Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Lauw zei:Ik ben een fanatiek console gamer (PS2) maar ik zou het nog niet weten.
Ik wantrouw microsoft omdat ik dat typisch een bedrijf vind wat overal een slaatje uit probeert te slaan.
Bijvoorbeeld: bij de PS2 hoef je niks extra aan te schaffen om dvd’s af te spelen, bij de xbox moet je eerst een speciale afstandsbediening kopen.
Ik laat de keuze afhangen van de games die uitkomen. Bijvoorbeeld: xbox is misschien krachtiger als de PS2, maar je moest wel 2 jaar wachten op GTA
Ik hoop dat de PS3 makelijker is om mee te werken. Want we hebben best een poos moeten wachten voordat de programmeurs de kracht van de PS2 volledig konden benutten (vergelijk Jak en Daxter 1 maar eens met Jak en Daxter 3).
OMG you like sony?
Those lying bastards?
Zeg me nu eens waarom Sony niet de moeite deed om hier ffxi te releasen met een hard dsic drive..lousy bastards
Buiten gta(wat inmiddels z'n glans verloren heeft) heb je toch wat exclusive toptitels, + de meerderheid van third party titels zien er beter uit dan op ps2(ps2 heeft veel te veel last van framerate drops).

hahaha