MuscleMeat

Welke kuur te nemen voor 1x

Mysterius

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hallo, heb een vraag over wat te nemen voor de 1x kuren.

Info:

24 jaar, 192cm, 89/91kg ( schommelt nog al omdat ik vlieg voor me werk) train 2,5 jaar.

Heb het gevoel dat ik nu wel kn beginnen met kuren, dit is mijn 1e keer en zou graag jullie advies willen hebben over wat te nemen. Heb aardig rond gekeken maar extra advies is altijd welkome.

Wat ik heb momenteel.

Trein E, Test, winnie, welke dosering zouden jullie aanraden? Wil best hoog inzetten maar ben niet zeker door dat me beroep vliegen is, of de sides daardoor juist erger zullen uitvallen.

Dus eerst kopen en dan advies komen vragen. Goed bezig. doe jij dat ook met een auto kopen bv. Eerst kopen en dan de testrit?

Als eerste kuur tren en als eerste kuur 3 middelen man man man.

Als je aardig wat had rondgekeken dan zou je wel weten dat dit geen goed idee is.

En je nakuur?

Wil best hoog inzetten ook al een zeer goed idee.

Lees anders eens het ganse log van mr green. Ook zn eerste kuur begonnen met tren er in. Dat is ook niet zo goed gegaan.

Laatst bewerkt:
Hallo, heb een vraag over wat te nemen voor de 1x kuren.

Info:

24 jaar, 192cm, 89/91kg ( schommelt nog al omdat ik vlieg voor me werk) train 2,5 jaar.

Heb het gevoel dat ik nu wel kn beginnen met kuren, dit is mijn 1e keer en zou graag jullie advies willen hebben over wat te nemen. Heb aardig rond gekeken maar extra advies is altijd welkome.

Wat ik heb momenteel.

Trein E, Test, winnie, welke dosering zouden jullie aanraden? Wil best hoog inzetten maar ben niet zeker door dat me beroep vliegen is, of de sides daardoor juist erger zullen uitvallen.

ik denk dat je met je beroep al hoog genoeg zit...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb deze roids gekregen van een vriend van me. nee ik ben gewoon zeer benieuwd of jullie ze A zouden nemen in een 1e set, en B of het effect van kuren erg beïnvloed kan worden door te vliegen.

Wat raden jullie aan om te zetten?

Ik heb deze roids gekregen van een vriend van me. nee ik ben gewoon zeer benieuwd of jullie ze A zouden nemen in een 1e set, en B of het effect van kuren erg beïnvloed kan worden door te vliegen.

Ik zou gewoon niet kuren.

Wat zeg jij nu? Ik heb een mes gekregen van iemand. Nu moet ik toch iemand gaan neersteken. wat is me dat nu.

Mss dat je vliegen eerder beinvloed gaat worden door het kuren en niet de kuur door het vliegen :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle handige info. Zal eerst meer onderzoek doen en dan met een nuttige post komen.

Terug
Naar boven