Fitness Seller

welke orale stack is het beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarschijnlijk zul je veel te horen krijgen: GEEN van beide.

Maar verder denkik niet dat het veel verschil maakt tussen de 2.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet,

ik wil straks alleen orale gebruiken. En je hebt niet veel keus als je massa wil. Dan blijft alleen nog maar Anadrol en Anabol over en dat in combinatie met Winstrol.

toch?

maar ik wil geen depot omdat ik al een spuitkuur achter de rug heb en het is niet verstandig om door te blijven spuiten.

Ik heb gehoord dat waterretentie bij anadrol nog erger is als dbol.

waterretentie interesseert me niet. dat gaat later toch weer weg.

IRON PUMP: wat bedoel je daarmee? een orale kuur zou dan minder schadelijk zijn dan nog is spuiten. dit is echt onzin. groot gelijk navy.
voor uw hormoonhuishouding is het even erg en voor uw lever is het alleszins veel erger.

skydirk zei:
IRON PUMP: wat bedoel je daarmee? een orale kuur zou dan minder schadelijk zijn dan nog is spuiten. dit is echt onzin. groot gelijk navy.
voor uw hormoonhuishouding is het even erg en voor uw lever is het alleszins veel erger.

Ik denk dat ie zn besluit al heeft gemaakt dus de discussie: naald/pil lijkt me overbodig

Iron Pump zei:
maar ik wil geen depot omdat ik al een spuitkuur achter de rug heb en het is niet verstandig om door te blijven spuiten.

ja met zo'n opmerkingen gooi je natuurlijk hier zelf je ruiten in...he?

wat jij achter je rug hebt heeft hier nix mee te maken zolang je er maar een paar maanden tussen houd voor je lichaam om te herstellen.... ik zelf hou een min aan van 6mnd liefst 1jaar... maar op vele plaatsten hoor je dat het echte min. 3mnd is

en verder is het natuurlijk nooit verstandig alleen oral's te doen...

eddycaminos zei:
ja met zo'n opmerkingen gooi je natuurlijk hier zelf je ruiten in...he?

wat jij achter je rug hebt heeft hier nix mee te maken zolang je er maar een paar maanden tussen houd voor je lichaam om te herstellen.... ik zelf hou een min aan van 6mnd liefst 1jaar... maar op vele plaatsten hoor je dat het echte min. 3mnd is

en verder is het natuurlijk nooit verstandig alleen oral's te doen...

Toch hoor je dat veel mensen met alleen orals beginnen omdat het makkelijk is.

Meestal komen ze er dan wel achter dat alleen orals toch niet echt zo goed is voor je lichaam. trial en error.

Ach ja... 1000 keer raad je het af, en telkens komen ze terug. De ene al gekker dan de andere. Ik maak me er niet meer druk om, laat ze het zelf maar ondervinden, wij hebben gedaan wat we moesten doen.

ps Ik zou al helemaal geen 2 17AA aas stacken, en zeker niet als er anadrol of dianabol bijzit. Dat is jezelf vergiftigen waar je bijstaat.

beste bro's

Ik weet heel goed waar ik mee bezig ben. Dit wordt mijn derde kuur de orale kuur. Natuurlijk ga ik tussen de spuitkuur en orale kuur eerst even stoppen. Ik weet dondersgoed dat orale slechter zijn dan de spuit. Ondanks de C17 alkylated binding in de orale tabletten behalve Oxandrolone aka Anavar.
Ik zal jullie eens precies vertellen hoe ver ik nu ben in een nieuw onderwerp.
Ik wil zowiezo niet iedere keer dezelfde kuur gebruiken. Dus ik ga afwisselen: soms Susta/Deca dan weer Oxy/Stana dan weer Deca/Diana enz.
wat ik niet snap ik dat niemand me een duidelijk antwoord wil en kan geven. Ik vraag alleen maar waar ik beter van kan groeien van Oxy/stana of Diana/stana. Wie heeft er ervaring mee? En kom nu eens to the point ipv vertellen wat niet klopt en wat wel klopt.

Jammer...
Oraal neem je ALTIJD samen met injects, nooit zonder.

Lezen van de stickys is een goed begin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven