Fitness Seller

weinig libido op test

je mag de helft van mijn libido wel hebben scheelt me n hoop handwerk

Dus voor mensen met libidoproblemen op een test-e cycle is het geen slecht idee om 10mg aromasin eod in te nemen?

Ligt er aan wat je belangrijker vind, libido of gains. Ik moet wel aromasin meenemen ivm Gyno. Als je geen ai nodig hebt lekker zonder kuren. Kan je beter mast bijzetten voor libido

ik laat laatste tijd tijdens blast altijd aromasin mee lopen omdat tren en mast er inderdaad na een aantal weken voor zorgde dat me libido in een zware dip kwam te zitten.

Nu zit ik in week 3 van me cruise op 300mg test en me libido is wel achterlijk hoog, maar kan niet zeggen dat ie tegen het einde van me blast echt laag was. Dus voor mij werkt aromasin hier prima

Zat je libido in een zware dip? Of je potentie? Ik had een tijdje gewoon prima libido.. alleen mn lul bleef niet hard..
Zou aromasin hier ook voor werken??

A:E ratio onder controle houden inderdaad; sturen met de dosis test of de dosis aro/ari

Ik zit nu in me eerste kuur van 500mg test pw.
Eerste paar weken merkte ik niet zoveel van een verhoogd libido, maar vanaf week 5/6 merkte ik dat het wel verhoogd was.
Kijk nu naar elke vrouw als lustobject...

wacht maar tot je tren krijgt.. bij test verhoogd het een beetje.. bij tren word het extreem. tot in extreme ideeën aan toe ( wel met vrouwen, voordat je verkeerde idee krijgt haha)

wacht maar tot je tren krijgt.. bij test verhoogd het een beetje.. bij tren word het extreem. tot in extreme ideeën aan toe ( wel met vrouwen, voordat je verkeerde idee krijgt haha)

klopt maar bij mij na een week of 6 tren zakt het toch gruwelijk in hoor zonder aromasin.

Zal er een beetje aan liggen hoe hoog je tren doseerd.

laatste blast zat tren bij op 600mg en dat ging allemaal prima

blast daarvoor op 800mg tren gezeten nou na een week of 6 was me libido ver te zoeken

Had ik ook op 1gram tren.. libido was echt pleite :(

klopt maar bij mij na een week of 6 tren zakt het toch gruwelijk in hoor zonder aromasin.

Zal er een beetje aan liggen hoe hoog je tren doseerd.

laatste blast zat tren bij op 600mg en dat ging allemaal prima

blast daarvoor op 800mg tren gezeten nou na een week of 6 was me libido ver te zoeken

hmm wat je zegt klinkt me wel bekend in de oren maar dat was meer rond 15/16 , toen men libido naar 1x per dag omlaag ging..

dosering zaten we hetzelfde, 10 weken 800E daarna 700 A

Terug
Naar boven