AndroidHealthClinic

Welke bijwerkingen heb jij gehad?

• Topic Starter Topic Starter
ff een vraagje over haaruitval tijdens een kuur, daar hoor je nogal weinig over.

Als je dus tijdens een kuurtje last krijgt van haaruitval (en dus gevoelig bent voor dht), zal je haaruitval stoppen wanneer je gelijk stopt met je kuur? Of ben je doomed om langzaam kaal te worden na een kuur?

Bijwerkingen :

- veel acne op alles dat aromatiseert
- weinig slapen maar eigenlijk geen last van op het moment
- meer haargroei waar het niet moet en hoofdhaar dat niet uitvalt maar gewoon veel trager gaat groeien.

Impotentie voor een paar maanden toen ik deca only gebruikte (deca d*ck) - ik was jong en onverstandig hé!
Puisten op de schouderbladen.
Slaapstoornissen die ik tot op de dag van vandaag heb, geraak daar niet meer van af.
Overdreven geilheid, wat me mijn huwelijk gekost heeft met de moeder van mijn 5 kinderen (zij wou het wat rustiger aanpakken en kon het op de duur niet meer verdragen waarna ze lesbisch geworden is, en wij mannen maar denken dat alle vrouwen blij zijn met een potente man).
Ik ben kalend en scheer mijn haar af, maar is moeilijk te zeggen of dat van AS komt, kan ook gewoon de natuur zijn (kaalheid begon rond mijn veertigste dus...).

Impotentie voor een paar maanden toen ik deca only gebruikte (deca d*ck) - ik was jong en onverstandig hé!
Puisten op de schouderbladen.
Slaapstoornissen die ik tot op de dag van vandaag heb, geraak daar niet meer van af.
Overdreven geilheid, wat me mijn huwelijk gekost heeft met de moeder van mijn 5 kinderen (zij wou het wat rustiger aanpakken en kon het op de duur niet meer verdragen waarna ze lesbisch geworden is, en wij mannen maar denken dat alle vrouwen blij zijn met een potente man).
Ik ben kalend en scheer mijn haar af, maar is moeilijk te zeggen of dat van AS komt, kan ook gewoon de natuur zijn (kaalheid begon rond mijn veertigste dus...).

amai das geen kak. hoop dat ik dan niet TE geil wordt :o

Citaat:
Origineel gepost door tick
Omdat de prostaat vergroot is en tegen je blaas aandrukt krijg je het gevoel van moeten plassen, zelfde als een man (zonder aas) klaarkomt en na de coïtus altijd een plas gevoel krijgt

heb hier geen last van gehad maar wil weten of dit helemaal weer wegtrekt als je stopt met kuren,of blijft de prostaat beetje vergroot na een kuur.

Ik las deze 2 opmerkingen.. Weet iemand hier het antwoord op? Slinkt de prostaat na de kuur weer tot oorspronkelijke grote? of blijft deze (enigzins) vergroot?

iemand?

ja slinkt weer.Meestal is een vergroote prostaat dht gelinkt

Ik zit nu in week 7 van mijn eerste kuur met 250mg test e & 500mg bold EW.
Tot nu toe nog geen bijwerkingen...hopelijk blijft dat ook zo.
De enige echte angst die ik heb wbt bijwerkingen is acne in het gezicht.

Ik heb nog wel 3 dozen Roa liggen ik zat er aan te denken die evt preventief erbij te nemen maar ik weet niet wat dat gaat doen met de uitwerking van me kuur,iemand ?

acne kwam bij mij na week 6 al, maar is nu terug aan het wegtrekken
komt dit na de nakuur weer terug??

Acne,stemmingswisselingen(vooral bij tren) en verstoord slaappatroon.
Bijwerking die nog niet is vernoemd :
Van tren is bekend dat je er ontzettend van zweet,ik krijg het na langdurig gebruik ook van test en boldenone.
Na 20 weken kuren merk ik nu ook dat het echt ontaard is in een allergische reactie op het hormonensurplus.
Mijn laatste injectie was 500 mg test enantaat en heb drie dagen een temperatuurverhoging gehad (rond de 38 graden) .Het spreekt vanzelf dat dit niet leidt tot economische trainingen:(
Ik merkte de afgelopen 2 maand steeds dat ik verhoging had en ik besluit dat het een overreactie is van mijn immuunsysteem.
Als ik in de toekomst ooit nog wil gebruiken moet ik een manier vinden om dit te omzeilen want dit brengt geen zoden meer aan de dijk.

Slapeloosheid, Acné, Agressie, Griep/Koorts, ULTIEME GEILHEID, haargroei, Striae, spuitabces, ontst. in biceps, kale zak.. oh shit dat hoort er niet bij hahaha.

Terug
Naar boven