MuscleMeat

Welk product is het beste om spieren te kweken ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
ahaha zwijg toch gewoon, wanne be zonnebank janet met te strakke armani broekjes... Team Novio, trainer: RichardV hahah yeahhh ik zit in een team met een persoonlijke trainer... maar nog steeds ben ik niet breder dan ons moeder haar strijkplank... Team pannenlat is misschien iets beter... :D

werkt dat niet enorm demotiverend? je noemt mij een pannenlat, en nog zijn mn onderarmen breder en droger dan jouw bovenbenen :o Misschien moet je maar beginnen met juicen, kun je deze zomer tenminste nog meer dan 60 kg wegen ;)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha flodder ik gebruik jou en je moeder en vader als tandenstokers... heb je soms nog broers of zusjes ??? dan kan ik die ook benutten... geloof mij één high kick van men benen volstaat om je neer te halen... wat the **** hebben benen met een omtrek van 120 cm nut als ik juist lenig wil zijn ??? thai boks gaat over lenigheid niet over de dikte van je benen... daarbij hoe kan het nu zijn dat je breed bent je zei me vroeger al ééns dat je in je maatje 32 armani broekjes wil blijven passen... GA JIJ MAAR LEKKER KUREN, EUHHMM NIET TE VERGISSEN ====>>> ZONNEBANK KUREN.... MIKADO STOK... hahah :)

ps: amigo heb zojuist je evenbeeld gevonden... ****ING ZWARE ARMEN EN BORSTSPIEREN HOOR !!!
JA JE HEBT GELIJK JE BENT HEEELL HEEEEELLLLLLLL DROOG & NATUURLIJK BRUIN ;)!!!! hahaha... :)

Laatst bewerkt:
hahaha flodder ik gebruik jou en je moeder en vader als tandenstokers... heb je soms nog broers of zusjes ??? dan kan ik die ook benutten... geloof mij één high kick van men benen volstaat om je neer te halen... wat the **** hebben benen met een omtrek van 120 cm nut als ik juist lenig wil zijn ??? thai boks gaat over lenigheid niet over de dikte van je benen... daarbij hoe kan jij nu brede benen hebben je zei me vroeger al ééns dat je in je maatje 32 armani broekjes wil blijven passen... GA JIJ MAAR LEKKER KUREN, EUHHMM NIET TE VERGISSEN ====>>> ZONNEBANK KUREN.... MIKADO STOK... hahah :)

Nu vraag ik me af he... waarom vind jij lenig zijn zo leuk? Je pijpt jezelf, dat vind je vast heel leuk... maar verder? Wat zijn voor jou de voordelen? Mr. keyboard-viciouswarrior!

ik vind lenig zijn is gewoon leuk, raak ik zo je kop.. jah eigenlijk hoef ik daar niet lenig om te zijn.. je bent toch al een kleine dwerg... hahah ik mister mean keyboard vicious warrior haha mannetje toch ik eet je levend op als je ooit tege me in de ring zou komen...

JE BENT ECHT HET TYPE DAT POWERTRAINING KAPOTMAAKT... diegene die het uitmelkt om zogezegd bij de "homo grietjes te kunnen scoren op strand".. TRIESTIGE MENS... wel man jij hoeft géén moeite te doen... met je strakke kontje in die jeans moet je ze van je afslagen... daarbij het is triestig om vanjezelf te zeggen ik ben DROOG, terwijl je op géén één van alle foto's echt droog bent... hahaha EN JAHHH HOOR IK BEGRIJP JE... JE BENT JALOERS OMDAT IK LENIG BEN... JAHH MAN WAT WIL JE ALS ELKE GAST IN JE HOMOKONTJE LIGT TE ROEREN... ehhh jonko, je bent een vieze vuile choco...

ik vind lenig zijn is gewoon leuk, raak ik zo je kop.. jah eigenlijk hoef ik daar niet lenig om te zijn.. je bent toch al een kleine dwerg... hahah ik mister mean keyboard vicious warrior haha mannetje toch ik eet je levend op als je ooit tege me in de ring zou komen...

JE BENT ECHT HET TYPE DAT POWERTRAINING KAPOTMAAKT... diegene die het uitmelk om zogezegd bij de "homo grietjes te kunnen scoren op strand".. TRIESTIGE MENS... wel man jij hoeft géén moeite te doen... met je strakke kontje in die jeans moet je ze van je afslagen... daarbij het is triestig om vanjezelf te zeggen ik ben DROOG, terwijl je op géén één van alle foto's echt droog bent... hahaha EN JAHHH HOOR IK BEGRIJP JE... JE BENT JALOERS OMDAT IK LENIG BEN... JAHH MAN WAT WIL JE ALS ELKE GAST IN JE HOMOKONTJE LIGT TE ROEREN... ehhh jonko, je bent een vieze vuile choco...

hahahaha, ik wacht nog steeds op een zinnige post van je :roflol:

maargoed, succes met je benen niet trainen :D

[ps. waar blijven de dreig-PM's?]

hahaha waarom drijgen man !! ik ben zo niet... liever in echte leven oplossen... zinnige post.. ik heb al meer dan genoeg zinnigs gepost.... jij daarintegen maakt elke dag een béétje brol bij... jonko nieuwe feauteaux, jonko's feauteaux... noem maar op... net een 'klein kind' dat om bevestiging vraagt... papa is het ok als ik een shake drink ??? ik blijf niet tege je lullen DAARBIJ JE HEBT NIET LIEVER, WAARSCHIJNLIJK BEN JE ZO'N TYPE DAT STRAKS MEN MSN NOG KOMT TE VRAGEN OM OP EEN PARKEERPLAATSJE AF TE SPREKEN EN ME GAAT ANAAL PROBEREN TE VERKRACHTEN !!! BOL MAAR AF MET JE ZIEKE GEDACHTEN... NATUURLIJK MOET JE DAN NOG WEL MET JE KLEINE PIKKIE AAN MEN ANUS GRAKEN HE MIDGET... AWWW MEN POLSEN DOEN WEER PIJN !!! HAHAHA FLODDERTJE

hahaha waarom drijgen man !! ik ben zo niet... liever in echte leven oplossen... zinnige post.. ik heb al meer dan genoeg zinnigs gepost.... jij daarintegen maakt elke dag een béétje brol bij... jonko nieuwe feauteaux, jonko's feauteaux... noem maar op... net een 'klein kind' dat om bevestiging vraagt... papa is het ok als ik een shake drink ??? ik blijf niet tege je lullen DAARBIJ JE HEBT NIET LIEVER, WAARSCHIJNLIJK BEN JE ZO'N TYPE DAT STRAKS MEN MSN NOG KOMT TE VRAGEN OM OP EEN PARKEERPLAATSJE AF TE SPREKEN EN ME GAAT ANAAL PROBEREN TE VERKRACHTEN !!! BOL MAAR AF MET JE ZIEKE GEDACHTEN... NATUURLIJK MOET JE DAN NOG WEL MET JE KLEINE PIKKIE AAN MEN ANUS GRAKEN HE MIDGET... AWWW MEN POLSEN DOEN WEER PIJN !!! HAHAHA FLODDERTJE

ok, mag ik je anaal vernederen dan? :verneder:

jij mag alles kleine rat !!!

Haha wat is dit nu weer voor een topic?
Gaat echt weer nergens over!

kinderen verstaat u!!! :mad:

:rolleyes:

wtf :D

Order in the court!!!!:mad: ......:D

je moet tien kickboxers naar zijn huis sturen joh !!!

marijn me a mond zedde misschien goe ma ge zou beter is een deftig andwoord geven op die vraag of zitte gij op deze site als vulling en om gewoon wa onnozel te doen
As ge echt niks beter wet, ga is spelen op andere sites

Jij haalde vast geen voldoendes bij Engels he, GrAEtshape.

Blijkbaar laat ge niet allen ons meegenieten van uw intelligentie,
en de daarbij horende onvoorwaardelijke kennis Over het bekomen van een goddelijk lichaam
en dit alles op een vriendelijke bijna poëtische manier
waarbij je vooral wil vermijden dat er mensen aanstoot
zouden durven nemen aan uw taalgebruik en reactie’s.

hierbij wil ik u dan ook in naam van het ganse World wide web bedanken voor
het feit dat u ons behoed voor
de gevaarlijke verleidingen des levens en ons zo een betere toekomst gunt
dirkske015 you're my hero:kiss: :heart: :clap:

allémaal zieveraars joeng !!! anabolen men neef was ****ing drie keer 50 cent, buitenwipper geweest in laRocca enal... Is er ver mee gekomen heeft hersentumor van die brol gekregen... hij pakte ook massief veel zonder tussenpozes... is ondertussen DOOD aan die hersentumor !!! dus houw aub jullie b**kes over anabolen zijn goed... je weet ni wat je zegt ik heb hem gezien toen hij aan het aftakelen was... wat zijn spieren als je lichaam ongezond is en je kankers kweekt... Train naturel of anders niet !!!!! BEN JE EEN ECTO DAN BEN JE DAT, sommige mensen hebben hun bouw mee voor spieren en andere gewoon niet, je moet de natuur de natuur laten.... ciaoooooooo

bron; Belg.Be - Het nieuws anders bekeken - Jongeren willen spierbundels

ebsahhhhhhh ****er is waar ook.... man is er helemaal aan ten onder gegaan... ik heb hem tot men laatste beetje gesteund... dus je moet niet afkomen met da soort bullshit...

wat een topic alweer :rolleyes:

Dit is Big Brother Live aan't worden !!!

Met dit topic gaat't ganse niveau omlaag,gaan we er hier een scheldboard van maken of zo?

Met respect voor de mensen die ernstig hebben proberen antwoorden op dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven