kan ook gewoon in (volle en of vruchten) yoghurt of creusli met yoghurt en noten.

Als je een weightgainer kan drinken kan je hem ook zelf maken. En daarbij als er wel een weightgainer bijpast kan je ook meer eten. ;) of dus zelf een gainer maken.
Havermout + (choco)melk + een lepel pindakaas of scheut olie erdoor. Banaantje of ander fruit erdoor.

Maar start eens met opschrijven wat je echt eet
bijvoorbeeld ontbijt
3 boterhammen met boter. Welk beleg en wat je drinkt
Dat van een hele dag. Dan kunnen we daar tips op geven.

en daarbij... opbouwen!!! Eet je nu 3 boterhammen.. doe eerst het beleg dubbel en voller. Is het niet genoeg doe er een cracker bij. Of vervang boterhammen door bolletjes of krentebollen. Zit net wat meer in. Maar maak je eten lekker. Wat vind je echt lekker?
 
Post eens exact wat je eet. Met beleg erbij. Je kan voller beleg nemen zoals pindakaas of ham/kaas (dubbel beleg)
Wat eet je tussendoor in de ochtend/middag? Pak een paar handjes noten oid.
Bij elke maaltijd een beker volle melk/chocomelk.
Bij avondeten een sausje erbij. Toetje na het eten.
Wat drink je verder? Melk nemen of een sapje.
Eet je fruit tussendoor? Banaan oid.
Voor het naar bed gaan een bak kwark oid met noten.
Of ontbijten met havermout (kan ook gewoon in (volle en of vruchten) yoghurt of creusli met yoghurt en noten.

Als je een weightgainer kan drinken kan je hem ook zelf maken. En daarbij als er wel een weightgainer bijpast kan je ook meer eten. ;) of dus zelf een gainer maken.
Havermout + (choco)melk + een lepel pindakaas of scheut olie erdoor. Banaantje of ander fruit erdoor.

Maar start eens met opschrijven wat je echt eet
bijvoorbeeld ontbijt
3 boterhammen met boter. Welk beleg en wat je drinkt
Dat van een hele dag. Dan kunnen we daar tips op geven.

en daarbij... opbouwen!!! Eet je nu 3 boterhammen.. doe eerst het beleg dubbel en voller. Is het niet genoeg doe er een cracker bij. Of vervang boterhammen door bolletjes of krentebollen. Zit net wat meer in. Maar maak je eten lekker. Wat vind je echt lekker?
Zal ik doen.
 
Back
Naar boven