Fitness Seller

welke post workout zal ik nemen?

compela22

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
84kg
beste mensen

ik ben nu momenteel vol aan het cutten, week , anderhalf week

en ben van plan om een postworkout aan te schaffen, alleen weet niet welke..

ik heb nu whey isolaat en pre workout van Crack V3

zie mijn foto voor het cutten, ben al 3 kilootjes kwijt dus gaat goede kant op

tnx alvast

DSCF0sss243 2.jpg

Magnificent van Body & Fitshop is een goede post-workout.

• Topic Starter Topic Starter
Jep ik heb het net gezien

Voedingswaarde per dosering van 70 gram
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram
Eiwitten 3,3 gram
(Eiwit en Amino's 7500mg)
Vet 0,00 gram
Voedingswaarde per 100 gram
Kcal 304,8
Koolhydraten 71,1 gram
Eiwitten 4,71 gram
Vet 0,15 gram
Netto inhoud 2100 Gram - 30 Doseringen.

koolhydraten 71,7 gram en Kcal 213,4
is dat niet beetje veel? ik doe altijd cardio na mijn krachttraining

beste mensen

ik ben nu momenteel vol aan het cutten, week , anderhalf week

en ben van plan om een postworkout aan te schaffen, alleen weet niet welke..

ik heb nu whey isolaat en pre workout van Crack V3

zie mijn foto voor het cutten, ben al 3 kilootjes kwijt dus gaat goede kant op

tnx alvast

Hm en wat had je verwacht als post-workout ? Ik bedoel dan qua stoffen, werking etc ? Het lijkt mij in de cut namelijk een vreemd ogenblik om je te gaan voldrinken met luxe crea-blends vol met koolhydraten ? Beter zoek je naar een pré-workout, liefst zo simpel mogelijk (lees : cafeïne, 1,3dimeth, groene thee extracten, etc) om je vetverbranding te optimaliseren. Verder gewoon genoeg eiwitten eten rondom je training en verspreid over de dag.

3 kilo op anderhalve week is veel, heel veel. Het kan zijn omdat je pas begint ofzo dat dit een kickstart geeft, maar ik stel er mij vragen bij. Hoe ziet je dieet eruit ?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb niet echt een dieetschema,

ochtend is meestal 2 gekookte eieren, 1 boterham met kipfilet, 30 g whey isolaat met 750 ml water vervolgens nog fruit, appel of peer

middag pak ik weer fruit, 1 gekookte ei, 1boterham met kipfilet en wat groenten
smiddag train ik altijd dus weer 40 gram whey isolaat met 10 gram magic eaa mixen met 750 ml water.
na mn training 20 of 30 gram whey isolaat met 10 gram eaa met 500 of 600 ml water

training is als gevolgd: full body dus benen schouder rug borst armen buik billen , hiermee ben ik meestal uurtje of driekwartier mee bezig, na kt doe ik altijd half uurtje of drie kwartier cardio. Ik begin altijd met fietsen niv. 6 30 minuten. verband daarmee altijd 340 calorieën en vervolgens nog steppen 150 calorieën

en na mn training was ik van plan om Magnificent te nemen is nog een vraagteken

avond eten is meestal vlees kip vis etc, altijd salades op tafel. vlak voor het avond eten drink ik nog meestal 750 ml water om zo de helft van maag met water te vullen (sneller vol gevoel) avonden met me vrouw driekwartier lopen en thats is :D

Laatst bewerkt:
ik zou om te beginnen eerst je voedingsschema optimaliseren.
in de sticky`s is genoeg te vinden om een schema op te stellen, daarna kun je het in de voedingssectie laten controleren.
ook je trainingsschema lijkt me niet optimaal, ligt er natuurlijk ook aan wat je doelen zijn.
ik raad je aan eerst deze zaken op orde te brengen voor je naar een post-workout gaat kijken. voorlopig voldoet je whey (en combinatie met voedingsschema) hiervoor.

Terug
Naar boven