XXL Nutrition

Welke squat shoes?

Ik snap niet dat mensen zoveel geld uit willen geven aan Squat schoenen als recreant.
Meer door social media uiteraard. Mensen willen gelijk in één keer SBD een singlet of de beste squat schoenen. Snap het wel, maar doe het zelf niet.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties. Reden voor het aanschaffen van squatschoenen is omdat ik denk dat ik zo mijn quads beter kan targetten. Heb geen mobiliteitsproblemen verder.

Budget maakt niet uit trouwens. Heb wel erg brede voeten, draag vaak een H1/2 of J leest.

Ik ga de gegeven opties eens bekijken. Thanks allen!

Thanks voor de reacties. Reden voor het aanschaffen van squatschoenen is omdat ik denk dat ik zo mijn quads beter kan targetten. Heb geen mobiliteitsproblemen verder.

Budget maakt niet uit trouwens. Heb wel erg brede voeten, draag vaak een H1/2 of J leest.

Ik ga de gegeven opties eens bekijken. Thanks allen!
De TYR L-1 zijn geschikt voor brede voeten. Als je al brede voeten hebt zou ik dus naar deze kijken, omdat je gebruik wilt maken van 'toe spread' (meer balans/kracht overbrenging).

De TYR L-1 zijn geschikt voor brede voeten. Als je al brede voeten hebt zou ik dus naar deze kijken, omdat je gebruik wilt maken van 'toe spread' (meer balans/kracht overbrenging).
Yes precies! Alleen ken ik niemand die ze heeft en hierdoor weet ik niet wat de kwaliteit ervan is. Ik heb nu adidas power 3 schoenen een halve maat te groot, maar in de breedte zijn ze nog steeds te smal…

Nee, dat is jouw probleem. Maar het is wel een probleem dat je slecht advies geeft en anderen meetrekt in jouw belachelijke denkwijze.
Burn! Nee ik heb gelijk. Zoek maar uit bij mensen die ze hebben. Tenminste, het is de discours binnen onze gym en olympic weightlifting community.

Terug
Naar boven