The Legend
Novice
- Waardering
- 0
Hola,
Okay een voedings supplement is gezond en handig etc.
Ik ben mij aan het orienteren voor een proteine supplement.
Aanvullende informatie:
Ik ben geboren met een lever die omgekeerd verbonden zit waardoor een cirrhosis (graad 2) is ontstaan.
Jaja, gelukkig heb ik nooit gedronken of gerookt want anders was ik hier niet meer.
Rood vlees is niet goed voor mij, evenals eieren. Mmmmmmmmm.
Ananas is bijv. wel weer goed voor de lever.
Tevens ben ik van mening dat melk van een koe die gezond gras eet bijvoorbeeld goed kan zijn, maar melk van een koe volgepompt met rotzooi niet.
To the point:
Ik heb de proteine potten eens bestudeerd:
ASPERTAAN
Nu zit daar allemaal chemische zoetstoffen in (o.a. ASPERTAAN) om het een beetje lekker te laten smaken. Een beetje kan best, maar er wordt niet aangegeven HOEVEEL per 100gr!
En als je het iedere dag neemt dan ben je je lichaam aan het "vergiftigen" Toch?
FRUCTOSE:
Ook zit er fructose in. HOEVEEL per 100g? Fructose is er commercieel neurotisch ingeramd en gelinkt naar fruit (dus gezond?). fructose, fruit. lijkt op elkaar niet.
FOUT! Fruit bestaat maar uit een heel klein gedeelte natuurlijke fructose. De fructose die gemeld wordt is HFCS (High Frucose Corn Syrup) en is een puur chemisch proces en zit in bijna alle frisdranken en zorgt voor Obesity (dik worden). Grappig detail is dat de balletjes van mannelijke ratten niet ontwikkeld worden. Ook exploderen de organen van ratten na tests met fructose.
+ fructose is slecht voor je lever.
ENFIN TO THE POINT:
Weet iemand een proteine product ZONDER al deze toevoegingen?
Ik wil graag een supplement dat zuiver is zonder de chemische rommel.
Okay een voedings supplement is gezond en handig etc.
Ik ben mij aan het orienteren voor een proteine supplement.
Aanvullende informatie:
Ik ben geboren met een lever die omgekeerd verbonden zit waardoor een cirrhosis (graad 2) is ontstaan.
Jaja, gelukkig heb ik nooit gedronken of gerookt want anders was ik hier niet meer.
Rood vlees is niet goed voor mij, evenals eieren. Mmmmmmmmm.
Ananas is bijv. wel weer goed voor de lever.
Tevens ben ik van mening dat melk van een koe die gezond gras eet bijvoorbeeld goed kan zijn, maar melk van een koe volgepompt met rotzooi niet.
To the point:
Ik heb de proteine potten eens bestudeerd:
ASPERTAAN
Nu zit daar allemaal chemische zoetstoffen in (o.a. ASPERTAAN) om het een beetje lekker te laten smaken. Een beetje kan best, maar er wordt niet aangegeven HOEVEEL per 100gr!
En als je het iedere dag neemt dan ben je je lichaam aan het "vergiftigen" Toch?
FRUCTOSE:
Ook zit er fructose in. HOEVEEL per 100g? Fructose is er commercieel neurotisch ingeramd en gelinkt naar fruit (dus gezond?). fructose, fruit. lijkt op elkaar niet.
FOUT! Fruit bestaat maar uit een heel klein gedeelte natuurlijke fructose. De fructose die gemeld wordt is HFCS (High Frucose Corn Syrup) en is een puur chemisch proces en zit in bijna alle frisdranken en zorgt voor Obesity (dik worden). Grappig detail is dat de balletjes van mannelijke ratten niet ontwikkeld worden. Ook exploderen de organen van ratten na tests met fructose.
+ fructose is slecht voor je lever.
When too much fructose enters the liver, the liver can't process it all fast enough for the body to use as sugar. Instead, it starts making fats from the fructose and sending them off into the bloodstream as triglycerides.
ENFIN TO THE POINT:
Weet iemand een proteine product ZONDER al deze toevoegingen?
Ik wil graag een supplement dat zuiver is zonder de chemische rommel.