AndroidHealthClinic

Welke creatine zou ik neme en wanneer gebruiken?

Gewoon monohydraat.

Dit.

Inderdaad gewoon mono-hydraat gebruiken. Je kan die van B&F nemen, hoewel ik die vindt smaken alsof ik een hap strandzand in m'n mond gooi.
Je zou ook deze creatine kunnen proberen, ook van creapure, lost wat beter op imo.

Da's toch gewoon de Creapure monohydraat, maar in een blitse verpakking? Pure geldverspilling...

Vind die site sowieso al belachelijk, zeker als je deze goeie grap weer leest:

Voor een beter rendement is het raadzaam om CREATINE MONOHYDRAAT Creapure ® te gebruiken in zogenaamde creatine cyclus - regelmatig gebruik gedurende 4 weken en het voorzien van een pauze voor minstens 4-6 weken.

Creatine mengen met eiwitshake

Ben vandaag gestart met creatine mono en proteïneshakes.
Mag ik nu die creatine mee in de shake gooien, of is het toch beter om dit apart te nemen met een sportdrankje ofzo?
En wanneer dan? Want sommigen zeggen één keer per dag na de training, anderen zeggen dan weer dat je het moet spreiden over de dag. Spreiden lijkt me eerder logisch, want je lichaam kan toch maar een bepaalde hoeveelheid in één keer opnemen, de rest plas je er gewoon terug uit.

Graag reactie van een kenner ter zake.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 12:30 ----------

Heeft er trouwens iemand ervaring met de creatine van Maximize die ik nu gebruik?
Het is eigenlijk het enige merk dat ik ken, van vroeger in de fitness. De vorm is wel sterk verbeterd want tot een paar jaar terug waren het zowat kristalletjes zoals fijne zoutkorrels. Mengde werkelijk zeer slecht in drank, en bleef allemaal op de bodem plakken. Nu is het werkelijk een heel fijn poeder (zoals bloem), en mengt het bijna homogeen in de vloeistof (geen neerslag).

In mijn omgeving van 4 mensen die het niet vonden werken, ze hadden allemaal ook de monohydrate gebruikt en dat werkte wel.

Ben benieuwd of jij er wat van gaat merken.

Hoi, na ruim een week pro alkalyn gebruikt te hebben ben ik over mijn kracht vooruitgang wel tevreden.

Zondag heb ik bij mijn incline dumbell press een pr gehaald, van 28 kg naar 30 kg. :)

Of mijn spieren voller ogen kan ik niet echt zeggen, maar daar ga ik wel van uit.

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 20:06 ----------

ooh als jij het ook vindt zal het wel goed zitten. :)

Terug
Naar boven