XXL Nutrition

Welke bijwerkingen heb jij gehad?

Pumped

Ripped Bodybuilder
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Is natuurlijk een mindere kant van aas gebruik. Maar een topic zoals dit is altijd interessant voor andere gebruikers of toekomstige gebruikers.

Daarom:

Welke bijwerkingen hebben jullie gehad? En wat vond je de ergste side die je hebt gehad?

heel goed topic...

wat ik wel een leuke aanvulling zou vinden(mischien wel iets te persoonlijk). heb jij ook dingen verloren door steroiden gebruik en de bijwerkingen daarvan.

bijvoorbeeld; relatie verkloot, uitvallen tegen ouders. gewoon alle downsides eigenlijk.

wat ik wel een leuke aanvulling zou vinden(mischien wel iets te persoonlijk). heb jij ook dingen verloren door steroiden gebruik en de bijwerkingen daarvan.

bijvoorbeeld; relatie verkloot, uitvallen tegen ouders. gewoon alle downsides eigenlijk.

je bent 20, dan hoor je relaties te verkloten en uit te vallen tegen je ouders.

zoveelste topic imo onnodig,zoek ff

moet ff alles bij elkaar zoeken.helaas is zoekfunctie voor velen nog iets moeilijks,en willen custommade advies.
Ik trap af.

Testikel bloeding
Impotentie
hoge leverwaardes
hartinfarct
verhoogd ADH
verstoorde cholesterol
hoge bloeddruk
vergroote prostaat

Laatst bewerkt:
dacht het wel

clenbuterol
was een lichte attac zoals ze het noemen,door een compleet verstoorde prikkel.Klein stukje beschadigd.Daarom HAAT ik clen

Ik denk tot nu toe alleen verhoogde lever waarden maar dat laat ik deze week nog testen.

Gaan we nog een keer,maar goed,ik heb hem weer geopend.....

In de jaren 80 was het normaal dat je als nakuur veel HCG nam,enkele weken ed was geen uitzondering.
Ik had een overstimulatie vd cellen van leydig,en kreeg een bloeding

Pijnlijk plassen, niet dat ik dan vaak moest , maar gewoon pijnlijk wanneer ik moest.

Agressie, die ik dan probeer binnen te houden, vooral in het verkeer erg handig.

Puisten...:(

- erg hoge bloeddruk
- agressie, ook vooral tijdens verkeer
- veel puisten
- haargroei waar ik normaal gezien geen haar kreeg (niet prettig dus)

-agressie
-pukkels op rug
-haar op rug
-beetje labieler soms
-wat vaker last van hart bonsen
-nachtzweten van tren

dat waren ze wel, niks ernstigs dus

- zo extreem zweten dat dit tot lastige situaties op bv werk kan leiden.
- verhoogde leverwaardes

Terug
Naar boven