XXL Nutrition

Welk schema?

sportingboy

Novice
Waardering
0
Goeiemiddag,

Ik ben een jongen van 17 die nu al bijna een jaar fitnest. Maar ik doe gewoon maar oefeningen zonder een echt schema, ik doe wel al de ene dag die spieren en de andere dag die, ik ga altijd minimum 4 dagen per week, tussen mijn voetbaltrainingen en matchen door. Maar nu zou ik graag eens een schema gebruiken.

Ik zou dus graag een schema voor 4 dagen in de week.
En voor alle spieren behalve benen, dus armen, borst, rug, schouders, buik,...
Ik voetbal al 10 jaar en ben niet echt fijn dus heb al deftige beenspieren dus dit is niet meer nodig denk ik.

Kan iemand mij helpen met een schema? Vind het moeilijk om één te vinden.

Mvg en alvast bedankt,
Zalig Pasen btw;)

Goeiemiddag,

Ik ben een jongen van 17 die nu al bijna een jaar fitnest. Maar ik doe gewoon maar oefeningen zonder een echt schema, ik doe wel al de ene dag die spieren en de andere dag die, ik ga altijd minimum 4 dagen per week, tussen mijn voetbaltrainingen en matchen door. Maar nu zou ik graag eens een schema gebruiken.

Ik zou dus graag een schema voor 4 dagen in de week.
En voor alle spieren behalve benen, dus armen, borst, rug, schouders, buik,...
Ik voetbal al 10 jaar en ben niet echt fijn dus heb al deftige beenspieren dus dit is niet meer nodig denk ik.

Kan iemand mij helpen met een schema? Vind het moeilijk om één te vinden.

Mvg en alvast bedankt,
Zalig Pasen btw;)

De bedoeling is dat je het schema zelf maakt en dan kunnen de mensen die er verstand van hebben commentaar leveren op dat schema. Zo ver ik weet worden er geen kant en klare schema's voor je gemaakt:)

De bedoeling is dat je het schema zelf maakt en dan kunnen de mensen die er verstand van hebben commentaar leveren op dat schema. Zo ver ik weet worden er geen kant en klare schema's voor je gemaakt:)

Nop, zelf maken. En benen trainen! Dat smoesje van voetbal is het meest achterlijke wat we dagelijks op DBB horen.

Nop, zelf maken. En benen trainen! Dat smoesje van voetbal is het meest achterlijke wat we dagelijks op DBB horen.

Het zal je verbazen hoe weinig mensen van plan zijn om hun hele lichaam te trainen. Vrienden van mij zijn ook zo stom om niet te luisteren.. Reacties zijn altijd: 'ja maar ik hoef mn rug en benen niet te trainen' na 3x heb ik het wel gehad met dat soort mensen, dan maar niet:P

Als je het goed wil doen, train je je hele lichaam dus niet je benen niet! (Y)

Terug
Naar boven