Fitness Seller

Welke eiwitten te gebruiken i.p.v. shakes!??

zlatan

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ik ben aan het droog trainen en zit nu op 13 procent (gister laten meten) ik ben 70 kilo, en will eigenlijk op 8 % zitten. Nu heb ik goeie eiwitten nodig, alleen wil ik geen eiwit shake, ( die maken me maag altijd zo verrot!!) Dus nu was ik aan het denken, wat kan ik het best nemen.. amino's? ik hoorde dat de hoeveelheid eiwit in aminos beperkt is en daar dan veeel van moet nemen.. wie ken me wat advies geven ?

amino's ipv eiwit :scratch:

eieren, kip, vis, kwark en vlees

eerste en vooral moet je weten dat eiwitten uit aminozuren bestaan. en de uitspraak dat er weinig eiwitten in amino's zitten is vergelijkbaar met zeggen dat er weinig rum in alcohol zit. ik denk dat je aminozuur-caps bedoelt, en daar zit idd relatief weinig in.

je moet ook kijken naar de kwaliteit van het eiwit. hoe snel het opgenomen wordt. eiwitten die snel worden opgenomen zijn bvb diegene in het eiwit van eieren, trage eiwitten zitten in zuivel.

verder heet Jan Thys wel alles samengevat, maar graag zou ik er meer specifiek tonijn aan willen toevoegen. smaakt imo niet, maar wel erg veel eiwitten.

je kan wel shakes nemen, ik denk dat je lactose gevoelig bent...dan zou je die Oryx Goat Whey kunnen proberen van Vyotech...

Melk! Of bij lactose gevoeligheid soja melk

Makreel in koolzaadolie... Eiwitten + omega's.

Terug
Naar boven