AndroidHealthClinic

Welke kuur

Jorgen92

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
106kg
Ben 2 maanden geleden begonnen met intensief fitnessen (cardio) en op voeding te letten. Ben 24 jaar en reeds 8kilo afgevallen. Weeg nog steeds 106kg. Ben al ongeveer een maand op hetzelfde gewicht. Zou graag een kuur nemen (liefst geen spuiten) om gewicht te verliezen. Wat zouden jullie aanraden? Er zou nog zeker 15kilo of moeten!

Alvast bedankt !

Niet kuren, fatsoendelijk voedingsschema en 500kcal per dag onder je behoefte eten. Daarnaast krachttraining aangevuld met cardio en als je dat allemaal gedisciplineerd doorzet raak je die 15kg ook nog kwijt...

Als je 1 maand op hetzelfde gewicht blijft dan is je voeding niet op orde.

Voeding niet op orde, 2 maand trainen. Jij bent lang nog niet klaar om te kuren.

Meer dan bovenstaande reacties heb je niet nodig.. That's it.

Meer dan bovenstaande reacties heb je niet nodig.. That's it.

Om dan nog te zwijgen over de kennis van AAS.

Een kuur om af te vallen en kuren met een BF van 34%

KategorieC zijn advies uitvoeren is het enige dat TS moet doen.

Waarom denk je dat kuren met AAS in jouw situatie het gewenste resultaat zal opleveren?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom denk je dat kuren met AAS in jouw situatie het gewenste resultaat zal opleveren?

Omdat ik na deze maand op hetzelfde gewicht ben gebleven , heb ik niet zoveel motivatie meer als ervoor. Zou het meer bekijken als extra hulpmiddel om eens zo hard te gaan. Stacker7 al geprobeerd , volledige dosis uitgenomen en merk geen verschil.

Als je 1 maand op hetzelfde gewicht blijft dan is je voeding niet op orde.

Voeding niet op orde, 2 maand trainen. Jij bent lang nog niet klaar om te kuren.

Voeding is net hetzelfde gebleven als de 1ste maand toen ik 8kilo kwijt was. Heb nu totaal geen motivatie meer na deze maand voor niets te dieeten. Zou een kuur meer zien als extra hulpmiddel en motivatie om mijn doel iets sneller en makkelijker te bereiken

Maandje sporten en aan de AAS willen :roflol:

Voeding is net hetzelfde gebleven als de 1ste maand toen ik 8kilo kwijt was. Heb nu totaal geen motivatie meer na deze maand voor niets te dieeten. Zou een kuur meer zien als extra hulpmiddel en motivatie om mijn doel iets sneller en makkelijker te bereiken
Dat is misschien wel je probleem, je bent namelijk 8kilo lichter. Voeding verlagen of cardio verhogen zal je meer brengen.

Als je toch AAS wilt gebruiken gezien je heel koppig bent is dat de domste keus die je kan maken, maar daar kom je daarna wel achter dan

Dat is misschien wel je probleem, je bent namelijk 8kilo lichter. Voeding verlagen of cardio verhogen zal je meer brengen.

Als je toch AAS wilt gebruiken gezien je heel koppig bent is dat de domste keus die je kan maken, maar daar kom je daarna wel achter dan

Oke. Zal deze vraag volgend jaar nog eens stellen :) toch bedankt voor de reactie !

Not sure if troll:burns:

Je kunt het geld van de kuur beter aan begeleiding uitgeven.

Een goed voedingsschema en bijpassend trainingsschema helpen je zo naar een veel lager vet percentage.

Je kunt het geld van de kuur beter aan begeleiding uitgeven.

Een goed voedingsschema en bijpassend trainingsschema helpen je zo naar een veel lager vet percentage.

Begeleiding staat hier niet altijd garant voor. Beter dat geld uitsparen en het zelf doen.

Voedings en trainingsschema is geen raketwetenschap :)

Omdat ik na deze maand op hetzelfde gewicht ben gebleven , heb ik niet zoveel motivatie meer als ervoor. Zou het meer bekijken als extra hulpmiddel om eens zo hard te gaan. Stacker7 al geprobeerd , volledige dosis uitgenomen en merk geen verschil.

Ok, ik ga nu iets schrijven je wellicht in het verkeerde keelgat kan schieten, maar zo is het niet bedoelt. Lees het alsjeblieft als opbouwende kritiek.

Ik denk dat je jezelf even goed in de spiegel moet aankijken en jezelf bij de lurven moet grijpen. Je bent pas 2 maanden begonnen en het zit even een maandje tegen. Je bent inmiddels al 8 kilo afgevallen op eigen houtje en daar heb je 2 maanden over gedaan. OK, het zat een maandje tegen, maar is dat dan echt een reden om direct de motivatie te verliezen en naar de AAS te grijpen? De stap naar AAS is echt geen grap. Je speelt met je hormonale huishouding, welk in jouw situatie waarschijnlijk sowieso al niet optimaal is.
De weg die jij wenst te bewandelen, van obese naar fit, is geen sprint! Het is een zware marathon, met flink wat obstructies en tegenslagen. Daar moet je jezelf overheen weten te tillen. AAS zal je hierin niet gaan helpen, het zal je alleen maar meer kwaad doen op de lange termijn. Als je je eigen lichaam GOED kent en meer kennis hebt van voeding en training, ga dan pas eens nadenken over AAS. Daar hoef je nu nog helemaal niet mee bezig te zijn,

Tip 1: Vergeet AAS op dit moment compleet! Pas als je een vetpercentage hebt van 10% icm gewicht van +- 90 kg, ga er dan pas eens in verdiepen.
Tip 2: stel je verwachtingen bij en heb geduld. Dit is geen easy fix. Verwacht niet dat je in 3 maanden ineens 24 kilo lichter bent. In jouw situatie gaan de eerste kilos het snelst. Daarna zal het langzamer gaan en moet je aanpassing doen in je voeding en training.
Tip 3: Maak je dieet openbaar op dit forum en vraag dan om tips voor je dieet. Hier ga je via dit forum waarschijnlijk meer aan hebben in jouw situatie.
Tip 4: Mocht je er zelf niet uitkomen of vind je te lang bezig bent als je alles zelf moet uitzoeken, zoek dan naar GOEDE begeleiding op het gebied van voeding. Met de nadruk op GOEDE. Deze kan je wellicht in de juiste richting duwen.

Ik wens je veel succes! Ga er helemaal voor (ZONDER AAS)!

misschien moet je je nog even wat meer verdiepen in AAS want het zijn namelijk geen fatburners....

Naarmate je afvalt wordt je onderhoud ook lager, dus je moet je voeding aan blijven passen.

Terug
Naar boven