Fitness Seller

Welke kuur zou bij me passen?

Bezoekers in dit topic

Hoe droger je bent hoe meer veranderingen je ziet aan je fysiek. Plus je hebt meer speling als het gaat om vocht/vettoename. Je kunt beter op 6% beginnen en op 8% eindigen dan dat je op 13% begint en op 15% eindigt).

Ook heb je wat minder risico als het gaat om oestrogene sides, maar dat is heel verschillend en persoonlijk.

Thanks voor uitleg.
Ik ben van plan begin volgend jaar met de kuur te beginnen, hopelijk zit ik dan wat lager in vetpercentage...
 
Hmm ik zit op 13%, waarom is het beter om eerst te cutten tot (onder) de 10% ?

Ga je meer aan hebben op lager vetpercentage.
 
Primo heeft baat bij een zo laag mogelijk vetpercentage, anders zie je er eigenlijk niets van. Op 15% is het weggegooid geld.

Dat primo gains tegenhoudt is onzin.

Bedankt voor je reactie Biomek,

Wat ik dan wel vreemd vind is dat een maat van mij op Test Only opblaas als een malle maar als hij er primo of masteron bij neemt de bloat veel minder is...
 
Uhhh 56 jaar is dat senior?

Dus jij kuurt nog? stop je tussen de kuurtjes of doe je TRT?
Dan ben ik met mijn 47 nog niet helemaal te laat toch? hahaha
Ik denk wel dat op latere leeftijd kuren schadelijker kan zijn dan op jongere leeftijd i.v.m. herstel.
 
Bedankt voor je reactie Biomek,

Wat ik dan wel vreemd vind is dat een maat van mij op Test Only opblaas als een malle maar als hij er primo of masteron bij neemt de bloat veel minder is...
Dat is niet vreemd als je even opzoekt wat masteron en primo doen in je lichaam.

Dat iets vocht vermindert betekent niet dat je minder gains maakt, want het vocht valt niet onder gains.
 
Dat is niet vreemd als je even opzoekt wat masteron en primo doen in je lichaam.

Dat iets vocht vermindert betekent niet dat je minder gains maakt, want het vocht valt niet onder gains.

Dt klopt. Alleen met vocht in de spieren zie je er alleen optisch groter uit (voor een tijdje)

Zou 1 ml Deca nog een optie voor me kunnen zijn?
 
Ja tuurlijk... alles is een optie. Niks is verplicht, dat is het leuke.

maar neem nou maar gewoon wat al eerder is gezegd.
 
Misschien moet je nog eens even wat onderzoek doen naar anabolen voordat je wat gaat nemen, want aan je posts te merken heb je er weinig kaas van gegeten.
 
Dus jij kuurt nog? stop je tussen de kuurtjes of doe je TRT?
Dan ben ik met mijn 47 nog niet helemaal te laat toch? hahaha
Ik denk wel dat op latere leeftijd kuren schadelijker kan zijn dan op jongere leeftijd i.v.m. herstel.
Tot aan mijn wedstrijd prik ik af en toe. En kuurtje??? Het is niet zoveel hoor.
Het is vooral basic en laag.
 
Tot aan mijn wedstrijd prik ik af en toe. En kuurtje??? Het is niet zoveel hoor.
Het is vooral basic en laag.

Wat pak je dan zo aan AAS als ik vragen mag?
 
Misschien moet je nog eens even wat onderzoek doen naar anabolen voordat je wat gaat nemen, want aan je posts te merken heb je er weinig kaas van gegeten.

Ik heb er wel kaas van gegeten. Het is allemaal persoonlijk en ieder lichaam reageert anders op stel bijvoorbeeld Test. Je kunt niet iedereen zomaar wat voorschotelen omdat je dat ergens hebt gelezen of hebt gehoord van anderen uit de gym. Omdat er zoveel combinatie mogelijkheden aanwezig zijn is het niet altijd gemakkelijk. Waarom zou 500 mg Test wel goed zijn voor mij en bijvoorbeeld 250+ 200 deca dan niet goed zijn voor mij? Omdat men zegt dat er op latere leeftijden sneller libido problemen ontstaan door Deca? Ook dat is niet altijd waar en is weer puur persoonlijk. Hetzelfde met nakuren.
Ik wil niet zeggen dat je onzin lult maar ik weet heus wel genoeg van AAS af.
Mijn vraag was alleen; wat zou voor MIJ de beste kuuroptie zijn omdat ik niet geheel zeker ben.
 
Ik heb er wel kaas van gegeten. Het is allemaal persoonlijk en ieder lichaam reageert anders op stel bijvoorbeeld Test. Je kunt niet iedereen zomaar wat voorschotelen omdat je dat ergens hebt gelezen of hebt gehoord van anderen uit de gym. Omdat er zoveel combinatie mogelijkheden aanwezig zijn is het niet altijd gemakkelijk. Waarom zou 500 mg Test wel goed zijn voor mij en bijvoorbeeld 250+ 200 deca dan niet goed zijn voor mij? Omdat men zegt dat er op latere leeftijden sneller libido problemen ontstaan door Deca? Ook dat is niet altijd waar en is weer puur persoonlijk. Hetzelfde met nakuren.

Mijn vraag was alleen; wat zou voor MIJ de beste kuuroptie zijn omdat ik niet geheel zeker ben.

Dat weet niemand, want dat is per persoon verschillend toch? :)
 
Dat weet niemand, want dat is per persoon verschillend toch? :)

Precies xD dat wilde ik ook al typen haha.
Als je zo graag wat anders toevoegt doe je dat toch? Je zegt zelf dat je een goede respons hebt op gear dus waarom dan andere compounds toevoegen.
Je gaat genoeg gainen op die test. Verder moet je het zelf bepalen of je t wel of niet doet.
 
Ik heb er wel kaas van gegeten. Het is allemaal persoonlijk en ieder lichaam reageert anders op stel bijvoorbeeld Test. Je kunt niet iedereen zomaar wat voorschotelen omdat je dat ergens hebt gelezen of hebt gehoord van anderen uit de gym. Omdat er zoveel combinatie mogelijkheden aanwezig zijn is het niet altijd gemakkelijk. Waarom zou 500 mg Test wel goed zijn voor mij en bijvoorbeeld 250+ 200 deca dan niet goed zijn voor mij? Omdat men zegt dat er op latere leeftijden sneller libido problemen ontstaan door Deca? Ook dat is niet altijd waar en is weer puur persoonlijk. Hetzelfde met nakuren.
Ik wil niet zeggen dat je onzin lult maar ik weet heus wel genoeg van AAS af.
Mijn vraag was alleen; wat zou voor MIJ de beste kuuroptie zijn omdat ik niet geheel zeker ben.

Wat een hoop onzin
 
Ik heb er wel kaas van gegeten. Het is allemaal persoonlijk en ieder lichaam reageert anders op stel bijvoorbeeld Test. Je kunt niet iedereen zomaar wat voorschotelen omdat je dat ergens hebt gelezen of hebt gehoord van anderen uit de gym. Omdat er zoveel combinatie mogelijkheden aanwezig zijn is het niet altijd gemakkelijk. Waarom zou 500 mg Test wel goed zijn voor mij en bijvoorbeeld 250+ 200 deca dan niet goed zijn voor mij? Omdat men zegt dat er op latere leeftijden sneller libido problemen ontstaan door Deca? Ook dat is niet altijd waar en is weer puur persoonlijk. Hetzelfde met nakuren.
Ik wil niet zeggen dat je onzin lult maar ik weet heus wel genoeg van AAS af.
Mijn vraag was alleen; wat zou voor MIJ de beste kuuroptie zijn omdat ik niet geheel zeker ben.
Dit is het moment waarop je delusional aan het worden bent.

De verschillende AAS die er zijn hebben in basis gewoon een vaste mechanisme van werking. Als jij je afvraagt waarom iemand mèt masteron minder vocht vasthoudt dan zonder masteron, dan heb je er geen kaas van gegeten.

Het ene moment vraag je aan ons of stof X een optie voor jou is en het andere moment of stof Y een optie voor jou is. Wij geven antwoord op je vraag, maar nu zeg je ineens weer dat het persoonlijk is en voor iedereen anders. Heel veel mensen gebruiken deze uitspraak als "escape" op het moment dat iemand z'n discussie of vraag aan het backfiren is.

Dit zijn je opties in volgorde van verstandigheid:
1. Niet kuren.
2. Vraag ons advies en volg dat advies dan ook.
3. Negeer ons advies en doe lekker wat jij denkt dat goed voor je is
 
Dit is het moment waarop je delusional aan het worden bent.

De verschillende AAS die er zijn hebben in basis gewoon een vaste mechanisme van werking. Als jij je afvraagt waarom iemand mèt masteron minder vocht vasthoudt dan zonder masteron, dan heb je er geen kaas van gegeten.

Het ene moment vraag je aan ons of stof X een optie voor jou is en het andere moment of stof Y een optie voor jou is. Wij geven antwoord op je vraag, maar nu zeg je ineens weer dat het persoonlijk is en voor iedereen anders. Heel veel mensen gebruiken deze uitspraak als "escape" op het moment dat iemand z'n discussie of vraag aan het backfiren is.

Dit zijn je opties in volgorde van verstandigheid:
1. Niet kuren.
2. Vraag ons advies en volg dat advies dan ook.
3. Negeer ons advies en doe lekker wat jij denkt dat goed voor je is

Ik weet ook wel dat iemand met Masteron minder vocht vast houdt, dan bijvoorbeeld met Test-Deca het geval is. Het ging er o.a. over dat ik me afvroeg of Masteron de gains van Test niet zou tegenwerken omdat je juist door oestrogene werking meer profijt hebt van kracht en spiergroei. Laat nu net Masteron de oestrogene werking verminderen. Daardoor krijg je wel een betere A/E balans (Cools bijvoorbeeld) https://www.quinnova.com/steroids/masteron/
 
Ga gewoon niet kuren.
 
Back
Naar boven