AndroidHealthClinic

Welk creatine product gebruiken voor uitzetting + kracht

xentrii

Novice
Waardering
0
Goeiemiddag, ik ben nieuw op het forum, dus sorry misschien voor misplaats van de post of (domme vraag :( )

Ik gebruik nu al even creatine producten, maar zou nu willen overschakelen naar het product dat het meest effect toont, qua kracht en uitzetting bedoeld. De laatste die ik heb gehad noemde Black Stack, en die vond ik toch niet zo een goed resultaat geven.

Heeft iemand misschien meer kennis ivm goede creatine die resultaat geeft. (het mag ook sterk aanleunen bij Anabolische producten)

Creatine monohydrate

Creatine monohydrate van powersupplements.
Tevens pokke goedkoop.

En zoiets dat een naam heeft als Black Stack zou ik sowieso al niet nemen. :D
Maarja once you go black...

• Topic Starter Topic Starter
Dus geen product zoals, X-pand (Dymatize) , No-Xplode (BSN), SizeOn ( Gaspari), Anabolic Halo (Muscletech)? Vermits ik wat had zitte zoeke op verschillende supplementen sites..

Dus geen product zoals, X-pand (Dymatize) , No-Xplode (BSN), SizeOn ( Gaspari), Anabolic Halo (Muscletech)? Vermits ik wat had zitte zoeke op verschillende supplementen sites..

kan je erbij nemen als je gaat trainen, maar toch niet iedere dag?

Ze hebben me altijd gezegt of dat vindt je toch meestal terug op het doosje, dat je zowel op trainings als niet trainings dage, de pilletjes gebruikt, welliswaar in andere mate en op andere tijdstippen.

Ze hebben me altijd gezegt of dat vindt je toch meestal terug op het doosje, dat je zowel op trainings als niet trainings dage, de pilletjes gebruikt, welliswaar in andere mate en op andere tijdstippen.

dan is je duur doosje zo op, op de niet trainingsdagen gewoon de goedkope mono gebruiken:
ik gebruik op trainingsdagen afwisselend: nox pump, supercharge, unleash, wtf van alri, NO xplode

Ja ik heb paar maal poeder gehad, en nu 2 maal caps, ik ben overgeschakeld om dat de caps sneller in de bloedsomloop zouden terecht komen.

Ja als ik compleet fout ben , zeg het dan even :p, ik ging van deze veronderstelling uit, daarom dat ik creatine in caps ben beginnen kopen.

Wel dat ware die Black Stack, die van fitness shop zei dat dat goede pille ware, nu vraag ik het opnieuw en zegt hij Xpand, maar wil echt zeker zijn dat ik stevig spul heb deze keer..

Terug
Naar boven