XXL Nutrition

Welke gsm raden jullie aan ? (heb net Galaxy Note 2 verkocht)

• Topic Starter Topic Starter
iemand nog ervaring met de nexus 5? positief/negatief?

anders is mijn keuze wel gemaakt denk ik.

iemand nog ervaring met de nexus 5? positief/negatief?

anders is mijn keuze wel gemaakt denk ik.

Perfect toestel voor de prijs, je had hem bij mediamarkt moeten halen vorige week met btw korting. Loopt snel, soepel, mooi beeld en werkt makkelijk. Nadeel is de accuduur en het geluid uit de speaker.

ik heb de nexus 5 nu net een maandje. Gekocht voor 360 euro. meest geniale toestel ooit voor die prijs

Alles loopt supersnel, prima scherm, geluid is niks mis mee en doe ook lang zat met accu.

ik heb de nexus 5 nu net een maandje. Gekocht voor 360 euro. meest geniale toestel ooit voor die prijs

Alles loopt supersnel, prima scherm, geluid is niks mis mee en doe ook lang zat met accu.

Dan is t prima, t geluid valt gewoon tegen vergeleken met andere toestellen in de high end categorie. Accuduur is voor een zware gebruiker als mij gewoon niet voldoende, alhoewel als je er niet de hele tijd gebruik van maakt hij het prima zal volhouden

Dan is t prima, t geluid valt gewoon tegen vergeleken met andere toestellen in de high end categorie. Accuduur is voor een zware gebruiker als mij gewoon niet voldoende, alhoewel als je er niet de hele tijd gebruik van maakt hij het prima zal volhouden

ja precies ik luister er zelf nooit muziek mee, hooguit een youtube filmpje zo af en toe eens laten zien aan collegas ofzo. Ende accu gaat vaak 1 tot 2 dagen mee afhankelijk van gebruik idd

Record was 2 dagen 19 uur haha:D

Iphone 6? of Nokia 1350. Beide met bijzonder groot scherm

Terug
Naar boven