XXL Nutrition

Weightgainer

Alizee

Novice
Waardering
0
He allemaal,

Ik ben aan het kijken voor een weight gainer. Nu is mijn vraag wat kan ik het beste kopen? Ik lees bijvoorbeeld veel over whey perfection. Kan iemand mij iets aanraden? En wanneer kan je het beste je shake innemen?

Lean Gainer

whey perfection is een eiwitshake, een weightgainer is een combinatie van eiwitten en koolhydraten. Het is eigenlijk een maaltijdvervanger. ik adviseer je ook om lean gain te gebruiken, dit zijn eiwitten en hoogwaardige koolhydraten in een product. Veel weight gainers bevatten suikers en die moet je zien te ontwijken.

maakt niet zo veel uit wanneer je de shake in neemt, kan sochtends, smiddags, na de training: wanneer het jou uitkomt

• Topic Starter Topic Starter
whey perfection is een eiwitshake, een weightgainer is een combinatie van eiwitten en koolhydraten. Het is eigenlijk een maaltijdvervanger. ik adviseer je ook om lean gain te gebruiken, dit zijn eiwitten en hoogwaardige koolhydraten in een product. Veel weight gainers bevatten suikers en die moet je zien te ontwijken.

maakt niet zo veel uit wanneer je de shake in neemt, kan sochtends, smiddags, na de training: wanneer het jou uitkomt

en moet dat meerdere malen per dag of slechts een keer?

ligt er aan hoe je voeding er uit ziet, als je voeding goed is zul je waarschijnlijk maar 1 shake nodig hebben ofso. Je moet wel proberen om het meeste van je macro's uit normale voeding te halen natuurlijk. Weight gainers zijn alleen maar aanvullingen op je dieet.

had zelf die PVL mutant geprobeerd vind het een goeie gainer vooral ook omdat het poeder zeer fijn is en je dus makkelijk grote shakes kan maken zonder grote klonten :)

De Mutant fans op het forum moeten zich maar even voor volgende week inschrijven voor onze nieuwsbrief ;)

ben benieuwd :D ik ga zowieso mijn inbox in de gaten houden want mijn voorraad is bijna op :) ik heb nu die triple choco maar ik wil die choco peanut gaan bestellen heb je al gehoord of die een beetje te doen is?

ben benieuwd :D ik ga zowieso mijn inbox in de gaten houden want mijn voorraad is bijna op :) ik heb nu die triple choco maar ik wil die choco peanut gaan bestellen heb je al gehoord of die een beetje te doen is?

Nog geen reacties op de peanut smaak. Deze smaken zijn vaak goed maar erg Amerikaans, je moet er wel van houden.

Terug
Naar boven