Dit is waarschijnlijk topic n.939 over dit onderwerp, maar toch plaats ik het nog een keer.
Hallo allemaal,
Ik ga sinds begin oktober 3x per week naar de sportschool en ik ben 16 jaar. Ik ben (vind ik zelf) nogal klein voor mijn leeftijd (1,75) en ik wilde daarom ook wat breder worden aangezien ik altijd erg dun ben geweest.
Ik heb al ongeveer 3 verschillende schema's gehad die voor mij waren samengesteld door mijn trainer, maar jammer genoeg merk ik nu 3 maanden later weinig verschil. Eind oktober woog ik 54 kilo, nu 'maar' 56, ook merk ik niet echt dat ik sterker ben geworden / breder. Wel ben ik altijd gewoon doodop na het trainen.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik fout doe, en ik ben het natuurlijk wel van plan om het aan mijn trainer te vragen, maar ik wilde eerst graag horen hoe jullie erover denken. Ik neem altijd voor het sporten Whey Protein in, en soms na het sporten. Verder let ik niet heel erg op wat ik eet, maar ik krijg wel genoeg vitaminen en koolhydraten binnen. Ik weet simpelweg niet waar ik aan toe ben wat betreft voedsel, dus dat is nogal moeilijk.
Op dit moment heb ik het volgende schema:
- Warming up: 2km hardlopen
------------
5 min pauze
-> Halter: squat (12 herh van 15kg) x 3
-> bankdrukken (12 herh van 8kg ) x 3
---------------
2 min pauze
-> omgekeerd roeien: optrekken (12 herh) x 3
-> dumbbell schouderdrukken (12 herh van 4kg) x 3
---------------
2 min pauze
-> leg press (12 herh van 60kg) x 3
-> been heffen in ruglig (12 herh) x 3
-----------------------
2 min pauze
- Roeien: 2000m zo snel mogellijk
Ik doe dus alles in setjes van 2: dus leg press, been heffen, leg press, been heffen, leg press, been heffen en dan pas rust.
Hopelijk kan iemand me hierbij helpen!
Hallo allemaal,
Ik ga sinds begin oktober 3x per week naar de sportschool en ik ben 16 jaar. Ik ben (vind ik zelf) nogal klein voor mijn leeftijd (1,75) en ik wilde daarom ook wat breder worden aangezien ik altijd erg dun ben geweest.
Ik heb al ongeveer 3 verschillende schema's gehad die voor mij waren samengesteld door mijn trainer, maar jammer genoeg merk ik nu 3 maanden later weinig verschil. Eind oktober woog ik 54 kilo, nu 'maar' 56, ook merk ik niet echt dat ik sterker ben geworden / breder. Wel ben ik altijd gewoon doodop na het trainen.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik fout doe, en ik ben het natuurlijk wel van plan om het aan mijn trainer te vragen, maar ik wilde eerst graag horen hoe jullie erover denken. Ik neem altijd voor het sporten Whey Protein in, en soms na het sporten. Verder let ik niet heel erg op wat ik eet, maar ik krijg wel genoeg vitaminen en koolhydraten binnen. Ik weet simpelweg niet waar ik aan toe ben wat betreft voedsel, dus dat is nogal moeilijk.
Op dit moment heb ik het volgende schema:
- Warming up: 2km hardlopen
------------
5 min pauze
-> Halter: squat (12 herh van 15kg) x 3
-> bankdrukken (12 herh van 8kg ) x 3
---------------
2 min pauze
-> omgekeerd roeien: optrekken (12 herh) x 3
-> dumbbell schouderdrukken (12 herh van 4kg) x 3
---------------
2 min pauze
-> leg press (12 herh van 60kg) x 3
-> been heffen in ruglig (12 herh) x 3
-----------------------
2 min pauze
- Roeien: 2000m zo snel mogellijk
Ik doe dus alles in setjes van 2: dus leg press, been heffen, leg press, been heffen, leg press, been heffen en dan pas rust.
Hopelijk kan iemand me hierbij helpen!
Laatst bewerkt: