- Waardering
- 73
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 123kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thomas berge..
Neem aan dat niemand Gratje Daamen kent?
je hoeft maar 1x iets simpels in je leven te hebben meegemaakt en je kan een echte volksheld worden... Zielig gewoonOok een kandidaat voor mijn honkbalknuppel. Nederlandstalige muziek is het voorbeeld dat je veel kunt doen met computers. Het zou verboden moeten worden.
Ja er zijn geen rare Belgen.
Hehe idd, zelfs vanuit België wordt die gehaat kan je nagaan. Ook de man die het klaar heeft gespeeld om in zijn eentje het ooit goede Nederlandse programma bananasplit volledig om zeep te helpen. Ralph Inbar keert zich in zijn graf.
Ik heb tegen je advocaat gezegd dat jij een topic mag aanmaken speciaal voor de Belgenik vind dit topic discriminerend voor Belgen
Jullie horen wel van mijn advocaat...

Ik heb tegen je advocaat gezegd dat jij een topic mag aanmaken speciaal voor de Belgen![]()

No comment.Enkel Belgen mogen daar dan posten welke Nederlander ze niet kunnen horen of zien![]()
Enkel Belgen mogen daar dan posten welke Nederlander ze niet kunnen horen of zien![]()