costamawaarzijn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dit te verhelpen? dmv speciale zeep, of is het afwachten tot deze terug verdwijnen
![]()

Ik had echt als ik moest plassen dat ik heel hard moest drukken en echt kracht zetten, dan kwam er misschien een 2 à 3 druppeltjes uit. Dan na 5 minuten moest ik weer ineens heel erg nodig en was het een straaltje. Heel raar iig, dan denk je dat je leeg bent, maar wacht dan nog maar ff 5 minuten![]()
Wat je aan die puisten kan doen:
- Schoon blijven eten.
- Benzoylperoxide crème gebruiken (kan je gewoon bij elke apotheek krijgen in de 5 of 10% variant, ligt eraan hoe erg je acné is)
- Zonnebanken is the key! Sinds ik 2x per week zonnebank is mijn huid stukken verbeterd. Gewoon lekker 20min onder de 900 en het gaat weg en je wordt nog lekker bruin ook!
heb hier geen last van gehad maar wil weten of dit helemaal weer wegtrekt als je stopt met kuren,of blijft de prostaat beetje vergroot na een kuur.Omdat de prostaat vergroot is en tegen je blaas aandrukt krijg je het gevoel van moeten plassen, zelfde als een man (zonder aas) klaarkomt en na de coïtus altijd een plas gevoel krijgt.
heb hier geen last van gehad maar wil weten of dit helemaal weer wegtrekt als je stopt met kuren,of blijft de prostaat beetje vergroot na een kuur.
Voedsel heeft 0,0 te maken met dit soort puisten.. De vergroting van de klieren is enkel tegen te gaan dmv Roaccutane. Zonnebanken doe ik elke 2 dagen en helpt niets.. En als het werkt is het tijdelijk, want het droogt uit waarna de rebound dubbel zo hard is.
PS: 900watt is toch best weinig nee? Moet eens navragen hoe zwaar de mijne is..

overgens drukt de prostaat niet tegen de blaas.
De prostaat drukt de urineleiding dicht,door de zwelling,zodat je aandrang krijgt om te plassen,maar er niets of weinig uitkomt