MuscleMeat

Welke orals?

keppe

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
een kennis van me had graag eens een kuur gedaan met orals. Zijn vorige kuur was injects, en hij had nu de vraag welke kuur met orals er zoal door jullie word aangeraden en eventueel al aan de lijve ondervonden is, of deze goed is qua spiermassa en vocht/vet.

Ze hadden hem al dianabol aangeraden en nog enkele gelijkaardige producten.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

grtz

een kennis van me had graag eens een kuur gedaan met orals. Zijn vorige kuur was injects, en hij had nu de vraag welke kuur met orals er zoal door jullie word aangeraden en eventueel al aan de lijve ondervonden is, of deze goed is qua spiermassa en vocht/vet.

grtz
Winstrol only kan ook. Ziet er droger uit. Dianabol houd veel vocht vast. En in de zomer wil die dat vast niet;)

grtz

Zoals?

• Topic Starter Topic Starter

met enkele gelijkaardige producten bedoel ik andere orale steroids hé... misschien dat 't verkeerd overkwam en dacht dezelfde effecten als dianabol.
Producten die wel aangeraden werden waren winstrol, d-anabol, tren en deca 200

Volgens mij allemaal wel geen slechte producten, maar zijn vraag was gewoon welke volgens jullie, en eventueel naar ondervinding door sommige mensen één van de betere orals is, en eventueel met of zonder stack van ander product...

en zelf heb ik ook al wat opzoekingswerk gedaan. Vind altijd wel vrij veel info door big cat.

mvg

turinabol vind ik wel een interessante
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/mijn-turinabol-only-kuur-43547/index3.html

er zijn meer dingen op dbb te vinden en op google maar dat moet je zelf maar even doen ;)

bedankt voor de reactie... Heb hier weer wat nuttig uitgeleerd, had nog niet veel van dit product gehoord. vind het wel niet op steroid chart, dus moet het hebben van de meningen van sommige mensen die het al gebruikt hebben...

Hij is momenteel aan het twijfelen tussen winny, dianabol of die turinabol. 1 van deze 3 zal het wellicht worden.

Met dianabol naar horen zeggen, meer vocht/vet en deel verlies achteraf, winny al beter qua vet en vocht en amper verlies, en die turinabol zit tussenin zeggen ze, zodus word het nog eens zo moeilijk, is ook een log over dboll waar iemand maar 1-2 procent vet wint, en een mooi aantal kilo's en deze dan ook weet te behouden, dus wat zou er dan uiteindelijk van waar zijn? Maar daar zijn al zoveel discussies en topics over op dit forum, maar alle antwoorden blijven eigenlijk altijd wat verschillend, elk product zal wel anders reageren bij iedereen.

alleszins al bedankt

bedankt voor de reactie... Heb hier weer wat nuttig uitgeleerd, had nog niet veel van dit product gehoord. vind het wel niet op steroid chart, dus moet het hebben van de meningen van sommige mensen die het al gebruikt hebben...

Hij is momenteel aan het twijfelen tussen winny, dianabol of die turinabol. 1 van deze 3 zal het wellicht worden.

Met dianabol naar horen zeggen, meer vocht/vet en deel verlies achteraf, winny al beter qua vet en vocht en amper verlies, en die turinabol zit tussenin zeggen ze, zodus word het nog eens zo moeilijk, is ook een log over dboll waar iemand maar 1-2 procent vet wint, en een mooi aantal kilo's en deze dan ook weet te behouden, dus wat zou er dan uiteindelijk van waar zijn? Maar daar zijn al zoveel discussies en topics over op dit forum, maar alle antwoorden blijven eigenlijk altijd wat verschillend, elk product zal wel anders reageren bij iedereen.

alleszins al bedankt

ik vind turinabol een hele mooie omdat de kans op acne, vet & vocht nihil is.
de kracht is dan ook minder die je krijgt maar dat vind ik niet erg.
succes ermee!

Ik heb nog nooit iemand gehoord over turibanabol. Wat is het precies?

Had er al eens van gehoord, maar heb dan zelf eens zoekfunctie gebruikt, en paar keer op google enzo gezocht, en je vind er wel info over... Zoals al paar keer gezegd op dit forum is dit een product tussen winny en dboll. Iets minder werking dan dboll, maar zo zijn ook de neveneffecten ervan, en iets meer dan winny, maar daarom niet veel meer. Hangt dus ook weer van persoon tot persoon af...

Als hij al ooit een intramusculaire (spuit) kuur heeft gedaan waarom dan nou opeens een oral only :S... Een combi is het beste als je naar resultaat kijkt. Je zult waarschijnlijk maar enkele kg's kunnen winnen en vasthouden als je alles perfect doet met oralkuurtje! Ik zou gaan voor tboll of winny only!

Als hij al ooit een intramusculaire (spuit) kuur heeft gedaan waarom dan nou opeens een oral only :S... Een combi is het beste als je naar resultaat kijkt. Je zult waarschijnlijk maar enkele kg's kunnen winnen en vasthouden als je alles perfect doet met oralkuurtje! Ik zou gaan voor tboll of winny only!

dat is wat vanwege persoonlijke redenen die ik dus ook niet echt juist weet. weet dat hij wat probs had met ouders ivm vorige kuur :),
Hij had ook wat interesse voor tren 75. Stond op steroids.com, maar vind er wat moeilijk info over, kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Winny, tboll of die tren 75 zal het worden. hoop eerst nog wat info te vinden over die tren 75. Op site stond dat dit betere en hardere spiermassa aankweekt, en dat je ook het meerendeel ervan zal behouden.

je bedoelt de korte esther namelijk Tren A. Genoeg over te vinden lijkt me zo. Als hij niet wilt spuiten dan is dit niets voor hem. Dit zet je namelijk eod!!!
Maar wel een erg lekker goedje...

je bedoelt de korte esther namelijk trenbolone A. Genoeg over te vinden lijkt me zo. Als hij niet wilt spuiten dan is dit niets voor hem. Dit zet je namelijk eod!!!

Weet niet of we het over hetzelfde hebben, zijn ook geen spuiten hé... zijn tabs, en noemt ook effectief tren 75, is een "legaal" product staat er bij op de website.

als t legaal is is t vast geen echte trenbolone ;)

voor tren tabs kan je volgens mij beter zoeken op parabolan tabs (GS maakt ze IIRC). was onlangs een logje van hier ergens...

je bedoelt de korte esther namelijk trenbolone A. Genoeg over te vinden lijkt me zo. Als hij niet wilt spuiten dan is dit niets voor hem. Dit zet je namelijk eod!!!

Ja JP!!!!! Tren A is zeker lekker!!!!!!! Persoonlijk zet ik m liever ed!!!!!
Ok? !!!!!!:D

Ja JP!!!!! trenbolone A is zeker lekker!!!!!!! Persoonlijk zet ik m liever ed!!!!!
Ok? !!!!!!:D

ED schijn je veel minder sides te hebben omdat je bloedwaardes veel en veel stabieler blijven wat zeer belangrijk schijnt te zijn met tren A, ga het dit kuurtje ook ED zetten de eerste weken en kijk wel of het helpt. Ik ga er iniedergeval keihard op.

Terug
Naar boven