MuscleMeat

Welke Nederlandse/Belgische webshop heeft Optimum Nutrition

shenanigans

Competitive Bodybuilder
Waardering
144
Howdy,

De meeste webshops hebben wel de gold standard whey en caseïn van Optimum Nutrition. Maar ik zat op bb.com de smaken te checken en zag dat ze daar de volgende smaken hebben:

whey: white chocolate
caseïn: chocolate peanut butter

Lijkt me echt kicken die smaken:D.

Kennen jullie een shop die deze verkoopt? Of zijn er hier boardsponsors die deze smaken wel kunnen leveren op vraag?

• Topic Starter Topic Starter
bump

Stuur een mailtje naar een webshop met de vraag of ze een bepaald merk / smaak in het assortiment willen opnemen?
Ik las dat XXL dat overweegt wanneer je ze informatie stuurt (was een vraag over ander product in het vragendeel op hun website).

Howdy,

De meeste webshops hebben wel de gold standard whey en caseïn van Optimum Nutrition. Maar ik zat op bb.com de smaken te checken en zag dat ze daar de volgende smaken hebben:

Kennen jullie een shop die deze verkoopt? Of zijn er hier boardsponsors die deze smaken wel kunnen leveren op vraag?

Ik zal er eens naar kijken.:) Niet standaard leverbaar in NL, maar we kunnen er denk ik wel aankomen. White Choco klinkt lekker:)

body en fit shop, white choco? PRODUCEREN DIE HANDEL :D

hier

ze hebben alleen niet de smaak die je zoekt, mischien komt die nog in de toekomst.

xxl/body & fit

ja die whiche choco lijkt me ook wel wat, dus B&F...;)

Howdy,

bb.com is een webshop

• Topic Starter Topic Starter
Ik zoek die specifieke smaken. En om nu 2 potten eiwitten uit Amerika te bestellen, is wat weinig :).

Kheb gezien dat ze op detoxshop.be ook redelijk wat smaken ervan hebben :)

Terug
Naar boven