bakvis
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 74kg
Over Alienware laptop's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IMO: als je een laptop koopt, en je wilt een goede computer, koop er dan ook eentje die wat kost. Dan heb je een goede pc die een hele tijd zal meegaan met zijn tijd, en je kan het ding bovendien als desktop gebruiken wat erg handig is (2 aparte pc's is erg onhandig). Je moet dan alleen nog een desktop scherm, toetsenbord en muis kopen als je een beetje een relaxte desktopomgeving wilt.Als je je van je geld wilt beroven JA dan is het een keus ...
Ik wist niet dat je tegenwoordig al zelf laptops kan bouwen... dat is dan voor gamers mogelijk wel interessanter ja.

Alienware is eigenlijk Dell he, maar dan gericht op de gamers![]()

Las gisteren ergens dat Asus het minst ter reparatie wordt aangeboden, trek je conclusies.
Weet niet wat je nu draait maar bij alle pc's waarop ik W7 installeerde draaide hij lichter als XP, lichter als Vista is hij zowiezo.Nog even een vraag:
Voor mijn PC wil ik 2GB totaal plaatsen(ivm overgang naar W7), er zit nu 2x 512MB in PC 3200 DDR 400.
Nu zijn er ook DDR 2 en 3 plaatjes, kan dat ook of moet het het zelfde zijn maar dan 1GB per kaartje?
Mijn buurman heeft 1 kaartje voor me maar daar staat 128x64 High Density bij?
Top service van Alternate, de plaatjes zijn al binnen.
Ik moest eerst de 2x 1GB plaatsen en de rest opvullen met me org. 2x 512mb anders zouden er problemen kunnen optreden.
Alles werkt prima, nu vanavond Windows 7 installeren, en klaar is Bully.
Mijn Laptop van komt hoop ik vanmiddag.
Weet niet wat je nu draait maar bij alle pc's waarop ik W7 installeerde draaide hij lichter als XP, lichter als Vista is hij zowiezo.

Ik ben op zoek naar een laptopje van +- €500,-
heb er al wat gezien o.a Toshiba S L350D-20F
Producteigenschappen voor Toshiba Satellite L350D-20F
Netbook Nee
Processor Merk AMD
Processor Familie Athlon 64 X2
Processor type QL-64
Snelheid 2.10 GHz
Geheugen 4096 MB
Harddisk grootte 400 GB
Scherm grootte 17.0 inch
Mat scherm Nee
Resolutie 1440x900 px
Grafische kaart ATI Mobility Radeon
Type grafische kaart 3100
HDMI Nee
DisplayPort Nee
Optische Drive DVD*RW DL
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
64-bits Besturingssysteem Nee
Gewicht 3.2 Kg
Of zijn er betere merken.
2GB geheugen en 80GB hardeschijf is al voldoende.
wel graag 17 inch.