AndroidHealthClinic

Welke bijwerkingen heb jij gehad?

welnee man.Maar mij irriteerd het als newbees langskomen met

Goededag,ik had een vraag,kan ik 400mg deca only per week nemen,is een mild middel.....duuuuuuuhhh kill kill kill

word ook nog vaak geadviseerd als eerste kuur aan newbees door niet newbees.

ach jongens een ieder die gebruikt,krijgt vroeg of laat een probleem.Maar het lichaam is een super machine,wat zich perfect aanpast en eventueel reset.

Maar doe het OVERWOGEN EN MET MATE.
Er zijn veel belangrijkere dingen dan groot groter grootst.
Goede baan,ruim in de muntjes,lieve partner,man of vrouw.
Lieve en bovendien gezonde gezins en familieleden,DAAR moet het om draaien.

Opassen dat je niet door narcisme meegesleept wordt om het onbereikbare te halen.
Dat gaat ten koste van je gezondheid.Hetzelfde geldt voor alcohol en recreatieve drugs....ALLES MET MATE

Mooi gesproken Mart.... maar om mij nu hier als gay neer te zetten:D, je ziet zelf wat een eigen leven het gaat leiden als je verteld ooit last gehad te hebben van een deca d*ck. Hahahaha..

Laatst bewerkt door een moderator:
welnee man.Maar mij irriteerd het als newbees langskomen met

Goededag,ik had een vraag,kan ik 400mg deca only per week nemen,is een mild middel.....duuuuuuuhhh kill kill kill

Mja is net als met D-bol.
Iemand die er weinig van afweet zal waarschijnlijk al gehoord hebben van dianabol en deca... een (overhaaste) keuze is snel gemaakt dan.

ach jongens een ieder die gebruikt,krijgt vroeg of laat een probleem.Maar het lichaam is een super machine,wat zich perfect aanpast en eventueel reset.

Maar doe het OVERWOGEN EN MET MATE.
Er zijn veel belangrijkere dingen dan groot groter grootst.
Goede baan,ruim in de muntjes,lieve partner,man (rene) of vrouw.
Lieve en bovendien gezonde gezins en familieleden,DAAR moet het om draaien.

Opassen dat je niet door narcisme meegesleept wordt om het onbereikbare te halen.
Dat gaat ten koste van je gezondheid.Hetzelfde geldt voor alcohol en recreatieve drugs....ALLES MET MATE

goede post Kriel, trouwens ook een erge side is wanneer je ON bent dat je dit uit het oog verliest en vaak meer en meer wilt en je egoistischer wordt waardoor je beslissingen neemt die je anders niet zo zou nemen.

jullie hebben DBB.Toen ik en mijn generatie begon,had je helemaal geen info.Jullie hebben internet,wij hadden toppop.

Hahaha...idd wij hadden toppop.
En hunnie hebben nu behalve internet ook breezhersletjes.
Die hadden we vroegah ook niet.

Mja is net als met D-bol.
Iemand die er weinig van afweet zal waarschijnlijk al gehoord hebben van dianabol en deca... een (overhaaste) keuze is snel gemaakt dan.

Klopt word veel gegeten door tieners en trainers die net trainen.
Ze horen dit er over en dat er over, en voor je het weet hebben
hun het op het nachtkastje staan
D-boll gaat ok vlink in omloop bij (jonge) militairen.

Ik ken iemand die niet eens trainde (jaren trug) En dacht wat gespierder te worden van d-boll
En dan praat je over nakuur, en dan weten ze niet wat het is en dan worden ze bang haha.

Klopt word veel gegeten door tieners en trainers die net trainen.
Ze horen dit er over en dat er over, en voor je het weet hebben
hun het op het nachtkastje staan

Ik ken iemand die niet eens trainde (jaren trug) En dacht wat gespierder te worden van d-boll
En dan praat je over nakuur, en dan weten ze niet wat het is en dan worden ze bang haha.

D-bol zonder te trainen, moet niet gekker worden...
Op een dag merken ze dat hun tepels ****ed zijn en weten ze niet hoe het komt :p
Zoals kriel zegt idd, nu met internet (oa. DBB) kan je echt alles te weten komen als je er ook maar een beetje verstandig mee wil omgaan...

Na mijn middelbaar (binnen half jaar dus) zou ik graag een militaire opleiding volgen, en ik heb zo een vermoeden dat daar ook nogal wat gebruikt wordt :)
(waar haal je dit trouwens?)

Mooi gesproken Mart.... maar om mij nu hier als gay neer te zetten:D, je ziet zelf wat een eigen leven het gaat leiden als je verteld ooit last gehad te hebben van een deca d*ck. Hahahaha..

Wat bedoel je.....blijf ff van de recreatieve drugs af rene,das niet goed,of komt dat door dat smeerseltje van je?

D-bol zonder te trainen, moet niet gekker worden...
Op een dag merken ze dat hun tepels ****ed zijn en weten ze niet hoe het komt :p
Zoals kriel zegt idd, nu met internet (oa. DBB) kan je echt alles te weten komen als je er ook maar een beetje verstandig mee wil omgaan...

Na mijn middelbaar (binnen half jaar dus) zou ik graag een militaire opleiding volgen, en ik heb zo een vermoeden dat daar ook nogal wat gebruikt wordt :)
(waar haal je dit trouwens?)

Dat over die militairen heb ik van een maat van mij die in die tijd in opleiding was. Juist die zelfde gast die ook zonder te trainen d-boll vreet.
Zal wel een hype daar zijn ofzo

goede post Kriel, trouwens ook een erge side is wanneer je ON bent dat je dit uit het oog verliest en vaak meer en meer wilt en je egoistischer wordt waardoor je beslissingen neemt die je anders niet zo zou nemen.

idd NARCISME is echt een serieus probleem.Eeuwige strijd met de onzekerheid en de spiegel.Alleen zien waar je slecht scoort,voor de rest niets

Niet alleen de spiegel het gevoel dat het tijdens een kuur heerlijk gaat vraagt ook om meer en meer.

BM zou zeggen PENNY WAFEL

Okee, wat ik heb gebruikt is Test, Bold, Tren, Clen, T3, IGF-1, Ephedrine, Dianabol, Nolvadex. Nu NPP, Test en IGF-1

Test - Geilheid!!, puisten, kleinere ballen, haargroei en af en toe pijnlijk plassen waarschijnlijk door vergrote prostaat.

Bold - Weinig! Alleen puistjes

Tren - Klote sides, maar een heerlijk steroid! Zweten, echt overmatig zweten!! Dat gewoon echt de druppels spontaan uit mijn knieholtes enz dropen! Aggressief en heftige dip na gebruik.

Clen - Hartkloppingen, soms angstaanjagend zwaar en hard. Verminderde motoriek, veel gasvorming :D:D

T3 - Hete keel, verminderde motoriek, zweten, hoofdpijn, maar wel vetverlies!

IGF-1 - Niets! Behalve goede vermindering van vet.

Ephedrine - Weinig, behalve licht verhoogde hartslag, niet zorgwekkend omdat het snel is uitgewerkt.

Dianabol - Vocht, heel veel vocht met veel koolhydraat inname. Wel ontzettend sterk ervan geweest!

Nolvadex - Schijven op mijn schouders. Ik denk vanwege de hormoonschommelingen!

NPP kan ik niets over zeggen. Ben nu bezig.

Okee, wat ik heb gebruikt is Test, Bold, Tren, Clen, T3, IGF-1, Ephedrine, Dianabol, Nolvadex. Nu NPP, Test en IGF-1

Test - Geilheid!!, puisten, kleinere ballen, haargroei en af en toe pijnlijk plassen waarschijnlijk door vergrote prostaat.

Bold - Weinig! Alleen puistjes

Tren - Klote sides, maar een heerlijk steroid! Zweten, echt overmatig zweten!! Dat gewoon echt de druppels spontaan uit mijn knieholtes enz dropen! Aggressief en heftige dip na gebruik.

Clen - Hartkloppingen, soms angstaanjagend zwaar en hard. Verminderde motoriek, veel gasvorming :D:D

T3 - Hete keel, verminderde motoriek, zweten, hoofdpijn, maar wel vetverlies!

IGF-1 - Niets! Behalve goede vermindering van vet.

Ephedrine - Weinig, behalve licht verhoogde hartslag, niet zorgwekkend omdat het snel is uitgewerkt.

Dianabol - Vocht, heel veel vocht met veel koolhydraat inname. Wel ontzettend sterk ervan geweest!

Nolvadex - Schijven op mijn schouders. Ik denk vanwege de hormoonschommelingen!

NPP kan ik niets over zeggen. Ben nu bezig.
En aspirine?:eek:

• Topic Starter Topic Starter
wat een spam gang hier in de aas sectie zeg

Zijn er ook mensen die met bijwerkingen naar hun huisarts zijn gestapt? Wat kreeg je te horen? Werd je meteen bang gemaakt of kreeg je echt hulp ? Voor zover er hulp mogelijk is zonder te stoppen met je kuur..

mijn huisarts wilde mij villen.Sinsdien neem ik een onafhankelijke arts

Terug
Naar boven