MuscleMeat

Welke next-gen console/handheld ga jij halen?

Lauw zei:
Ik ben een fanatiek console gamer (PS2) maar ik zou het nog niet weten.
Ik wantrouw microsoft omdat ik dat typisch een bedrijf vind wat overal een slaatje uit probeert te slaan.
Bijvoorbeeld: bij de PS2 hoef je niks extra aan te schaffen om dvd’s af te spelen, bij de xbox moet je eerst een speciale afstandsbediening kopen.:rolleyes:

Ik laat de keuze afhangen van de games die uitkomen. Bijvoorbeeld: xbox is misschien krachtiger als de PS2, maar je moest wel 2 jaar wachten op GTA :D

Ik hoop dat de PS3 makelijker is om mee te werken. Want we hebben best een poos moeten wachten voordat de programmeurs de kracht van de PS2 volledig konden benutten (vergelijk Jak en Daxter 1 maar eens met Jak en Daxter 3).

OMG you like sony?
Those lying bastards? :eek:
Zeg me nu eens waarom Sony niet de moeite deed om hier ffxi te releasen met een hard dsic drive..lousy bastards :mad:

Buiten gta(wat inmiddels z'n glans verloren heeft) heb je toch wat exclusive toptitels, + de meerderheid van third party titels zien er beter uit dan op ps2(ps2 heeft veel te veel last van framerate drops).

Ik wil alles!

Specificaties maken een console voor mij niet beter als de andere, het gaat om hoe leuk de spellen zijn, en aangezien er voor zowel de nieuwe Ps en Xbox nog nix speelbaars is ???

Ik koop gewoon de nieuwe console van Nintendo als die uit is want spellen als Zelda, Mario Kart etc zijn altijd kicke

xbox 360
die machine is net een pc
ik heb nu een gemodificeerde xbox en ik kan bijna alles op de ding wat ik met een pc ook kan
- mp3's luisteren
- films kijken
- linux draaien
- windows 98 kan er ook op via een omweg, en een pocket pc versie van windows kan ook
- dutchbodybuilding.com bekijken
- gratis online gamen via system link
- spellen van snes, n64, nes, ps en andere console via emulatie spelen
en ga zo maar door

en daar komt bij dat ik mijn 70 xbox spellen ook op de 360 kan spelen
de PS3 wordt het dus sowieso niet
misschien de revolution erbij voor de typische nintendo spellen, maar ik zit nog te wachten tot ze hun grote troef bekend maken, iets wat de wereld van gamen op zijn kop zal zetten aldus nintendo

Ff bumpen, gisteren een pre-order gedaan voor de Xbox360 bij de Media-Markt. De beelden van Project Gotham Racing 3 overtuigden me om er gelijk 1 te kopen. Bij de Media Markt moet je er trouwens om vragen, die pre-order kits liggen niet in de winkel.

EricR zei:
Ff bumpen, gisteren een pre-order gedaan voor de Xbox360 bij de Media-Markt. De beelden van Project Gotham Racing 3 overtuigden me om er gelijk 1 te kopen. Bij de Media Markt moet je er trouwens om vragen, die pre-order kits liggen niet in de winkel.

Hmm net een leuke game avond gehad met een paar maten :D MEt de huidige xbox, nu wel héél erg zin om morgen naar MM te gaan om er eentje te pre orderen...
39 euro was het toch?

ik wacht nog even af. stiekem wil ik er NU wel één hebben, maar ik wacht mooi tot de PS3 ook uit is want dan gaat de prijs flink omlaag :)

En ik ben voorlopig nog niet uitgespeeld met m'n PS2. Ik ben nu druk doende om met FFX-2 mijn dresspheres te upgraden en de monsters in de Besaid temples echt vreselijk te ownen met mijn Lady Luck attack reels en 2 dice (het is niet erg als je deze zin niet begrijpt, diep van binnen ben ik een RPG nerd :D).

Homer17 zei:
Hmm net een leuke game avond gehad met een paar maten :D MEt de huidige xbox, nu wel héél erg zin om morgen naar MM te gaan om er eentje te pre orderen...
39 euro was het toch?

€ 39,95, krijg je een gratis longsleeve shirt er bij.

Ik ga waarschijnlijk zowel de XBox als de PS3 als de Revolution halen. Qua handheld staan de PSP en de DS nog op mijn lijstje.

saint zei:
Ik ga waarschijnlijk zowel de XBox als de PS3 als de Revolution halen. Qua handheld staan de PSP en de DS nog op mijn lijstje.

sick person niks te doen zeker ;) hahaha

Nah ik heb de psp nog wel op mij lijstje staan zodra hij rond de 200 euris ligt koop ik hem speel nu nog op mijn gba Zelda and the minish cap kan niet verder komen hahaha

:) OWjah en laat die ps3 maar snel komen dan worden de spellen van de ps2 tenminste goedkoop :D (hoop ik ;))

ik wil ze allemaal! allee het geld zit momenteel nog niet mee :D

Tjalle zei:
sick person niks te doen zeker ;) hahaha

Nee man, het is een hobby van me. Ik verzamel die shit al vanaf de Amiga of zo of waarschijnlijk nog eerder. Tja, als je er over na denkt eigenlijk wel sick.

Dure hobby in ieder geval, meestal verkoop ik mijn computers voordat ze end of life zijn. C64 ooit verkocht voor 1000 gulden, mijn Amiga voor 1500 gulden.

De PS3 koop ik alleen als het echt een groot verschil is met de Xbox360, maar dat denk ik niet. Of je nou een auto ziet met 80.000 polygonen of met 92.000, dat merk je echt niet meer. Zieke cijfers overigens, weet nog dat multi polygon counts niet verder gingen dan 100 of zo.

ik koop nix.. geld hard nodig voor andere zaken :)

haha over verzamelen gesproken :D , heb nu:

Amiga 500 met 4 dozen met games
NES met maar liefs 5 games.... :p
Megadrive met 44 games
Megacd met 1 game
32x met geen enkele game (komt nog)
Saturn met ongeveer 25 games
Dreamcast met ca. 20 games
Playstion 2 met 7 oginele games (en wat kopies)
Xbox met wat kopies
Gamecube met 9 games, vette bongo`s en tft scherm er op.
Nintendo DS met 3 games
PC met weet ik veel hoeveel games

Ow ebay heerst zo hard he!

• Topic Starter Topic Starter
Jopie zei:
haha over verzamelen gesproken :D , heb nu:

Amiga 500 met 4 dozen met games
NES met maar liefs 5 games.... :p
Megadrive met 44 games
Megacd met 1 game
32x met geen enkele game (komt nog)
Saturn met ongeveer 25 games
Dreamcast met ca. 20 games
Playstion 2 met 7 oginele games (en wat kopies)
Xbox met wat kopies
Gamecube met 9 games, vette bongo`s en tft scherm er op.
Nintendo DS met 3 games
PC met weet ik veel hoeveel games

Ow ebay heerst zo hard he!
Kopies... :finger:

Als student was ik "cheap" :D

Nu nog steeds, je mag me gratis ppen. :cool:

Terug
Naar boven