XXL Nutrition

Welke bijwerkingen heb jij gehad?

is dit te verhelpen? dmv speciale zeep, of is het afwachten tot deze terug verdwijnen
???

is dit te verhelpen? dmv speciale zeep, of is het afwachten tot deze terug verdwijnen
???

Vele mensen raden heel veel dingen aan, maar ik heb ze letterlijk allemaal geprobeerd, en het enige dat volgens mij werkt is Roaccutane, en dan nog heb je een periode nodig voor het begint te werken. Beter inlezen in het vervolg ;)

indd je hebt gelijk, ahja je bent jong
en is ook het enigste waar ik echt last van heb

OT:

-Acné
-Lichte gyno

-kortademig
-soms een dip

Wat je aan die puisten kan doen:

- Schoon blijven eten.
- Benzoylperoxide crème gebruiken (kan je gewoon bij elke apotheek krijgen in de 5 of 10% variant, ligt eraan hoe erg je acné is)
- Zonnebanken is the key! Sinds ik 2x per week zonnebank is mijn huid stukken verbeterd. Gewoon lekker 20min onder de 900 en het gaat weg en je wordt nog lekker bruin ook!

Ik had echt als ik moest plassen dat ik heel hard moest drukken en echt kracht zetten, dan kwam er misschien een 2 à 3 druppeltjes uit. Dan na 5 minuten moest ik weer ineens heel erg nodig en was het een straaltje. Heel raar iig, dan denk je dat je leeg bent, maar wacht dan nog maar ff 5 minuten ;)

Omdat de prostaat vergroot is en tegen je blaas aandrukt krijg je het gevoel van moeten plassen, zelfde als een man (zonder aas) klaarkomt en na de coïtus altijd een plas gevoel krijgt.

Wat je aan die puisten kan doen:

- Schoon blijven eten.
- Benzoylperoxide crème gebruiken (kan je gewoon bij elke apotheek krijgen in de 5 of 10% variant, ligt eraan hoe erg je acné is)
- Zonnebanken is the key! Sinds ik 2x per week zonnebank is mijn huid stukken verbeterd. Gewoon lekker 20min onder de 900 en het gaat weg en je wordt nog lekker bruin ook!

Voedsel heeft 0,0 te maken met dit soort puisten.. De vergroting van de klieren is enkel tegen te gaan dmv Roaccutane. Zonnebanken doe ik elke 2 dagen en helpt niets.. En als het werkt is het tijdelijk, want het droogt uit waarna de rebound dubbel zo hard is.

PS: 900watt is toch best weinig nee? Moet eens navragen hoe zwaar de mijne is..

Omdat de prostaat vergroot is en tegen je blaas aandrukt krijg je het gevoel van moeten plassen, zelfde als een man (zonder aas) klaarkomt en na de coïtus altijd een plas gevoel krijgt.
heb hier geen last van gehad maar wil weten of dit helemaal weer wegtrekt als je stopt met kuren,of blijft de prostaat beetje vergroot na een kuur.

ligt aan de gevoeligheid van een DHT,kan ALTIJD plaatsvinden,na de puberteit

ik heb er momenteel ook last van, vorig jaar teveel dht aas gehad, deze mijt ik vanaf vandaag zoveel mogelijk, de kuur is namelijk vanaf vandaag weer gestart:D

Volgens mij zijn mijn knikkers de laatste week wat kleiner geworden

Voedsel heeft 0,0 te maken met dit soort puisten.. De vergroting van de klieren is enkel tegen te gaan dmv Roaccutane. Zonnebanken doe ik elke 2 dagen en helpt niets.. En als het werkt is het tijdelijk, want het droogt uit waarna de rebound dubbel zo hard is.

PS: 900watt is toch best weinig nee? Moet eens navragen hoe zwaar de mijne is..

Na een vet dag is het veel erger en dikker :D
Bij mij helpt zonnebanken wel en een 900watt is zeker niet voor beginners. Voor ons is het niet zwaar, maar een witje zal moeten beginnen met 10/15 min op de 600.
Dit zijn mijn persoonlijke bevindingen, bij mij werken ze dus, misschien voor anderen ook ;)

overgens drukt de prostaat niet tegen de blaas.
De prostaat drukt de urineleiding dicht,door de zwelling,zodat je aandrang krijgt om te plassen,maar er niets of weinig uitkomt

primo:

- Pukkels op mijn billen
- lichtgeraakt en snel geirriteerd
- hoofdpijn en hoge bloeddruk

Test P

- slechte conditie

misschien eens een beetje je cardio gaan verhogen

- Hogere bloeddruk
- Vocht vasthouden
- Puisten
- Snellere haargroei
- Nogal opvliegerig soms
- Heel snel warm hebben (en veel zweten)

Meer nog niet, gewoon een beetje de standaar dingen dus.

overgens drukt de prostaat niet tegen de blaas.
De prostaat drukt de urineleiding dicht,door de zwelling,zodat je aandrang krijgt om te plassen,maar er niets of weinig uitkomt

oke flame me maar dood , maar ik smoke af en toe een jointje , meestal 2maand cold turkey en dan eentje en dan weer niks.

maar ik heb dat dus als ik stoned ben dat k denk dat k moet plassen maar als k boven de pot sta komt er niks uit .

dan is het bij mij meer geestelijk dan dat me prostaat ouwhoert?

Met sterk wisselende stemmingen, waterretentie, zweten, tijdelijke impotentie, onzekerheid en de ongewenste uiterlijke kenmerken zou ik best nog wel goed kunnen omgaan, denk ik.

Maar hartkloppingen, hoofdpijn en een slechte nachtrust moet ik echt niet aan denken. Als ik echt herhaaldelijk geirriteerd zou raken, dan is het razernij met gesneuvelde ruiten. Geen goede slaap wordt ik een naar persoontje van.

Goed topic overigens. Sommige AS lijken best aantrekkelijk, anderen zou ik als de dood voor zijn. T3, Clen en Tren bijvoorbeeld.

Terug
Naar boven