- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar degenen die wél antwoordden was naart schijnt liefst een brede 

Komaan mensenwaar blijven jullie spannende verhalen?
Ik zal toch niet de enige geweest zijn die extreem dronken was![]()

Jah! bedacht in de tijd dat belgië nog bij nederland hoorde! en nu denken ze dat ze spa rood hebben uitgevonden pf! veraders!![]()

... daar heb ik zelfs geen nieuwjaar voor nodig 
zeker niet.
maar wel de enige die zulke domme dingen gezegd / gedaan hebt.
what the ****''s wrong with you dude![]()

Ik kwam zat thuis, loop naar de koelkast en pak een bakkie kwark. Dit flikkerde ik in de blender met wat melk en fruit.
Direct naar me bedje toe met een huge glas kwark in me handen, word de volgende dag wakker met heel me toko onder de kwark. En geen 1 slok gehad verdomme.
zalig, das echt grappig dat bepaalde dingen zo ingebakken zitten hé...
. Ook de hele avond whisky gedronken en naar het schijnt ook vodka. Ook allerlei dingen gezegd die nergens naar leek
, staan dansen als een gek, ik was een attractie op zich. Blijf nu zeker een maand van de alcohol af en dat ander
.knap dat je dat allemaal nog onthouden hebt dan als je zo zat was![]()
)
Just what I thought![]()
Uhm.. ik heb een redelijk groot zwart gat.. ik heb iig 75 euro uitgegeven cash en 50 euro gepint.. geen idee wat ik ermee gedaan heb.
Verder werd ik wakker met pijn in mn rug, heel mn onderrug ligt open doordat ik in een doornstruik ben gevallen en daar vervolgens ruim 3 kwartier heb gelegen (heb ik van horen zeggen)
Uhm.. ik ben op een auto gaan dansen, ruzie gehad met de ex van mn vriend, ruzie gehad met een stel wijven en een paar n*gers en veeeeeeeeeel te veel gezopen.
Verder ben ik over mn nek gegaan, uit de taxi gegooid en heb ik geeeeeen idee hoe ik thuis ben gekomen. Ik werd wakker op de grond van mn kamer; heb een hoogslaper met daaronder een bank en ik was niet in staat om omhoog te gaan denk ik.. ben denk ik geflikkerd ofzo, mn been was wel beurs.
Dit alles heb ik gehoord van een vriendin die heel de avond bij me was. Ik heb een redelijk zwart gat vanaf een uur of half 1 's nachts. Weet alleen nog dat ik een fles heb opgeblazen met een vlinderbom en toen achter een boom ben gaan staan schreeuwen, verder ben ik het kwijt![]()
...