MuscleMeat

welke legale hormonen in apotheek te vinden ?

kenzydrd

Novice
Waardering
0
mijn vraag is dus welke hormonen ik zo legaal kan krijgen bij de gewone apotheek.???
kan ik deze kopen zonder doktersvoorschrift ?
mensen met ervaring met hormonen uit apotheek ? welke dan?
alvast bedank!:D

nee je kan naar mijn weten niet zomaar hormonen kopen in de apotheek, in het buitenland mss. je moet een doktersverklaring hebben. ik zie het niet voor me dat je zomaar in nederland/belgië zooi kan regelen via de apotheek :D

zonder voorschrift kan er niets, met een goeie dokter miss een beetje maar dan ga je er te veel voor betalen.

• Topic Starter Topic Starter
dus kan men ze enkel kopen via sites ?
behalve dan de shakes of creatine ofzo maar ik bedoel echte hormonen (anabolen ofzo)

Yep zonder doktersvoorschrift is het volgens mij bijna onmogelijk om hormonen via de apotheek te krijgen, en jah enkel via sites of conecties.

GreetZ europe;)

mijn vraag is dus welke hormonen ik zo legaal kan krijgen bij de gewone apotheek.???
kan ik deze kopen zonder doktersvoorschrift ?
mensen met ervaring met hormonen uit apotheek ? welke dan?
alvast bedank!:D

Alle bekende anabolen die op de markt zijn zijn illegaal hoe zou je ze dan gewoon vrij legaal kunnen verkrijgen bij de apotheker.

Stel je voor :D: Goeiedag, voor mij een tube Fastum Gel, Hoestsiroop en een aantal mg dianabol.

Apotheker: Komt in orde meneer.

Een pool bij mij op het werk zei dat je dat daar wel op doktersvoorschrift kan krijge

Ga eerst eens fatsoenlijk trainen man...Oh nee wacht je zit natuurlijk al een tijd op je natuurlijke top! :rolleyes:

ik ben nu met deca only begonnen door de dokter ook weer neit maar hij heeft me de voorschriften gegeven voor de apotheker het is wel 50mg/ml straks krijg ik de vierd in mijn rechterbil:d
ik hou jullie wel op de hoogte als het goed is moet ik nu na een weekje uiteen beginnen tegaan;)
ciao ciao

oohwja is mijn eerste kuur ik hoef er geen uitleg over;)

Leeftijd : 17 :rolleyes:

hahaha schijt aan jou Mr.spellingswonder;)
en die zeventien die had ik zomaar ingevuld ,zou de dokter me dan nog gaan voorschrijven ?:d

SPELLINGS_WONDER
ciao ciao (k)

het gaat hier weer de goeie kant op

hahaha schijt aan jou Mr.spellingswonder;)
en die zeventien die had ik zomaar ingevuld ,zou de dokter me dan nog gaan voorschrijven ?:d

SPELLINGS_WONDER
ciao ciao (k)

***_***_1990@hotmail.com is je emailadres (heb er sterretjes gezet)... mr. sweet 17 :roflol:
elke arts zal je wel een voorschrift geven voor anabolen als je het vraagt... als je maar al 17 bent!!!!

:rolleyes:

Terug
Naar boven