XXL Nutrition

Welke laptop zal ik halen ?

Ik wil binnenkort ook een nieuwe laptop aanschaffen dus wellicht nog iemand tips voor mij. Zat te denken aan een HP iemand ervaring mee? Komt wel bij dat ze van HP zoveel types hebben dat ik door de bomen het bos niet meer zie...

:o Als je je van je geld wilt beroven JA dan is het een keus ...
IMO: als je een laptop koopt, en je wilt een goede computer, koop er dan ook eentje die wat kost. Dan heb je een goede pc die een hele tijd zal meegaan met zijn tijd, en je kan het ding bovendien als desktop gebruiken wat erg handig is (2 aparte pc's is erg onhandig). Je moet dan alleen nog een desktop scherm, toetsenbord en muis kopen als je een beetje een relaxte desktopomgeving wilt.

Kost wat, maar het is ook een enorme luxe om overal in huis te werken op dezelfde computer. En als het een beetje goede specs zijn dan kan je toch wel 6-8 jaar verder. Nu ja, als je geen fervente gamer bent natuurlijk.

Alieware is veels te duur !!
ze rekenen gewoon weg te veel voor hun laptops en pre desktops !

ik bedoel als je de onderdelen zelf samenstelt ben je veel goed koper uit!!

EDIT trouwens alienware heeft ook (weer veels te duur) gamers desktops en laptops....

Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat je tegenwoordig al zelf laptops kan bouwen... dat is dan voor gamers mogelijk wel interessanter ja.

Ik wist niet dat je tegenwoordig al zelf laptops kan bouwen... dat is dan voor gamers mogelijk wel interessanter ja.

Nou nee dat bedoelde ik niet (zal het FF een edit geven) , zou misschien kunnen (laptop zelf bouwen),
maar als je dan een laptop koopt zou ik voor een Dell gaan , o god dat ik dat ooit zou zeggen (typen) :eek:

Alienware is eigenlijk Dell he, maar dan gericht op de gamers :P

• Topic Starter Topic Starter
Welk Beeldscherm zou ik kopen?

Iiyama , Philips of ???

Ik heb het liefst een 19" Scherm geen breedbeeld.

wat is een goede optie?

Ik heb 2 beeldschermen gevonden die me wel wat lijken.

Iilyama ProLite E1906S-1

Bijlagen

Las gisteren ergens dat Asus het minst ter reparatie wordt aangeboden, trek je conclusies.

Nog even een vraag:

Voor mijn PC wil ik 2GB totaal plaatsen(ivm overgang naar W7), er zit nu 2x 512MB in PC 3200 DDR 400.

Nu zijn er ook DDR 2 en 3 plaatjes, kan dat ook of moet het het zelfde zijn maar dan 1GB per kaartje?

Mijn buurman heeft 1 kaartje voor me maar daar staat 128x64 High Density bij ????
Weet niet wat je nu draait maar bij alle pc's waarop ik W7 installeerde draaide hij lichter als XP, lichter als Vista is hij zowiezo.

Top service van Alternate, de plaatjes zijn al binnen.

Ik moest eerst de 2x 1GB plaatsen en de rest opvullen met me org. 2x 512mb anders zouden er problemen kunnen optreden.

Alles werkt prima, nu vanavond Windows 7 installeren, en klaar is Bully.

Mijn Laptop van komt hoop ik vanmiddag.

Weet niet wat je nu draait maar bij alle pc's waarop ik W7 installeerde draaide hij lichter als XP, lichter als Vista is hij zowiezo.

;)

die medion van de aldi is echt een topper

Ik ben op zoek naar een laptopje van +- €500,-

heb er al wat gezien o.a Toshiba S L350D-20F

Producteigenschappen voor Toshiba Satellite L350D-20F
Netbook Nee

Processor Merk AMD

Processor Familie Athlon 64 X2

Processor type QL-64

Snelheid 2.10 GHz

Geheugen 4096 MB

Harddisk grootte 400 GB

Scherm grootte 17.0 inch

Mat scherm Nee

Resolutie 1440x900 px

Grafische kaart ATI Mobility Radeon

Type grafische kaart 3100

HDMI Nee

DisplayPort Nee

Optische Drive DVD*RW DL

Besturingssysteem Windows Vista Home Premium

64-bits Besturingssysteem Nee

Gewicht 3.2 Kg

Of zijn er betere merken.

2GB geheugen en 80GB hardeschijf is al voldoende.

wel graag 17 inch.

die medion van de aldi is echt een topper

Dit is mijn Topper, net door de pakketdienst afgeleverd.

Terug
Naar boven