AndroidHealthClinic

Welke kuur als 5de kuur? Massa

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben op zoek naar een goede 5de kuur met als doel verder lean/droge massa op te bouwen: meer massa met zo min mogelijk vet.

Mijn kuurverleden:

1. Winny + Test E + Mast E = zeer goed resultaat
2. Test E + Test Prop + Anavar= nog beter resultaat
3. Test Prop + Tren Ace + Winny = minder goed resultaat (veel bloat (raar) en weinig massa aan overgehouden)
4. Test E + Mast E + Anavar

Vanaf 4 begin ik te bridgen, en wil het komende jaar 10 weken ON gevolgd door 4-6 weken bridge/cruise (250mg Test E e9d)

Nu zoek ik voor mijn 5de kuur nog iets om echt wel veel meer massa bij te komen (kracht mag ook). Geen cut kuur, maar wil ook niet superveel vet aankomen en zou graag hebben dat mijn abs zichtbaar blijven.

Wat denken jullie?

Zat te denken te start met Dbol een paar weken om terug na de eerste bridge wat in de mood te komen.

Zou graag Tren doen maar mijn cholesterol waarden zijn iets aan de te hoge kant..tenzij ik deze superveel kan verlagen de komende 4-5 weken tijdens de bridge.

Tips?

deca of 800mg bold

• Topic Starter Topic Starter
Ja dacht misschien ook deca.

1-4: Dbol 40mg ed
1-10: Test E 250mg eod
1-10: Deca 200mg eod

Wat denken jullie? En hoe zou het met libido zijn? Proviron erbij nodig?

Cabergoline is niet nodig voor Deca niet?

Je stats zijn wel makkelijk plus het aantal mg's wat je in je vorige kuren hebt gespoten.

Je stats zijn wel makkelijk plus het aantal mg's wat je in je vorige kuren hebt gespoten.

2de kuur was:
1-4: test prop 150mg ed
1-10: test e 225mg eod
9-13: test prop 150mg ed
1-13: anavar 40mg ed

0.5 arimi ed

pct van 4-5 weken gedaan.

Zeer goed resultaat van deze kuur. echter paar maand hierna wat gyno gekregen

3de kuur:
1-6: tren ace: 50-75mg ed
1-10: test prop: 75-100mg ed
7-10: winny 50mg ed

wat cabergoline/dostinex bijgenomen en halve arimi ed

Hier zelfde, paar weken na de PCT, kwam lichte gyno terug.

4de kuur:
1-10: test e 250mg eod
1-10: mast e 160-180mg eod
1-4: anavar 60mg ed

1-10: halve arimi ed en 10mg nolva ed (gyno kwam wat erger na 2-3 weken, dan weer minder. nu is het nog aan 1 tepel licht maar nog niet weg)

Nu aan het bridge op test e 250mg e9d ongeveer en dit ga ik zo een 5-tal weken doen.

Tips ivm welke AI's blijven te nemen ook altijd welkom - en/of ik tijdens de bridge mijn gyno nog wat naar beneden kan doen. Is nu stabiel en aan 1 tepel weg, maar nog wat aan de andere.

Sta nu op ongeveer 95kg @ 10% ongeveer.

Tren-E (+Test-E) werkte bij mij precies in op dat wat uw doel nu is, doch begrijp ik dat uw derde kuur ook (Tren-A) weinig resultaat en redelijke bloat gaf; wat ik niet goed begrijp...

Cholesterol verlagen en daarna pas starten met Tren-E + Test-E zou ik durven zeggen...

D-bol gaat je weer vocht, vet en dergelijke kunnen opleveren wat je nu niet echt zoekt; D-bol staat niet echt in de boekjes voor droge massa.

Suc6 verder.
Grtz,

Nooit last gehad van gyno? Dan 500test 200deca 2x per week injecteren met 50mg oxy per dag voor 6 weken ofzo.

Nooit last gehad van gyno? Dan 500test 200deca 2x per week injecteren met 50mg oxy per dag voor 6 weken ofzo.

Yep, wel last gehad van gyno. Het is nu aan 1 tepel weg, maar is nog een beetje aan de andere. Zou mooi zijn moest ik die nu tijdens de bridge kunnen weg krijgen (maar hoe), neem nog eod een halve tab arimidex en eod 10mg nolva.

Nog tips om hoe die weg te krijgen?

Deca wil ik liever niet doen. Anadrol @ 50mg voor 6 weken lijkt me wel wat.

En zou dan nog 1 andere AS erbij willen nemen.

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Btw, jullie zeggen Anadrol, maar dat houdt toch even veel vocht/vet vast als Dbol?

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Yep, wel last gehad van gyno. Het is nu aan 1 tepel weg, maar is nog een beetje aan de andere. Zou mooi zijn moest ik die nu tijdens de bridge kunnen weg krijgen (maar hoe), neem nog eod een halve tab arimidex en eod 10mg nolva.

Nog tips om hoe die weg te krijgen?

Deca wil ik liever niet doen. Anadrol @ 50mg voor 6 weken lijkt me wel wat.

En zou dan nog 1 andere AS erbij willen nemen.

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Btw, jullie zeggen Anadrol, maar dat houdt toch even veel vocht/vet vast als Dbol?

En Bold/EQ?

Als je droge massa wil zou ik geen deca, dbol of oxy nemen

Wat is tegenwoordig nog wel goed voor droge massa.. alleen tren?

Tren, Primo, Winny, keuze zat hoor... ook Deca, D-bol en Oxy ed kunnen droge massa opleveren, doch is het dan net iets moeilijker en vereisen die goedjes een net iets rigider eetpatroon.

Misschien is Bold wel wat voor je (; maar hier op't forum zijn er zat tegenstanders voor Bold te vinden ook).

Wat wil je een +12 weken kuur of een korte?

Kort methyltren, tren a
Lang: bold, tren e.....

Laatst bewerkt:
2 andere opties:

1-12: Test E @ 250mg eod
1-4: Dbol @ 50mg ed
13-17: bridgen
18-> Test E + Tren E + Mast

(een beetje vocht nu kan geen kwaad). Dan na die kuur en bridge terug droge AS (tren, mast, etc.)

Ivm vocht met dbol, ik zou mijn eetpatroon super clean houden.

OF

Gewoon opnieuw nu Test E + Mast E doen?

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Wat moest ik opnieuw Var doen?

Of opnieuw Mast?

Laatste kuur was wel Mast..en heb de eerste 4 weken daarvan ook Var genomen..

Heb wel nog redelijk wat van beide liggen..

Idd geen deca of dbol als je droge massa wilt.

1-4 Winny 60mg pd
1-16 Test 750mg pw (of 1000mg)
1-16 Bold 800mg pw
1-14 Tren 400mg

Gr.

Mannen ik zou zeer graag Tren willen doen. Enkel is dit geen goed idee als je cholesterol waarden niet op punt staan...

Daarom dacht ik Bold of nog eens terug Anavar of Mast

of met Dbol erbij - en super goed dieet.

Terug
Naar boven