XXL Nutrition

Welke laptop zal ik halen ?

hoezo op ebay?
ik wil namelijk ook graag een macbook(pro) halen..
Omdat hij hier met een wat lager budget zit en op ebay doe je toch vaak erg mooie koopjes voor nieuw of bijna nieuw spul.

Daarom zei ik ook 'hoe vaak'. Logitech levert prima materiaal, heb zelf de draadloze muizen (voor desktop en laptop) omdat ik die beter vond dan de oude Apple muizen. De nieuwe van Apple heb ik nog niet kunnen testen.

• Topic Starter Topic Starter
Nog even een vraag:

Voor mijn PC wil ik 2GB totaal plaatsen(ivm overgang naar W7), er zit nu 2x 512MB in PC 3200 DDR 400.

Nu zijn er ook DDR 2 en 3 plaatjes, kan dat ook of moet het het zelfde zijn maar dan 1GB per kaartje?

Mijn buurman heeft 1 kaartje voor me maar daar staat 128x64 High Density bij ????

Iemand hier antwoord op?

Omdat hij hier met een wat lager budget zit en op ebay doe je toch vaak erg mooie koopjes voor nieuw of bijna nieuw spul.

Daarom zei ik ook 'hoe vaak'. Logitech levert prima materiaal, heb zelf de draadloze muizen (voor desktop en laptop) omdat ik die beter vond dan de oude Apple muizen. De nieuwe van Apple heb ik nog niet kunnen testen.
Das inderdaad waar , my bad...

Al gedaan...

DDR 2 en DDR 2 is goed, DDR 2 en DDR 3 gaat niet samen, past ook niet zomaar in je moederbord, dus je zult moeten weten wat er al in zit dan pas kun je extra geheugen erin doen.

en een tip:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

Rechterkant kun je alle wensen die je hebt in vullen, zo kom je er ook uit.

er zit nu 2x 512MB in PC 3200 DDR 400. die beide er uit gaan en vervangen worden door 1gb per plaatje.

dus dat kunnen 2x DDR2 zijn, en wat is daar het voordeel van tegenover DDR400?

er zit nu 2x 512MB in PC 3200 DDR 400. die beide er uit gaan en vervangen worden door 1gb per plaatje.

Nee DDR 400 is geen DDR2, Je zult op zoek moeten gaan naar 2x1 GB PC3200 DDR 400;)

Koop er dan meteen een hammer bij , kan je de sticks er in rammen ;)
antwoord is dus , Nee..

Bedankt voor jullie hulp. heb de LT van Toshiba besteld.

geheugen heb ik bij Alternate gevonden.

Top service van Alternate, de plaatjes zijn al binnen.

Ik moest eerst de 2x 1GB plaatsen en de rest opvullen met me org. 2x 512mb anders zouden er problemen kunnen optreden.

Alles werkt prima, nu vanavond Windows 7 installeren, en klaar is Bully.

Mijn Laptop van komt hoop ik vanmiddag.

Aa goed om te horen man, Alternate is een prima bedrijf nog nooit problemen met RMA's gehad :cool:

Trouwens had je al is Win7 geprobeerd ?
this namelijk top!.. IMHO :)

Aa goed om te horen man, Alternate is een prima bedrijf nog nooit problemen met RMA's gehad :cool:

Trouwens had je al is Win7 geprobeerd ?
this namelijk top!.. IMHO :)

Ja een illegale ultimate versie, was 30 dagen proef die ik nog 15 dagen kon verlengen.

Krijg nu een originele home ed. voor €75,- wat is het verschil tussen OEM en Retail eigenlijk? beide zijn voor 1 computer geldig.

Ja een illegale ultimate versie, was 30 dagen proef die ik nog 15 dagen kon verlengen.

Krijg nu een originele home ed. voor €75,- wat is het verschil tussen OEM en Retail eigenlijk? beide zijn voor 1 computer geldig.
OEM is zonder poes pas, meestal geen originele doos ...

OEM is zonder poes pas, meestal geen originele doos ...

doosje maakt me niet uit, dacht een groene wat ik zag. als ie maar origineel is ;)

Heb trouwens mijn Office pro 2007 ook weer gevalideerd, direct na installeren nog voor de updates de versie valideren bij de Microsoft site en klaar.

Je gaat toch geen computer kopen via Ebay?

Alienware :heart:

Terug
Naar boven