AndroidHealthClinic

welke kuur?

carpatter

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal.

ik ben 30j, 179cm, 71kg en heb 12% bf. Ik zou graag 3 à 4 kilo bijkomen qua spiermassa en ook mijn bf nog wat lager krijgen. wat is voor deze doelstelling de beste kuur om te doen?
Momenteel ga ik 4x per week fitnessen, een 3x per week lopen en meestal squash ik nog 1x per week.

Kan er dus iemand mij een goede kuur aanraden?

Alvast bedankt!

...

Laatst bewerkt:
Een kuur met rijst en kip hoog gedoseerd, nakuren met magere kwark.

Nee srs, met jou stats hoef je niet te kuren, 3 a 4 kg bijkomen en bf wat lager krijgen moet 'makkelijk' kunnen in een aantal maanden met een goed voedings/trainings schema.

Mocht je eigenwijs zijn zou ik een simpel winstrol only kuurtje doen op 40/50mg eventueel 2 weekjes nakuren met nolva.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben een redelijk eigenwijs iemand :-p ,dus ik ga dan ook voor de winstrol only kuur. ik heb al eens wat nagelezen over winstrol en denk dat ik de injecteerbare versie ga nemen. mijn voedingsschema nog wat aan passen en dan zullen we wel zien hé :-)

alvast bedankt voor jouw reactie virusje!

ik ben een redelijk eigenwijs iemand :-p ,dus ik ga dan ook voor de winstrol only kuur. ik heb al eens wat nagelezen over winstrol en denk dat ik de injecteerbare versie ga nemen. mijn voedingsschema nog wat aan passen en dan zullen we wel zien hé :-)

alvast bedankt voor jouw reactie virusje!

je weegt 71kg? waarom zou je willen gaan kuren. van een handstand en een bakje kwark kom jij al aan

• Like
Waarderingen: kix
Denk toch echt dat je beter nog even wacht met kuren man, je kan er veel meer naturel uithalen en kuren is niet al te gezond zoals je waarschijnlijk wel weet.

Beter wachten. Maar zoals je zelf zegt je bent eigenwijs haha. Maar zou dan niet voor winny inject gaan. Die moet je om de dag zetten. (of elke dag) en is erg gevoelig. Kan je beter winny oral nemen of gewoon test injecteren. 375mg pw is genoeg.

inderdaad winny inject is allesbehalve een prettige kennismaking met aas
beter tabs of een test only,of evt allebei
wat jij wil.
succes

1.80m en 71 kilo, dan zit er wat verkeerd met je voeding. wacht nog maar 30 kilo met kuren.

merci voor de reactie allemaal!
ik heb inderaad al wat gelezen over aas en ik weet dus ook dat dit idd niet bepaald gezond is.dus als ik mijn voedingsschema aanpas zou ik naturel nog redelijk wat kunnen bijkomen?

maar ik heb gelezen dat winny tabs toch ongezonder voor de lever zijn dan de injecteerbare versie. is het dan niet beter om voor de inject te gaan?

merci voor de reactie allemaal!
ik heb inderaad al wat gelezen over aas en ik weet dus ook dat dit idd niet bepaald gezond is.dus als ik mijn voedingsschema aanpas zou ik naturel nog redelijk wat kunnen bijkomen?

maar ik heb gelezen dat winny tabs toch ongezonder voor de lever zijn dan de injecteerbare versie. is het dan niet beter om voor de inject te gaan?[/QUOTE]
niet waar blijft een 17aa dus even schadelijk;)

Het princiepe van injecteren in de geneeskunde is, dat de stof dan het 'first pass' effect van de lever omzeilt. Dit effect zorgt ervoor dat alles wat in de darmen opgenomen wordt, eerst langs de lever komt om de schadelijke stoffen er deels uit te filteren.
Hierdoor hoeft bij een injectie minder van de stof worden ingespoten om de zelfde concentratie in het bloed te krijgen. Dus technisch gezien is het wel minder schadelijk ;).

als je 1m80 bent en maar 71 kg weegt, dan heb je volgens mij nog niet echt serieus getraind en serieus op je voeding gelet. en kom niet zeggen dat het niet waar is. ik durf te wedden dat je nog nooit een squad gedaan hebt. die winstrol zal in jou geval niet veel doen. 2kg bijkomen en twee maanden later is die 2 kg er weer af.

@ shiftingdulness merci voor uw post :-)

@ skydirk, hangt ervanaf wat je serieus trainen noemt, voor mij is dat "gewone" fitness maar een squad heb ik idd nog nooit gedaan. ik let wel op mijn voeding maar niet goed genoeg waarschijnlijk, daar heb je wel gelijk in ;-)
daarom dat ik ook eens mijn licht kwam opsteken hier op dit forum want je hoort zoveel (goeds) over aas maar ik zal blijkbaar veel zwaarder moeten trainen en veel meer op mijn voeding letten voor ik bij andere zaken mijn heil zoek :-)

Hallo allemaal.

ik ben 30j, 179cm, 71kg en heb 12% bf. Ik zou graag 3 à 4 kilo bijkomen qua spiermassa en ook mijn bf nog wat lager krijgen. wat is voor deze doelstelling de beste kuur om te doen?
Momenteel ga ik 4x per week fitnessen, een 3x per week lopen en meestal squash ik nog 1x per week.

Kan er dus iemand mij een goede kuur aanraden?

Alvast bedankt!

Ik zou een CREAKUUR aanraden. Deze is voor jou t meest geschikt denk ik.

gaat hem niet worden , Ontopic.. eerst goed eten want met jouw stats is er nog veel meer uit te halen , probeer eerst allerlei voedselpatronen evenals legale supplementen die voor jouw werken. als je dan niet verder komt kan je altijd nog kijken naar iets anders.

aangezien de meeste reacties toch hetzelfde zijn ga ik het eerst naturel proberen met een deftig voedings- en trainingsschema, en als dit niet de gewenste resultaten geeft zijn er nog opties :-)

aangezien de meeste reacties toch hetzelfde zijn ga ik het eerst naturel proberen met een deftig voedings- en trainingsschema, en als dit niet de gewenste resultaten geeft zijn er nog opties :-)

zeer verstandig, die 4 kilo heb je er in 2-3 maanden bij indien je voeding en training op orde is

Terug
Naar boven