Fitness Seller

welk schema voor 4 dagen ( jullie mening)

Dremske

Novice
Waardering
0
maandag: borst 5 oefeningen /triceps 3 oefeningen
dinsdag: rug 6 oefeningen(inc 1 voor onderrug) / buik
woensdag: rust
donderdag:borst 5 oefeningen /schouders 4 oefeningen
vrijdag: rug 6 oefeningen(inc 1 voo onderrug) /4 biceps en onderarmen 4 oefeningen
zaterdag:rust
zondag:voetbal

of

maandag: borst 5 oefeningen/ buik
dinsdag: benen 5 oefeningen/schouders 4 oefeningen
woensdag:rust
donderdag:Biceps en onderarmen 5 oefeningen /triceps 3 oefeningen
vrijdag: rug 6 oefeningen( inc 1 voor onderrug) / buik
zaterdag:rust
zondag:voetbal

als jullie op merken dat bij het eerste schema geen benen zitten dat klopt daar dat was mijn oude schema van de afgelope 4 weken waar ik geen benen heb getraint omdat ik een blessure heb gehad , maar ik wil graag commentaar welk schema het beste is en of ik meer of minder oefeninen moet doen bij bepaalde spiergroepen en als het eerste het beste is waar ik dan de benen zou moeten plaatsen

Waarom zondag voetbal? Dan heb je geen rust voor maandag.. Het is toch beter als je het gehele weekend vrij zou nemen. :)
En bij schema 1 doe je 2x rug en 2x borst..
Ik zou persoonlijk voor schema 2 gaan, maar dan zonder voetbal. En misschien handig om de oefeningen die je doet ook te noteren, anders doe je verkeerde oefeningen of laat je effectievere oefeningen links liggen. ;)

Moeten wel benen in je schema zitten iig, voetbal is geen excuus.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe wel alleen in het weekend voetballe want vanwege het werk kan ik niet altijd op de vermeld trainingstijden komen en daardoor mis ik vaak een training , waarna ik eik een half jaar was gestopt . maar toen een vriend tegen mij zee waarom kom je niet bij ons voetballe wij doen alleen op zondag en geen training dus zo zit het , ik heb der altidj plezier in dusja , en ik zie het gelijk als cardio workout. maargoed ik zou de namen van alle oefeningen is opzoeken en dan vermeld ik ze want ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd

ff kijken schouders gaan moeilijk met borst, maar goed met rug. Triceps moeilijk met biceps maar ook goed met borst of schouders.biceps bij borst en niet bij rug of als je 't extra zwaar wil maken voor je biceps dan weer wel. 1x in de week SL DL en 1x squat invoegen...ofzo... kweenie, kijk maar.... er zijn eindeloze mogelijkheden :D

Terug
Naar boven