Tjalle
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6
Just what I thought![]()
Uhm.. ik heb een redelijk groot zwart gat.. ik heb iig 75 euro uitgegeven cash en 50 euro gepint.. geen idee wat ik ermee gedaan heb.
Verder werd ik wakker met pijn in mn rug, heel mn onderrug ligt open doordat ik in een doornstruik ben gevallen en daar vervolgens ruim 3 kwartier heb gelegen (heb ik van horen zeggen)
Uhm.. ik ben op een auto gaan dansen, ruzie gehad met de ex van mn vriend, ruzie gehad met een stel wijven en een paar n*gers en veeeeeeeeeel te veel gezopen.
Verder ben ik over mn nek gegaan, uit de taxi gegooid en heb ik geeeeeen idee hoe ik thuis ben gekomen. Ik werd wakker op de grond van mn kamer; heb een hoogslaper met daaronder een bank en ik was niet in staat om omhoog te gaan denk ik.. ben denk ik geflikkerd ofzo, mn been was wel beurs.
Dit alles heb ik gehoord van een vriendin die heel de avond bij me was. Ik heb een redelijk zwart gat vanaf een uur of half 1 's nachts. Weet alleen nog dat ik een fles heb opgeblazen met een vlinderbom en toen achter een boom ben gaan staan schreeuwen, verder ben ik het kwijt![]()
doet me denken aan die clip van de prodigy smack my b*ch up
http://www.youtube.com/watch?v=BBAXspEELLc

)
!!!
geen idee eigenlijk