XXL Nutrition

Welk merk laptop

lol, je pikt er 1 uit en doet alsof het voor het hele assortiment geldt.

zelfde pagina

http://www.medion.com/nl/electronic...=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=30011678A1

een 5xxx + een nehalem cpu.

Moet jij nog eens proberen vinden bij andere merken.

Staan ook nog een hoop 1ste gen fermi's bij.

De laptop die jij aanhaalt is trouwens niet zo goedkoop meer prijs/kwaliteit.

http://www.bto.eu/html/detail_home.asp?PartnerID=1&lang=nl&DisplayPartnerID=1&ProductID=564

gelijkaardige specs buiten non-glare. Top klantenservice. Ongeveer zelfde prijs(goedkoper zelfs).

Het is vooral in de budget klasse dat medion ruled. Typische aldi concurrentiestrategy.

Dat is mijn laptop die je aanhaalt die ik 1,5 jaar geleden ongeveer heb gekocht. Dat die nog steeds te koop is zegt niet dat ze achterlopen in hardware, want de nieuwe hardware laptops staan er dus ook gewoon op zoals ik aanwees. Dat was mijn punt.

Mooi ding die BTO! Kende dat merk nog niet. Wel goedkoper omdat er minder RAM, geen SSD in zit en kleinere HDD maar mooie prijs idd.

Als je service wilt moet je een laptop kopen waarbij je de standaard garantie kan uitbreiden. Dell heeft next-business-day garantie en dan heb je je laptop dus met 1-2 dagen gerepareerd.
Ook HP heeft next-business-day garantie.
Bij Acer kan je ook je garantie verlengen maar dan is het nog steeds carry-in en kan je dus lang wachten op reparatie.

ps. zelf hebt ik een Acer 3810T en bevalt me nog steeds perfect.

Vind BTO echt nice laptops bieden, kan zelf ook configureren, helemaal ideaal. Ga overleggen met de winkelier of ze deze ook kunnen leveren (hun krijgen tenslotte 'mijn' geld). :)

An sich geen verkeerde laptops, mijn vorige laptop was ook een BTO. Van binnen was het echter gewoon een Asus Z84J :D :P

Als je er niet mee gamed, koop een zakelijk model van Dell. Lattitude's zijn alvast steviger gebouwd dan de meeste consumenten laptops, zeker als je een laptop vaak meeneemt is dat wel een pre.

Boot Camp -> Windows. ;)

DBB draait trouwens sinds 2008 al op een Dell server. Heel tevreden over, heeft nog nooit een technisch probleem gehad. Misschien moest ik dat maar beter niet zeggen maar goed. :D

Verder zijn Sony en Toshiba ook goed.

zeer te spreken over t61 thinkpads van ibm/lenovo.
draai er nu ubuntu op met een VM er bij van win7 voor een aantal apps.
wil binnekort upgraden naar een t420 serie met i7

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vooral de FDE encryptie op de vaste schijf, toetsenbord, scherm resolutie en bouwkwaliteit zijn punten die ik kan waarderen aan deze machines.

Als je het geld ervoor over hebt zou ik toch echt de Macbook Pro aanraden. Grootte en andere specificaties kan je voor jezelf wel bedenken.

Zou wel ff wachten met een Mac nu, nieuwe modellen komen ws dit jaar ergens in de zomer op de markt. Zou zonde zijn als je binnen x aantal maanden al met achterhaalde hardware zit.

Als student rechten kan ik je vertellen dat ze verplicht zijn om je je geld terug te geven, dat van je mag het alleen omruilen is leuk en aardig maar mag dus helemaal niet, dit is niet rechtsgeldig.:)

Als student rechten kan ik je vertellen dat ze verplicht zijn om je je geld terug te geven, dat van je mag het alleen omruilen is leuk en aardig maar mag dus helemaal niet, dit is niet rechtsgeldig.:)

idd, een van de onderdelen van consumentenrecht.

is een case die veelvuldig op het examen komt :D

Idd, en veel winkels zeggen dat niet tegen hun klanten, sterker nog ze liegen gewoon en zeggen dat ze alleen een bon kunnen geven. Bij Vanden Borre bijvoorbeeld had ik dit aan de kassa gevraagd, weigerden gewoon. Ben toen wat gaan opzoeken, teruggegaan en geld geëist, plots ging het wel en je kon merken dat ze dat al wisten. Bij Euroshop hetzelfde verhaal. Laat je vooral niets wijsmaken.

Terug
Naar boven