AndroidHealthClinic

Welke domme dingen heb je gedaan op oudejaar?

Just what I thought :D

Uhm.. ik heb een redelijk groot zwart gat.. ik heb iig 75 euro uitgegeven cash en 50 euro gepint.. geen idee wat ik ermee gedaan heb.

Verder werd ik wakker met pijn in mn rug, heel mn onderrug ligt open doordat ik in een doornstruik ben gevallen en daar vervolgens ruim 3 kwartier heb gelegen (heb ik van horen zeggen :rolleyes:)

Uhm.. ik ben op een auto gaan dansen, ruzie gehad met de ex van mn vriend, ruzie gehad met een stel wijven en een paar n*gers en veeeeeeeeeel te veel gezopen.

Verder ben ik over mn nek gegaan, uit de taxi gegooid en heb ik geeeeeen idee hoe ik thuis ben gekomen. Ik werd wakker op de grond van mn kamer; heb een hoogslaper met daaronder een bank en ik was niet in staat om omhoog te gaan denk ik.. ben denk ik geflikkerd ofzo, mn been was wel beurs.

Dit alles heb ik gehoord van een vriendin die heel de avond bij me was. Ik heb een redelijk zwart gat vanaf een uur of half 1 's nachts. Weet alleen nog dat ik een fles heb opgeblazen met een vlinderbom en toen achter een boom ben gaan staan schreeuwen, verder ben ik het kwijt :)

doet me denken aan die clip van de prodigy smack my b*ch up

http://www.youtube.com/watch?v=BBAXspEELLc

Ik was ook extreem dronke met nieuwjaar, alleen heb ik één groot zwart gat van 4uur :D. Ook de hele avond whisky gedronken en naar het schijnt ook vodka. Ook allerlei dingen gezegd die nergens naar leek :D, staan dansen als een gek, ik was een attractie op zich. Blijf nu zeker een maand van de alcohol af en dat ander:D.

:roflol: en dan nog in de dj's :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja:rolleyes: , heb daar naar het schijnt iedereen omver gesprongen die te dicht in onze buurt stonden :roflol:, politie uitgescholden:D , heb wel spijt dat ik niet meer in de Lagoa ben geraakt:mad:

hehe alcohol :D misschien nog best dat je er niet bent geraakt :D

twee jaar geleden op kot dacht ik na een extreme cantus dat ik meespeelde in de film Titanic :D:D:D
ik ben toen in Kortrijk (waar ik op kot zat) in't midden van een extreem drukke baan (Doorniksesteenweg voor degenen die het zouden kennen) beginnen doen alsof ik op de Titanic zat en de auto's waren als ijsrotsen die ik moest ontwijken...

drank, het doet je toch soms zotte dingen doen :D

Weg rennen, over een struik springen waarvan je niet wist wat erachter was, daar was dus een doornstruik en daar kwam ik lekker in te ligge, allemaal sneeien over mijn lichaam nu :P

Weg rennen, over een struik springen waarvan je niet wist wat erachter was, daar was dus een doornstruik en daar kwam ik lekker in te ligge, allemaal sneeien over mijn lichaam nu :P

Haha komt me bekend voor :D

Origineel gepost door Yff
Verder werd ik wakker met pijn in mn rug, heel mn onderrug ligt open doordat ik in een doornstruik ben gevallen en daar vervolgens ruim 3 kwartier heb gelegen (heb ik van horen zeggen :rolleyes:)

:roflol:

volgens mij lagen jullie gewoon samen in die doornstruik :scratch:

Na véél whisky ben ik totaal scheef gegaan en heb ik het volgende gedaan in de discotheek:

- een enquete georganiseerd en aan willekeurige meiskes gevraagd of ze het liefst een kleine brede of een lange smalle penis hadden

- naar willekeurige meisjes beginnen wijzen en er sl*t naar geroepen

- toen ze ginder koffiekoeken als ontbijt gaven ben ik die in't publiek beginnen smijten om de boel wat te versieren

- tegen een oude klasgenoot van mij gezegd da zijn lief een gore sl*t is

- tegen willekeurige mensen beginnen zeggen dat het klimaat om zeep is

- tegen de pa van één van mijn beste maten die ons kwam halen rond 7 uur beginnen lullen over alles! hem ook de vraag van de enquete gesteld... en maar blijven verder zeveren! zinnen beginnen vertellen die gramatisch totaal ni klopten! zinnen beginnen zeggen en halverwege gestopt omdak nimeer wist waar het over ging en dan maar terug blijven lullen over het klimaat :D

- gebeld naar een maat van mij en hem gezegd da ik geen respect meer heb voor hem omdat ik op zijn voicemail terechtkwam

- en dan nu het ergste... gebeld naar mijn vriendin (die oudejaar ergens anders gevierd heeft omdat ze wist dak extreem scheef ging zijn) en achteraf nimeer geweten waar het over ging (wat raar genoeg allemaal meeviel naart schijnt ??? stel je voor wat dat allemaal had kunnen geven als je al dat vorige hebt gelezen :D )

Het belangrijkste is dak geen boel heb gehad (wat ik nog altij ni snap want soms stonden de vriendjes van die meiskes derbij toen ik sl*t riep), ni heb moeten kotsen, mijn vriendin ni heb bedrogen en geen alcoholvergiftiging heb :D

Maar nu heb ik nog altijd een kater... mijn maag is nog om zeep, mijn kop staat op barsten en ik heb geen reet zin om te trainen!

Geloofwaardigheid 0 of herinner jij nog alles in het detail als je 'zat' bent.

Ik ben met oud en nieuw niet lastig geweest. Het enige ' domme' wat ik gedaan heb is een pijl recht voor m'n kotsende vriend te gooien in de struiken. :D

ik heb me dit jaar zowaar 'gedragen' :D

Kwam alleen zo zat als een banaan rond 7 uur thuis met mn vriendin (die al niet gek veel nuchterder was), terwijl mn moeder al weer wakker was. Maar dat is een beetje een vage herinnering. Voor de rest heb ik nog geen dreigbrieven of haatmails gehad. Ik kan het wel :D

ik gebruik dan wel nix maar had tog een soortgelijke roid rage tegen 1 zo'n wijf dat ik in een keer reip Vuile vieze KK sl*t met je schrale kippepoten als je nou niet snel opkankert trap ik heel je venus heuvel de t*ring in....

sommige tijden dan ben ik zow agressief he...

hoe was de muziek eigenlijk?

Niet echt opgelet, zat in mijn eigen wereldje:p :D

hehe alcohol :D misschien nog best dat je er niet bent geraakt :D

twee jaar geleden op kot dacht ik na een extreme cantus dat ik meespeelde in de film Titanic :D:D:D
ik ben toen in Kortrijk (waar ik op kot zat) in't midden van een extreem drukke baan (Doorniksesteenweg voor degenen die het zouden kennen) beginnen doen alsof ik op de Titanic zat en de auto's waren als ijsrotsen die ik moest ontwijken...

drank, het doet je toch soms zotte dingen doen :D

Haha, natuurlijk ken ik die weg, levensgevaarlijk, ze vlammen daar wel eens :D

Na véél whisky ben ik totaal scheef gegaan en heb ik het volgende gedaan in de discotheek:

- een enquete georganiseerd en aan willekeurige meiskes gevraagd of ze het liefst een kleine brede of een lange smalle penis hadden

- naar willekeurige meisjes beginnen wijzen en er sl*t naar geroepen

- toen ze ginder koffiekoeken als ontbijt gaven ben ik die in't publiek beginnen smijten om de boel wat te versieren

- tegen een oude klasgenoot van mij gezegd da zijn lief een gore sl*t is

- tegen willekeurige mensen beginnen zeggen dat het klimaat om zeep is

- tegen de pa van één van mijn beste maten die ons kwam halen rond 7 uur beginnen lullen over alles! hem ook de vraag van de enquete gesteld... en maar blijven verder zeveren! zinnen beginnen vertellen die gramatisch totaal ni klopten! zinnen beginnen zeggen en halverwege gestopt omdak nimeer wist waar het over ging en dan maar terug blijven lullen over het klimaat :D

- gebeld naar een maat van mij en hem gezegd da ik geen respect meer heb voor hem omdat ik op zijn voicemail terechtkwam

- en dan nu het ergste... gebeld naar mijn vriendin (die oudejaar ergens anders gevierd heeft omdat ze wist dak extreem scheef ging zijn) en achteraf nimeer geweten waar het over ging (wat raar genoeg allemaal meeviel naart schijnt ??? stel je voor wat dat allemaal had kunnen geven als je al dat vorige hebt gelezen :D )

Het belangrijkste is dak geen boel heb gehad (wat ik nog altij ni snap want soms stonden de vriendjes van die meiskes derbij toen ik sl*t riep), ni heb moeten kotsen, mijn vriendin ni heb bedrogen en geen alcoholvergiftiging heb :D

Maar nu heb ik nog altijd een kater... mijn maag is nog om zeep, mijn kop staat op barsten en ik heb geen reet zin om te trainen!

Je doet je land alle eer aan belg!

• Topic Starter Topic Starter
Geloofwaardigheid 0 of herinner jij nog alles in het detail als je 'zat' bent.

ik herinner mij er 80-85 % van... het is niet zo dat ik wakker word en dan denk: jaja ik heb dat allemaal gedaan! veel dingen komen pas in de loop van de dag terug! dan zit je zo aan tafel te eten met je oudjes en dan denk je plots "oh **** wat bezielde mij toen ik dat deed" :D

jij hebt zeker nog nooit gezopen of gesmoord? ;)

Ik ben nog eens zwaar aan de dope gegaan.
Tegen m'n chauffeur heb ik hoooow STOP geroepen waardoor hij alles dichtsmeet waarop ik daarna zei: wacht effe,ik moet effe nog een lijn coke leggen.
Op de bus terug heb ik iedereen een voor een plechtig een gelukkig nieuwjaar gewenst,waarna ik vroeg of ze niet aan m'n potje poppers moesten snuiven
Terug bij m'n maat thuis ben ik 3gram speed op tafel vergeten.Van de avond zelf weet ik niks meer,het enige dat ik weet is dat ik er weer voor een jaartje tegekan,zo extreem doorgaan is niet meer voor mij weggelegd amai:D

Terug
Naar boven