MuscleMeat

Wel of niet...PLEASE..advies gevraagd!

Tuurlijk zijn er mildere anabolen die jouw kunnen helpen met je blessure zoals lage dosering van test-e of boldenone maar hier kunnen wel sides aanvast zitten waar jij meschien niet op zit te w88 maar goed ik weet niet in hoeverre je hier al in hebt verdiept.

zou meer denken aan iets van 17hd van viotech werkt uitstekend voor je energie

Ik ben inmiddels zo'n dikke 20jr full-time sportinstructeur...en De VRAAG... Zou ik in mijn geval baat kunnen hebben bij een bepaald middel...zodat mijn spierkracht sneller toeneemt en ik tegelijk mijn looptraining kan blijven volgen.

laat maar

Laatst bewerkt:
Vindt ik persoonlijk niet kunnen!
Maarja, het gaat natuurlijk om de geile wijven, niet of je mensen wat bij kan brengen...

ROFL!

en DoLe je moet niet raar opkijken van de reacties hier. Vrijwel alle sportinstructeurs weten helemaal geen drol over voeding, aas, supps, wedstrijd begeleiding, kracht training etc. Helemaal niets! En denken dat ze het allemaal beter weten. Alle mensen die hier zitten zijn mensen die aan jullie niets gehad hebben en zelf hun weg hebben gevonden, dus dat mag jij van mij ook lekker gaan doen. Jullie zijn degene die ons afkraken en denken dat jullie alles beter weten. Terwijl jullie zelf niet eens uitzien en blamen alles op aas gebruik en willen meeste van ons niet eens in hun sportschool hebben. Wat doen ze, geven oude vrouwen een sonja bakker dieet geplukt van internet en leggen even uit hoe een apparaat werkt LOL. Nou nou dat kan mijn moeder zelfs. Dus als jij nu op ons terratorium zit met je dikke 20 jaar lang ervaring kan je zeker verwachten dat je flink op je kop krijgt. Elke aas gebruiken wordt vrijwel direct door ze afgeraakt en zwart gepraat...waarschijnlijk ook waarom jij 20 jaar in het "vak" zit en nu pas eindelijk je kwartje valt en "the dark side" joined...

Beste dole,

Mijn mening is dat geen enkele vorm van as voor jou een optie is. Kracht is op heel wat manieren te verbeteren zonder speciale middelen. En dan moet ik wat dat betreft toch aansluiten bij de andere reacties hier. Als fitnessinstructeur zou je dit toch zelf ook kunnen bedenken.
Met a.s. neemt je lichaamsgewicht toe. Zou je vlak na of tijdens een 'kuur' die marathon gaan lopen neem je een hoop gewicht mee die je liever niet had willen hebben. Je zult immers zelf ook weten, hoe minder gewicht hoe meer duurvermogen je lichaam heeft.
Zou je de marathon een tijd na de kuur doen dan verlies je dit gewicht maar ook je kracht. Dat is dus ook geen optie

Wat je kunt doen is wat meer krachtoefeningen die gericht zijn op het versterken van je kniegewrichten (squat en alle verwante oefeningen)
Wat je ook zou kunnen doen, naast het lopen, is b.v. mountainbiken. Ik heb zelf ook problemen gehad met mijn kniegewricht, maar met mountainbiken is dit flink verholpen. Het voordeel is namelijk dat je geen 'klappen' op je gewrichten krijgt en daarnaast ben je zowel met kracht als duursport bezig. Je bouwt dus meer kracht op in je benen en gewrichten en verbetert je uithoudingsvermogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ehhhh

ROFL!

en DoLe je moet niet raar opkijken van de reacties hier. Vrijwel alle sportinstructeurs weten helemaal geen drol over voeding, aas, supps, wedstrijd begeleiding, kracht training etc. Helemaal niets! En denken dat ze het allemaal beter weten. Alle mensen die hier zitten zijn mensen die aan jullie niets gehad hebben en zelf hun weg hebben gevonden, dus dat mag jij van mij ook lekker gaan doen. Jullie zijn degene die ons afkraken en denken dat jullie alles beter weten. Terwijl jullie zelf niet eens uitzien en blamen alles op aas gebruik en willen meeste van ons niet eens in hun sportschool hebben. Wat doen ze, geven oude vrouwen een sonja bakker dieet geplukt van internet en leggen even uit hoe een apparaat werkt LOL. Nou nou dat kan mijn moeder zelfs. Dus als jij nu op ons terratorium zit met je dikke 20 jaar lang ervaring kan je zeker verwachten dat je flink op je kop krijgt. Elke aas gebruiken wordt vrijwel direct door ze afgeraakt en zwart gepraat...waarschijnlijk ook waarom jij 20 jaar in het "vak" zit en nu pas eindelijk je kwartje valt en "the dark side" joined...

Ik weet eigenlijk precies waarom ik reageer maar toch... als je mijn eerste reactie goed tot je door laat dringen begrijp je misschien dat je een tikkeltje door draaft. Je hebt het continu over 'jullie' ??!! Ik proef daar een soort van frustratie/minderwaardigheid uit van weet ik veel.... Er zijn ongetwijfeld genoeg 'geschoolde' instructeurs die te pas en te onpas krachtsporters van alle rangen en standen afkraken en het gebruik wat daar vaak bij hoort, afdoen als fake en zwak.... Deze'' kollega's' zijn in mijn ogen net zo nep (eigenlijk nog erger) als ieder ander die een doelgroep als geheel prbeert neer te sabelen. Ik weet inderdaad niet veel van 'AAS' .....wel dat het in de medice wereld veel wordt gebruikt om allerlei ziekten/aandoeningen tegen te gaan of te verhelpen. Sporters zijn deze middelen op een gegeven moment gaan gebruiken om hun normale (vaak fysieke) grens te kunnen verleggen.

Dit is een keuze die ieder voor zichzelf moet maken....feit blijft dat je in ieder geval altijd mega moet blijven trainen om hier sowieso baat bij te hebben. Zoals ik al schreef....in mijn vorige reactie,,,ik ga juist altijd tegen wie dan ook in als ze 'jullie' (om ook maar ff over 1 kam te scheren) afkraken..... Inmiddels zijn er gelukkig ook genoeg sporters op deze site die dit wel hebben begrepen. Ik blijf super veel respect hebben voor de serieuze (kracht)sporter. Als jij dat nu ook eens zou proberen voor anderen lukt het ons misschien om dat negatieve te laten varen en elkaar te helpen.

ik ben het wel met dole eens,

Hij heeft een normale vraag waar bijna niet naar gekeken wordt, alleen naar zijn verleden als sportinstructeur. Alsof die allemaal zo fout zijn, beetje foute redenering. Omdat je niets van aas af weet (om voor reden dan ok, je kan er bijvoorbeeld falikant op tegen zijn) ben je in eens een slechte instructeur.

Wat een gezeik wederom.

Alsof wij de KING himself zijn,en wij beslissen wie wel en niet mag

ANTWOORD IN EEN TOPIC OF ANTWOORD NIET
****ing gezeik hier altijd potverdomme,te kinderachtig voor woorden,gewoon in en nin triest.

Beste dole,

Mijn mening is dat geen enkele vorm van as voor jou een optie is. Kracht is op heel wat manieren te verbeteren zonder speciale middelen. En dan moet ik wat dat betreft toch aansluiten bij de andere reacties hier. Als fitnessinstructeur zou je dit toch zelf ook kunnen bedenken.
Met a.s. neemt je lichaamsgewicht toe. Zou je vlak na of tijdens een 'kuur' die marathon gaan lopen neem je een hoop gewicht mee die je liever niet had willen hebben. Je zult immers zelf ook weten, hoe minder gewicht hoe meer duurvermogen je lichaam heeft.
Zou je de marathon een tijd na de kuur doen dan verlies je dit gewicht maar ook je kracht. Dat is dus ook geen optie

Wat je kunt doen is wat meer krachtoefeningen die gericht zijn op het versterken van je kniegewrichten (squat en alle verwante oefeningen)
Wat je ook zou kunnen doen, naast het lopen, is b.v. mountainbiken. Ik heb zelf ook problemen gehad met mijn kniegewricht, maar met mountainbiken is dit flink verholpen. Het voordeel is namelijk dat je geen 'klappen' op je gewrichten krijgt en daarnaast ben je zowel met kracht als duursport bezig. Je bouwt dus meer kracht op in je benen en gewrichten en verbetert je uithoudingsvermogen.

Onwijs bedankt voor je mening. Wat betreft jou 'fiets advies' klopt natuurlijk...heb ik afgelopen jaar dan ook veel gedaan. Helaas heeft dat niet voldoende geholpen en is het in mijn geval zaak om juist sterker te worden in het lopen.....(loopbeweging). De belasting/klappen die op de gewrichten/pezen komen schijnt bij mij voor de ellende te zorgen.... Alles rondom de gewrichten....zijn vaak oorzaak van klachten en blessures.... Ik was/ben dan ook benieuwd of er mbt de pezen/aanhechtingen specifieke manieren / middelen bestaan waardoor die sneller dan gebruikelijk aansterken in verhouding tot de spiervezelf op zich.

ik ben het wel met dole eens,

Hij heeft een normale vraag waar bijna niet naar gekeken wordt, alleen naar zijn verleden als sportinstructeur. Alsof die allemaal zo fout zijn, beetje foute redenering. Omdat je niets van aas af weet (om voor reden dan ok, je kan er bijvoorbeeld falikant op tegen zijn) ben je in eens een slechte instructeur.

Hi David12, Nogmaals 'THANKS' voor je support! Inmiddels zijn er ook legio 'posts' waar ik wel iets mee kan. Misschien had ik zelf mijn verwachtingen wat te hoog gelegd....mijn ervaringen met jongens uit 'het' wereldje zijn juist altijd mega positief geweest.... Juist als je te kennen geeft intresse te hebben...en de ander in zijn waarde laat maakt t niet uit of je 70 of 120 op de weegschaal ben. Momenteel werk in in een gevangenis.....sta ik tussen kerels waar ik 3x uit kan....maar ik spot ze wel waar nodig...of belangrijker>> ze laten mij hun spotten:-) Het zou het makkelijkst zijn om 1 van deze jongens te vragen hoe en wat,,,,maar ja, gezien de omstandigheden hou ik dat liever gescheiden.

Terug
Naar boven