Fitness Seller

Welke auto-Navigatie

bas94

Ripped Bodybuilder
Waardering
1.279
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
DBB'ers, ik ben opzoek naar een navigatiesysteem/GPS maar dr is zoveel spul op de markt. welke navigatie hebben jullie / raden jullie aan?

Ciao.:cool:

Op bijna elke smartphone zit navigatie dus ik denk dat je het beste zoiets kan aanschaffen.

Ik heb een TomTom Go 750 en ben daar erg tevreden over. Ik had eerst een Mio, maar dat was echt een ramp. Duurde vaak letterlijk 10 minuten of zelfs langer voordat hij een satelliet gevonden had.

Ik heb destijds bewust gekozen voor een Go 750 omdat je daar via je PC mee kunt klooien en niet vast zit aan TomTom software. Als ik jou was zou ik even rondneuzen op [Link niet meer beschikbaar], daar hebben ze er veel verstand van.

• Topic Starter Topic Starter
Op bijna elke smartphone zit navigatie dus ik denk dat je het beste zoiets kan aanschaffen.

heb geen abbo. is voor mij niet rendabel genoeg heb veel gratis smsen als ik prepaid herlaad, en in andere landen zal dit ook wel duur uitvallen als die via internet werkt.

Ik heb een TomTom Go 750 en ben daar erg tevreden over. Ik had eerst een Mio, maar dat was echt een ramp. Duurde vaak letterlijk 10 minuten of zelfs langer voordat hij een satelliet gevonden had.

Ik heb destijds bewust gekozen voor een Go 750 omdat je daar via je PC mee kunt klooien en niet vast zit aan TomTom software. Als ik jou was zou ik even rondneuzen op [Link niet meer beschikbaar], daar hebben ze er veel verstand van.

bedankt, ik denk dat ik voor 'n Garmin ga. niet te duur en levenslang graties updaten. maar ben nog ff verder aan het kijken :thumb:

Je hebt ook navigatie voor android zonder dat het data kost. Dus maakt het niks uit of je een abbo hebt of dat je in het buitenland zit.

• Topic Starter Topic Starter
Garmin Nuvi

ik zou zeker voor tomtom gaan... ik heb hier nog 1ne liggen van ongeveer 10 jaar oud en hij werkt nog steeds goed. de prijs kwaliteit is sterk en zeer gemakkelijk in gebruik. ;)

Garmin Nüvi inderdaad!

Ik zou wel een versie nemen met levenslange gratis kaartupdates + verkeersinformatie :thumb:

Terug
Naar boven