AndroidHealthClinic

Welke console ??

Dat is bij elke console zo ;)

Alsof de PS3 niet moeilijk is :rolleyes:

Lol dat klopt maar met de WII moeten alle bewegingen toegevoegd worden enz en aangezien er 10x meer spellen uitkomen voor de PS3 zien de game makers dus meer in de ps3 dan in de WII

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik wil een console kopen waarvan ik weet dat deze toch nog zeker jaren zal meedraaien en waar ik weinig problemen mee zal hebben. Heb xbox maar die kreeg de RODD. toen ik belde naar de hulplijn zei die hollander daar nog nooit van gehoord te hebben, terwijl het xbox meest voorkomende probleem is verdomme. Nee xbox heeft in mijn ogen afgedaan. Dus zoek ik nu naar een nieuwe "betrouwbare" console.

Ik zou de wii kiezen omwille idd van de zelda games, mariokart en dergelijke omdat ik die dus ook van vroeger ken. En de wii viel me op doordat dus inderdaad ook de arcade shooter, HOUSE OF THE DEAD overkill, 2&3 erop speelbaar is en er wordt een vet coole gun bijgeleverd. Daarbij las ik dat de gun op ps3 niet zo goed werkt ???

De ps3 zou ik echter nemen voor blu-ray, TEKKEN 6 ( waar the **** blijft ie??) en inderdaad om verder te strijden waar ik was gebleven in de KILLZONE wars. en uiteraard ook omdat je met playstation veel minder problemen hebt en ze niet om de vijf kloten aanpassen (****ing microsoft, i trusted em and they **** me like this)

Is er trouwens een topic waar men games enzo in die trant kan bespreken ???

Project Natal gaat echt niet werken... leuk idee maar over 3 jaar kan je er pas meer mee dan met een eye toy nu...

Xbox heeft leuke spelletjes enso, maar kheb er echt nix mee vrdr... ik als niet gamer ben zoals ik al zei. super blij met mn PS3. en ps3 krijgt ook motion sense control zoals de Wii mode plus.

Dat filmpje lijkt me enkel maar dikke "win you over bullshit" gebracht door microsoft, pfff

Terug
Naar boven