XXL Nutrition

Welke acteurs/actrices vind jij onderschat?

Will smith een goeie acteur :roflol:

Smith is gewoon een mafketel. Niets meer dan een scientology-klerkje dewelke commerciële producties doet en stuk voor stuk oppervlakkige personages neerzet. Hij is net zo'n irritant figuur als Tom Cruise.

OT; de eerste waar ik aan denk is Brian Cox. De originele "Hannibal Lecktor" in "Manhunter". Hij outclassed Hopkins.

Powerjunkie heeft een hekel aan n*gers. Neem het hem niet kwalijk.

als jij dat van mij wil denken prima, toch maar even bij vermelden dat dit niet zo is... best flauwe opmerking eigenlijk...

Ik vind dat hij geen enkel genre echt aankan. Buiten dan prince of bel-air, de enige productie waarin hij geloofwaardig was.

+1

onnozel doen gaat hem idd zeer goed af, jammer dat het dan op de koop toe nog niet grappig is bij
enfin, het is absoluut mijn smaak van humor niet...

Kijk eens op imdb , en kijk naar welk soort films hij allemaal gemaakt heeft. Ja , hij is 1 van de meest onderschatte acteurs , jullie reacties zeggen al genoeg.

Kijk eens op imdb , en kijk naar welk soort films hij allemaal gemaakt heeft. Ja , hij is 1 van de meest onderschatte acteurs , jullie reacties zeggen al genoeg.

Tis niet omdat hij verschillende films maakt dat hij het daarom ook goed doet he. Hij is nu eenmaal commercieel interessant voor productiehuizen, dat maakt hem nog geen goed acteur. Mss is hij wel gewoon overschat.

er zijn in Hollywood gewoon teveel (slechte) acteurs die oa via familie of vriendjespolitiek rolletjes krijgen in grote films... een trieste zaak want de kwaliteit en de geloofwaardigheid van de film daalt daar drastisch mee

Jonge jonge, dit gaat weer nergens over. Geeft iemand zijn mening over een onderschat acteur, wordt ie de grond meteen in gestampt dat die acteur terrecht een B acteur is:roflol:

go dbb!

Ik vind Smith btw wel aardig goed, vooral in Hitch speelt hij goed, en zo'n andere film waarin die van zwerver naar miljonair gaat :D

Wat is een goeie acteur? Toch iemand die meerdere genre's aankan?

http://www.imdb.com/name/nm0000226/

Zelf met een drama en andere genres krijgt hij zeer veel punten en awards.

Insanityy.. geef het op..

Je moet niet discussieren met deze filmkenners :D

Jonge jonge, dit gaat weer nergens over. Geeft iemand zijn mening over een onderschat acteur, wordt ie de grond meteen in gestampt dat die acteur terrecht een B acteur is:roflol:

go dbb!

Ik vind Smith btw wel aardig goed, vooral in Hitch speelt hij goed, en zo'n andere film waarin die van zwerver naar miljonair gaat :D

Hoe kan die gast nu onderschat zijn? Hij verdient tonnen geld, is populair en wordt idd gevraagd voor bijna elk genre. Hij kan alleen maar overschat zijn, en dat is hij ook. Dat hij voor elk genre gevraagd wordt wil niet zeggen dat hij ze allemaal aankan. Arnold werd ook gevraagd voor komedies btw, en wel meer dan eens :roflol:.

Hoe kan die gast nu onderschat zijn? Hij verdient tonnen geld, is populair en wordt idd gevraagd voor bijna elk genre. Hij kan alleen maar overschat zijn, en dat is hij ook. Dat hij voor elk genre gevraagd wordt wil niet zeggen dat hij ze allemaal aankan. Arnold werd ook gevraagd voor komedies btw, en wel meer dan eens :roflol:.

Veel mensen zien Will Smith als een silly acteur die niks anders kan spelen , en dan zie je hem in actie , drama's enzo en doet hij het net zo goed.

En Arnie is uber grappig.

Ik vond Smith in 'Ali' wel degelijk geloofwaardig.

Veel mensen zien Will Smith als een silly acteur die niks anders kan spelen , en dan zie je hem in actie , drama's enzo en doet hij het net zo goed.

En zo simpel is het. De gast die volgens jullie 'niets' kan behalve 'goofy rolletjes' spelen, heeft echt al een shitlaod aan verschillende rollen gespeeld. Dit deed hij ook in bijna elke film goed.. dus de haat is gewoon onterecht.

Ik heb zowiezo het idee dat je hier één of ander lame maffia rolletje gespeeld moet hebben voordat je als acteur serieus genomen kan worden :roflol:

Ik zeg dat Arnie grappig was , of die een goeie acteur was.:roflol:

En zo simpel is het. De gast die volgens jullie 'niets' kan behalve 'goofy rolletjes' spelen, heeft echt al een shitlaod aan verschillende rollen gespeeld. Dit deed hij ook in bijna elke film goed.. dus de haat is gewoon onterecht.

Ik heb zowiezo het idee dat je hier één of ander lame maffia rolletje gespeeld moet hebben voordat je als acteur serieus genomen kan worden :roflol:

Wat heb jij tegen Joe Pesci??? :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Will Smith

Die Will Smith discussie gaat nergens over! Hij is een Box Office acteur van het zuiverste soort.
Hij is ideaal voor films als Men In Black, Bad Boys, Wild Wild West, etc. maar voor het echte werk komt hij gewoon tekort! In Ali was hij helemaal niet zo goed en een Oscarnominatie voor Pursuit For Happiness verdiende hij ook al niet.
Maar dat is nu eenmaal het Hollywood de dag van vandaag.

@insanityy

Je zegt dat Will Smith veel genres aankan, waar heb je het over? 90% van de films die hij maakt zijn actiefilms of komedies.
Bovendien speelt hij zowat elke keer hetzelfde personage of moet ik zeggen zichzelf?

• Bad Boys I
  • Bad Boys II
  • Bad Boys III
  • iRobot
  • Wild Wild West
  • Idependence Day
  • Men In Black I
  • Men In Black II
  • Enemy Of The State
  • Hitch
  • I Am Legend
  • Hancock