MuscleMeat

Welke oefeningen?

Elysium

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Een goede vriendin van mij traint ook redelijk intensief en die vraagt nu aan mij : "Welke zij er goede oefeningen om de benen en de kont te verstrakken zonder teveel te groeien?" Dus..ik maar es voorleggen aan DBB hé :grinny:

hm bro kan je misschien fotos maken van haar kont en die hier plaatsen dan kan ik mijn advies beter afstemmen zeg maar

Squatten, 3x20 reps ofzo.

op z'n hondjes :D

Squats en romanian deadlifts! Dat zijn de beste oefeningen. Weg met al die leg extensions & curls!

Oefeningen zijn al genoemd, de squat en RDL.

En laat haar gewoon zwaar trainen net als een man. Ze hoeft echt niet bang te zijn dat ze onwijs gespierd gaat worden. Dat gaat niet zo gemakkelijk bij een vrouw(of ze moet een snor hebben).

Dat gezeik van vrouwen die bang zijn dat ze gespierd worden :mad:

frietbakker zei:
Squats en romanian deadlifts! Dat zijn de beste oefeningen. Weg met al die leg extensions & curls!

idd, is verschrikkelijk hoe die wijven steeds op die toestellen zich forceren..
maar zeg zelf, een vrouw die staat te squatten, heb ik nog niet veel tegengekomen

Dat klopt, maar ja... het is wel de beste oefening vind ik.

Ook al zouden vrouwen wel snel gespierd worden, dat zie je toch aankomen?? Als het teveel dreigt te worden stop/minder je gewoon.

lunges!!! die zijn ultiem goed voor een big black ghetto bootie...ver uitstappen legt het accent op de billetjes

Dat had je niet moeten zeggen: nu ben ik m'n concentratie kwijt! :D

3kneedead zei:
lunges!!! die zijn ultiem goed voor een big black ghetto bootie...ver uitstappen legt het accent op de billetjes

• Topic Starter Topic Starter
Man-Mountain zei:
hm bro kan je misschien fotos maken van haar kont en die hier plaatsen dan kan ik mijn advies beter afstemmen zeg maar

Hmm..dat KAN ik doen, maar dat doe ik niet...je zou een hele tijd niet meer kunnen slapen Mountain, want het is echt niet nodig, trust me!!! :rolleyes:

Mugje zei:

Totally agreed bro!!! Wishfull thinkin', laat mij het zo zeggen :D

eerder genoemde oef. zoals squats en ik zou een stationary lunge aanraden

juist, lunges! Lekker zwaar :D

Squaten & deadliften en een goed dieet. Zo krijgt ze meer spiermassa en minder vet wat resulteert in een heerlijk strakke kont. :)

O ja, lunges zijn ook goed. :D

romanian Deadlift

damn, als ik dat een vrouw zie doen met een behoorlijk gewicht begint het bij mij al direct te verstrakken (helaas is enige groei hierbij niet uit te sluiten).

Elysium zei:
Hmm..dat KAN ik doen, maar dat doe ik niet...je zou een hele tijd niet meer kunnen slapen Mountain, want het is echt niet nodig, trust me!!!

heeft ze toevallig hetzelfde motief op haar billen als een bepaald soort fruit?
of heb je het geluk nog niet gehad dit schouwspel te mogen bewonderen?
ik denk ook squatten, ik wil het een vrouw wel es zien doen!lijkt me leuk

Terug
Naar boven