AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik kwam in die periode juist vooral aan. Hele dag op je kont zitten en eten als enige onderbreking, was niet zo bevorderlijk.
Komt denk ik vooral door IF, geen trainingen is -25% onder mn behoefte. Scheelt wel dat ik tamelijk lean oog :D alleen vraag ik me af hoe de fk ik weer terugkom op 95 van vroegah???

Ik word helemaal gek op me werk, de zon schijnt en zit met 7 man in een hokje van 4 bij 4 ( 6 inwerkers bij me ) en er zit hier een cholesterolbol van 160+ kilo die lacht om elk van ze domme eigen grappen... FML big time!

En heb een opgefokt gevoel : mensen denken vandaag allemaal dat de wereld van hun is ofzo?

Laatst bewerkt:
Ik word helemaal gek op me werk, de zon schijnt en zit met 7 man in een hokje van 4 bij 4 ( 6 inwerkers bij me ) en er zit hier een cholesterolbol van 160+ kilo die lacht om elk van ze domme eigen grappen... FML big time!
Pas maar op dat hij vanmiddag niet 16x in je mes loopt :D want zo zijn ze.

Super lekker weertje..en ik moet zo gaan werken tot 23 uur..GRMBL

Super lekker weertje..en ik moet zo gaan werken tot 23 uur..GRMBL

same here, heb avond dienst vandaag dus heel mijn middag terras / gym / tan / etc. etc. naar de knoppen.

16:00 tot 24:00.

en dan gelukkig weekend, + maandag vrij

same here, heb avond dienst vandaag dus heel mijn middag terras / gym / tan / etc. etc. naar de knoppen.

16:00 tot 24:00.

en dan gelukkig weekend, + maandag vrij

Oh nee. ik mag morgen en zaterdag ook..jeuuuuuuuuhh.

Collega's zijn gezellig, daar niet van, maar mijn god: met dit weer wil je toch niet werken?

Oh nee. ik mag morgen en zaterdag ook..jeuuuuuuuuhh.

Collega's zijn gezellig, daar niet van, maar mijn god: met dit weer wil je toch niet werken?

Mm dan heb je het een stuk slechter als mij.. maar idd, gezellige collega's is wel oke. maar met dit weer werken is echt een no-go.

Ik zit ernstig te twijfelen of ik wel of niet moet fitnessen. Vanochtend op allebei mijn armen op de achterkant bij de triceps een prik gehad maar voel me echt zwak hele tijd. Zou ook wel met de cut te maken kunnen hebben, maar ook als ik mijn armen aanspan doet het licht pijn aan de achterkant.

K*tte is dat ik gisteren eigenlijk de training omdat ik vandaag alle tijd zou hebben. Dilemma.

Moet leren :( fuuu

warmmmm

Klote h**ren neuk Asus. M'n laptop ligt daar al bijna 2 maanden ter reparatie, krijg ik vandaag 'n e-mail dat m'n laptop niet binnen het gestelde termijn (welk gesteld termijn? van 'n eeuw?) gerepareerd kan worden en dat ik daarom m'n geld terug moet vragen, en dan krijg ik binnen circa 20 dagen m'n geld teruggestort.

Wtf is dit voor een t**fus bedrijf, potverdomme. Zit ik eerst 'n eeuw voor Jan Lul te wachten, en moet ik daarna m'n geld terugvragen, weer 'n eeuw wachten en 'n nieuwe kopen. Potverdomme.

Klote h**ren neuk Asus. M'n laptop ligt daar al bijna 2 maanden ter reparatie, krijg ik vandaag 'n e-mail dat m'n laptop niet binnen het gestelde termijn (welk gesteld termijn? van 'n eeuw?) gerepareerd kan worden en dat ik daarom m'n geld terug moet vragen, en dan krijg ik binnen circa 20 dagen m'n geld teruggestort.

Wtf is dit voor een t**fus bedrijf, potverdomme. Zit ik eerst 'n eeuw voor Jan Lul te wachten, en moet ik daarna m'n geld terugvragen, weer 'n eeuw wachten en 'n nieuwe kopen. Potverdomme.

Das ****t up man, en wtf 2 maanden wachten? Ze hebben je gewoon genaaid, anders werd 't wel eerder aangegeven

Das ****t up man, en wtf 2 maanden wachten? Ze hebben je gewoon genaaid, anders werd 't wel eerder aangegeven

Ja man, heb zelfs na paar weken gemaild waarom het zo lang duurde, werd gezegd dat ze pas 24 mei de onderdelen binnenkregen. Ik ??? kan het niet sneller. Nee kon niet sneller.

Krijg ik vandaag 24 mei dus die mail, doetief toch op. Geld wordt zelfs niet teruggestort naar mij, maar naar de winkel waar ik de laptop heb gekocht, en dan moet ik daar 'n nieuwe uitzoeken. En dat terugstorten duurt +- 20 dagen.

Ben zo pissed off, heb die laptop nodig voor m'n werk, kan nu alleen op de desktop werken, dus niet als ik buitenshuis ben. Verlies zo echt uren. En had al dik vertraging omdat ik vergeten was 'n groot database ontwerp van die laptop te backuppen.

Normaal zou ik nu dus ook in de tuin werken, nu kan dat dus niet :mad:

Laatst bewerkt:
Ja man, heb zelfs na paar weken gemaild waarom het zo lang duurde, werd gezegd dat ze pas 24 mei de onderdelen binnenkregen. Ik ??? kan het niet sneller. Nee kon niet sneller.

Krijg ik vandaag 24 mei dus die mail, doetief toch op. Geld wordt zelfs niet teruggestort naar mij, maar naar de winkel waar ik de laptop heb gekocht, en dan moet ik daar 'n nieuwe uitzoeken. En dat terugstorten duurt +- 20 dagen.

Ben zo pissed off, heb die laptop nodig voor m'n werk, kan nu alleen op de desktop werken, dus niet als ik buitenshuis ben. Verlies zo echt uren. En had al dik vertraging omdat ik vergeten was 'n groot database ontwerp van die laptop te backuppen.

Ik zou zelf ook pissed worden, maar voor jou is het net wat erger omdat je het voor je werk nodig hebt, daarnaast slaat het ook nergens op dat je 20 dagen moet wachten voor je geld... Als ik bv iets van wehkamp op retour stuur, krijg ik altijd binnen 2 weken mijn geld.

Als ze gelijk op dag 1 hadden gezegd je krijgt je laptop niet terug en ook geen geld was dat zelfs voordeliger voor mij geweest, heb al flink uren verloren, en verlies er zo nog meer. Had ik gelijk nieuwe gekocht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net aan de winkel met een 8/10 die de weg kwam vragen en leuke zaadvragende ogen had.

Midden in de conversatie keek ik naar beneden en realiseerde ik me dat ik een enorme fapdruiperplek op mn broek had.

Insta end playergame

Terug
Naar boven