Fitness Seller

Welke domme dingen heb je gedaan op oudejaar?

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Na véél whisky ben ik totaal scheef gegaan en heb ik het volgende gedaan in de discotheek:

- een enquete georganiseerd en aan willekeurige meiskes gevraagd of ze het liefst een kleine brede of een lange smalle penis hadden

- naar willekeurige meisjes beginnen wijzen en er sl*t naar geroepen

- toen ze ginder koffiekoeken als ontbijt gaven ben ik die in't publiek beginnen smijten om de boel wat te versieren

- tegen een oude klasgenoot van mij gezegd da zijn lief een gore sl*t is

- tegen willekeurige mensen beginnen zeggen dat het klimaat om zeep is

- tegen de pa van één van mijn beste maten die ons kwam halen rond 7 uur beginnen lullen over alles! hem ook de vraag van de enquete gesteld... en maar blijven verder zeveren! zinnen beginnen vertellen die gramatisch totaal ni klopten! zinnen beginnen zeggen en halverwege gestopt omdak nimeer wist waar het over ging en dan maar terug blijven lullen over het klimaat :D

- gebeld naar een maat van mij en hem gezegd da ik geen respect meer heb voor hem omdat ik op zijn voicemail terechtkwam

- en dan nu het ergste... gebeld naar mijn vriendin (die oudejaar ergens anders gevierd heeft omdat ze wist dak extreem scheef ging zijn) en achteraf nimeer geweten waar het over ging (wat raar genoeg allemaal meeviel naart schijnt ??? stel je voor wat dat allemaal had kunnen geven als je al dat vorige hebt gelezen :D )

Het belangrijkste is dak geen boel heb gehad (wat ik nog altij ni snap want soms stonden de vriendjes van die meiskes derbij toen ik sl*t riep), ni heb moeten kotsen, mijn vriendin ni heb bedrogen en geen alcoholvergiftiging heb :D

Maar nu heb ik nog altijd een kater... mijn maag is nog om zeep, mijn kop staat op barsten en ik heb geen reet zin om te trainen!

:roflol: jij zal een k*tgevoel hebbe van deze daden

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Komaan mensen :D waar blijven jullie spannende verhalen?
Ik zal toch niet de enige geweest zijn die extreem dronken was???

doet me denken aan een avondje wodka drinken en een boeren kermis.

Nah ik heb alleen uur met de ouders van een maat van mij gepraat.Daarna gingk half nok,dus het viel mee:rolleyes:

wat was de uitslag van de enquete?

knap dat je dat allemaal nog onthouden hebt dan als je zo zat was ;)

gezoend met een wijf die een vriend heeft voor de ogen van een meisje waar ik al lang verliefd op ben,:( dus ik ken het nu wel schudden bij haar denk ik:D

Standaard zaterdagavond:D.

greenpeace-boy....wie begint er nu te lullen over het klimaat als hij pottentoe is? :D

Terug
Naar boven