AndroidHealthClinic

Welke anti depressiva raden jullie aan voor mij omstandigheden?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trainen train al je depressie eruit knal alles in de gewichten zoek een hobbie en raak eraan verslaafd! trainen de oplossing voor al je problemen lekkere afleiding mischien helpt het!
Zo jong al aan de antid kan nooit goed zijn!
 
Hij vraagt of iemand er ervaring mee heeft.

Zoals ik al zei, ga de moraalridder uithangen op de sectie aas, daar heb je zeker een dag taak aan.

Blijf uit mijn log. Bedankt.

OT: Ga naar de dokter. Je zegt dat je 4 mei pas terecht kunt, maar bij wie denk je dat je die AD's moet halen? Bij de dokter..Daarbij werken de meeste niet eens binnen een paar weken, dus sowieso wachten.
 
Als de goede man het maar weet,:rolleyes:
dat idiote zoals jij absoluut de plank misslaan als ze advies gaan geven..

zomaar iets voorschrijven , het moet echt niet gekker worden.......


Zomaar iets voorschrijven??????? Ben je nu zo dom of gedraag je je alleen zo
Na enkele van je post doorgelezen te hebben is de discussie bij deze gesloten met jou:treuren:
 
Ga je nu serieus hier om medicatie advies vragen? Daar heb je artsen voor, die schijnen er voor gestudeerd te hebben.

Dit jezus hoe kom je erbij om zoiets aan wildvreemden op het internet te vragen?

je gaat toch niet op een forum aan onbekende vragen wat voor medicatie je moet slikken?

Idd, maarja van de andere kant de kuurders hier doen niet anders.
 
Help hem toch is een beetje hij is al depresief! Mischien moet je het niet in medicatie zoeken! maar in afleiding!
 
Zomaar iets voorschrijven??????? Ben je nu zo dom of gedraag je je alleen zo
Na enkele van je post doorgelezen te hebben is de discussie bij deze gesloten met jou:treuren:

Ja dat is het makkelijkst..
doen een hoop mensen, weg lopen als het te heet wordt...
hou je zogenaamde advies maar gewoon voor je , is het beste...

OP ga A.U.B naar een dokter, die helpt je verder..
 
  • Like
Waarderingen: mat
Topic dicht. Om dezelfde reden als die gelden in de aas sectie. Geen adviezen van uitsluitend op recept verkrijgbare medicatie onder 20.

@ts gewoon naar de dokter gaan. Je problemen zijn lijkt mij niet vanaf gisteren dus een paar dagen tot je daar terecht kunt moeten er nog wel bij kunnen.

Succes..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven