AndroidHealthClinic

welke anabolen stoppen groei

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe alle anabolen die kunnen aromatiseren naar estrogeen of progestageen.

Er zijn dus maar enkele uitzonderingen...

Maar 15 jaar en kuren? Je maakt zeker een grapje?

• Topic Starter Topic Starter
mijn dokter wil me al een hormonen kuur geven, maar de voor onderzoek duurt minstens 6 maanden , door rontgefoto's etc.

en ik wil nu al actie ondernemen!

ik wil niet over de 2 meter worden!

Je gaat toch niet in die 6 maanden ineens zo hard groeien?

Sorry maar ik vind het onverantwoord. Dus ik laat het aan je arts over.

Originally posted by admin
Je gaat toch niet in die 6 maanden ineens zo hard groeien?

Sorry maar ik vind het onverantwoord. Dus ik laat het aan je arts over.

tuurlijk wel!
je kent mijn familie niet eens

zoals ik al vermelde zijn al mijn neven en mijn broer, van mijn vader zijn kant op hun 17e al over de 2 meter!
zoals veel nederlanders!

Dat geloof ik wel, maar wij hebben hierin geen juiste plaats vind ik.

Je arts weet goed waarmee hij bezig is, dus volg zijn raad op zou ik zeggen.

Of twijfel je eraan dat hij het probleem kan oplossen?

Originally posted by bobbojantje

tuurlijk wel!
je kent mijn familie niet eens

zoals ik al vermelde zijn al mijn neven en mijn broer, van mijn vader zijn kant op hun 17e al over de 2 meter!
zoals veel nederlanders!

jouw dokter wil je hormonen geven die je groei stoppen maar dit zijn andere stoffen dan anabolen er zitten uiteraard wel dezelfde bestandelen in maar niet alles is hetzelfde. Dus gewoon wachten op de dokter

ik krijg het UITEIDNELIJK ZEKER zei de dokter, maar ik moet minstens 6 maanden wachten, totdat hij het voor mag schrijven!

dus dan kan ik net zo goed beginnen en ik krijg mannelijke hormomen die organon heten en die worden dan testoronen en estrogenen in mijn lichaam die de groeischijven gaan dichtmaken!

ik wil hier niet al te ver op in gaan maar mijn raad is NIET DOEN.

ik krijg het UITEIDNELIJK ZEKER zei de dokter, maar ik moet minstens 6 maanden wachten, totdat hij het voor mag schrijven!

dus dan kan ik net zo goed beginnen en ik krijg mannelijke hormomen die organon heten en die worden dan testoronen en estrogenen in mijn lichaam die de groeischijven gaan dichtmaken!
Nogmaals, de dosis die een dokter gaat voorschrijven is anders dan die wij BB gebruiken.

Daarom zeg ik niet zelf experimenteren. Je speelt met je gezondheid op die manier.

mijn vader kent de dosis, hij komt vannacht trug, dan zal ik alles posten, ik doe alles op dezelfde manier als de dokter, een andere neef van toen16 heeft het ook gehad, hij is nu 1,87 en toen hij die kuur begon 1,84 dus hij is maar 3 cm gegroeid en het heeft wel degelijk de groei geremd, want hij zou zeker boven de 2 meter uitkomen, ook volgens de foto's en leeftijd lengte grafiek en insulin lijk growt faktor die in de lichaam was als hij sliep

Ok, maar je begrijpt dat wij geen dealers zijn he ...

ik leer hier toch niks!
mijn vader weet veel meer en oom weten hier veel meer over, omdat ene neef van me al deze behandeling had

nou vraag het dan niet hier, maar aan je vader!

ik leer hier toch niks!
mijn vader weet veel meer en oom weten hier veel meer over, omdat ene neef van me al deze behandeling had
Waar slaat dat nu weer op?

Maar goed, ga dan maar naar je vader/oom, succes ermee!

Originally posted by KaLe
nou vraag het dan niet hier, maar aan je vader!

Niet zo brutaal he KLEINE:mad: ! ik VROEG het hier in de hoop wat info rijker te worden.

AAN Admin: Bedankt voor je hulp, maar je kan me helaas niet verder helpen, omdat je meer over bodybuilding weet, dan over Reuzengroei-acrogrimine

Laatst bewerkt:
he, bobo, had je de regels gelezen dan had je geweten dat je als minderjarige (-17) hier NIET mag posten. op risico geband te worden.

oestrogeen sluit de groeiplaten, androgeen versnelt de groei, geloof ik, in iedergeval niet gebruiken tot je gestopt bent met groeien.

Ik snap sowieso niet waar deze post op slaat ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven