AndroidHealthClinic

Welk merk laptop

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen Anabolen Technologie Wetenschap 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.777
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Klote h**ren neuk Asus. M'n laptop ligt daar al bijna 2 maanden ter reparatie, krijg ik vandaag 'n e-mail dat m'n laptop niet binnen het gestelde termijn (welk gesteld termijn? van 'n eeuw?) gerepareerd kan worden en dat ik daarom m'n geld terug moet vragen, en dan krijg ik binnen circa 20 dagen m'n geld teruggestort.

Wtf is dit voor een t**fus bedrijf, potverdomme. Zit ik eerst 'n eeuw voor Jan Lul te wachten, en moet ik daarna m'n geld terugvragen, weer 'n eeuw wachten en 'n nieuwe kopen. Potverdomme.
Geen Asus dus meer voor mij.

Iemand ervaringen met customer support van andere merken?

Sidenote: ik krijg niet eens zelf het geld terug, dat krijgt de winkelier, waar ik vervolgens dus 'n nieuwe moet kopen van dat geld.

Big T plz, geen Mac lol, ben informaticus.

Valt me tegen van Asus, voor de rest leveren ze in het algemeen goede producten, k*t dat ze zo met je omgaan.

Ik heb veel pc onderdelen van Asus en ook 1 laptop nooit problemen mee gehad.
K'heb wel slecht ervaring met HP , na 1 jaar onboard videokaart kapot juist na verloop garantie :s

• Topic Starter Topic Starter
Valt me tegen van Asus, voor de rest leveren ze in het algemeen goede producten, k*t dat ze zo met je omgaan.

Ik heb veel pc onderdelen van Asus en ook 1 laptop nooit problemen mee gehad.
K'heb wel slecht ervaring met HP , na 1 jaar onboard videokaart kapot juist na verloop garantie :s

Ja onderdelen op zich ben ik tevreden over, heb wel meer van Asus gehad. Echter nu voor 't eerst in aanraking met de klantenservice en het is echt drama. De winkel waar ik het had gekocht mailde ook naar ze of ze alvast het credietnummer konden doormailen, zodat ze mij sneller konden helpen (vonden ook dat ik lang genoeg al had gewacht). Krijgt de winkel een mail terug dat het terugstorten 20 dagen duurt i.p.v. dat ze gewoon z'n vraag beantwoorden.

Acer.

Asus is enorm overrated imo. Niet dat Acer veel beter is, zeker niet, maar wel goedkoper. You get what you pay for.

Laatst bewerkt:
heb zelf een acer en heb er nog 0,0 last mee gehad. wel een duurder model, de cheapere heb ik geen ervaring mee

Laatst bewerkt:
Ik ben fan van medion geworden hardware-price wise. Bij Dell, Acer en de rest betaal je zo 200-400 meer voor zelfde hardware bij de game laptops. Mijn vrienden zeggen wel dat Medion niet beste kwaliteit is, maar nog geen last van na 1,5 jaar.

Qua garantie heb je 2 jaar op de laptop en mocht je laptop opsturen voor reparatie dan heb je jouw laptop terug binnen 2 weken staat in de papieren.

Ik ben fan van medion geworden hardware-price wise. Bij Dell, Acer en de rest betaal je zo 200-400 meer voor zelfde hardware bij de game laptops. Mijn vrienden zeggen wel dat Medion niet beste kwaliteit is, maar nog geen last van na 1,5 jaar.

Qua garantie heb je 2 jaar op de laptop en mocht je laptop opsturen voor reparatie dan heb je jouw laptop terug binnen 2 weken staat in de papieren.

Medion loopt een generatie achter qua hardware, om zo hun prijs te drukken.

Persoonlijk ben ik daar niet zo voor. Je koopt in feite verouderde hardware, al is de prijs/kwaliteit verhouding wel nog hoog natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Samsung brengt tegenwoordig ook wel zeer aardige laptops uit voor weinig geld. Hoe zij zijn met eventuele reparaties weet ik niet want mijn Samsung is nooit kapot gegaan. Misschien daarnaar kijken dus? Valt qua prijs/kwaliteit wel ongeveer in hetzelfde straatje als Asus geloof ik.

Asus is inderdaad verschrikkelijk

Acer raadt ik aan, topkwaliteit vind ik zelf, m'n ma heeft een simpele compacte laptop daarvan en ik zelf een desktopvervanger voor games/hdfilms/muziek enz. groot ding

Ik heb ook al een jaar of 4 een Acer. Nooit problemen mee gehad.

Hier ook een vote voor Acer ...
al ben ik absoluut geen laptop fan maar ik moest er een kiezen en dat is de Acer geworden........

Medion loopt een generatie achter qua hardware, om zo hun prijs te drukken.

Persoonlijk ben ik daar niet zo voor. Je koopt in feite verouderde hardware, al is de prijs/kwaliteit verhouding wel nog hoog natuurlijk.

Tuurlijk niet, wat een onzin xD. Als ik zeg dat andere laptop 200-400 duurder is vergelijk ik dat met exact zelfde hardware natuurlijk.

En ze lopen niet achter, in deze zit bijv. gewoon een nvidia gtx 670m

http://www.medion.com/nl/electronic...=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=30013961A1

Tuurlijk niet, wat een onzin xD. Als ik zeg dat andere laptop 200-400 duurder is vergelijk ik dat met exact zelfde hardware natuurlijk.

En ze lopen niet achter, in deze zit bijv. gewoon een nvidia gtx 670m

http://www.medion.com/nl/electronic...=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=30013961A1

lol, je pikt er 1 uit en doet alsof het voor het hele assortiment geldt.

zelfde pagina

http://www.medion.com/nl/electronic...=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=30011678A1

een 5xxx + een nehalem cpu.

Moet jij nog eens proberen vinden bij andere merken.

Staan ook nog een hoop 1ste gen fermi's bij.

De laptop die jij aanhaalt is trouwens niet zo goedkoop meer prijs/kwaliteit.

http://www.bto.eu/html/detail_home.asp?PartnerID=1&lang=nl&DisplayPartnerID=1&ProductID=564

gelijkaardige specs buiten non-glare. Top klantenservice. Ongeveer zelfde prijs(goedkoper zelfs).

Het is vooral in de budget klasse dat medion ruled. Typische aldi concurrentiestrategy.

Laatst bewerkt:
Apple dude, Apple ;)
Hele goede service.

Voor € 1449,00 heb ik dan nog steeds 'n dual core i7 met 'n geintegreerde vkaart en 4 gb ram, nee ik skip Apple, bij andere merken heb je voor 'n paar honderd euro betere specs lol. Kan ik beter voor die prijs 2 laptops kopen van 'n ander merk, zodat ik altijd 'n vervanging heb (srs). :o

Vind BTO echt nice laptops bieden, kan zelf ook configureren, helemaal ideaal. Ga overleggen met de winkelier of ze deze ook kunnen leveren (hun krijgen tenslotte 'mijn' geld). :)

BTO kun je ook af en toe kortingen krijgen, op tweakers.net/hun facebook af en toe.

Terug
Naar boven