MuscleMeat

Welk product is het beste om spieren te kweken ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmb sucks big time, ik heb er niks van gemerkt!

voor een goed antwoord moet je dit topic in de voedingssectie zetten en niet bij supplementen.

bol af met je parkiet... wanne be tookie, ga spelen met je tookie, ga liever een gewichtje heffen snul...
anders zal je altijd die magere scrale ecto zal blijven.. floddertje

:haha: :hahaha:

Deze categorie heeft geen foto's ( is leeg).

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/benen-niet-train-113103/

:rolleyes:

'nuff said?

ga nu maar snel het as opsnuiven van je gay lover tookie :o en zoek een ander forum ofzo, misschien heeft je idool Lee Towers er een ;) heb je vast meer mee dan met bodybuilding/powerlifting/fitness :)

OT: eten, supps, AAS, rust

• Topic Starter Topic Starter
Welcome to www.gayblog.com ====> raad ik je alvast aan... tén eerste ben je al een flodder op een vroegere post zij je benen niet trainen is goed...
en ja ik heb die post gemaakt.. BEN ER FIER OP OOK !!! zowiso train ik al benen want ik doe thai boks...
en ik weet nog goed wat je antwoorde op: WAT ALS IK BENEN NIET TRAIN... JIJ ZEI:
dan blijf je in die merkenjeans passen... hahaha wie is er hier dan de gayboy... armani flodder...
ken je dat zo van die wanne be zonnebank janetten die héél de dag onder lampjes ligge te bakken.. en met armani broekjes over straat lopen in de hoop dat er ooit iemand vo hun charmes bezwijkt... scrale homo boy... :D

Welcome to www.gayblog.com ====> raad ik je alvast aan... tén eerste ben je al een flodder op een vroegere post zij je benen niet trainen is goed...
en ja ik heb die post gemaakt.. BEN ER FIER OP OOK !!! zowiso train ik al benen want ik doe thai boks...
en ik weet nog goed wat je antwoorde op: WAT ALS IK BENEN NIET TRAIN... JIJ ZEI:
dan blijf je in die merkenjeans passen... hahaha wie is er hier dan de gayboy... armani flodder...
ken je dat zo van die wanne be zonnebank janetten die héél de dag onder lampjes ligge te bakken.. en met armani broekjes over straat lopen in de hoop dat er ooit iemand vo hun charmes bezwijkt... scrale homo boy... :D

jij haalde vast geen voldoendes bij Nederlands.

Squats.

ik zou zeggen goeie eiwitshake iso pure ,TT700 en Xpand van Dymatize
rezultaat heel goe en tijdens de training in de gym vitargo drinken
neem een deftig eetschema aan en je kan vertrekken 2 maand en resultaat

marijn me a mond zedde misschien goe ma ge zou beter is een deftig andwoord geven op die vraag of zitte gij op deze site als vulling en om gewoon wa onnozel te doen
As ge echt niks beter wet, ga is spelen op andere sites

marijn me a mond zedde misschien goe ma ge zou beter is een deftig andwoord geven op die vraag of zitte gij op deze site als vulling en om gewoon wa onnozel te doen

groot gelijk man... eindelijk... trouwens heb jij niet een shop in antwerpen ???

ik heb de graetshape shop met gym aan in kapelle op den bos in antwerpen zit mijn kolega .

ik heb de graetshape shop met gym aan in kapelle op den bos in antwerpen zit mijn kolega .

ahh ik heb bij je collega in de abdijstraat 'pro mass complex' gaan halen... pot is bijna leeg en ben er heel tevreden over... is een goede shop, jullie geven tenminste een deftige uitleg als je iets vraagt.. ga er zeker nog producten bestellen...;)

Ok, ik doe maar een wilde gok hier hoor... maar jullie hebben zeker bij elkaar in de Nederlandse les op school gezeten?

ahaha zwijg toch gewoon, wanne be zonnebank janet met te strakke armani broekjes... Team Novio, trainer: RichardV hahah yeahhh ik zit in een team met een persoonlijke trainer... maar nog steeds ben ik niet breder dan ons moeder haar strijkplank... Team pannenlat is misschien iets beter... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven