Fitness Seller

Welke pre workout vinden jullie het beste werken?

Van degene die jij opnoemt heb ik er nog maar één getest namelijk Crack. Best tevreden van. Hij werkt!!!

Binnenkort ook eens Noxipro aanschaffen. Dan kan ik eens vergelijken.

Heb nu hard en daar voel ik weinig van.. Crack werkte bij mij veel beter.. Al me energie pompte ik in de training en savonds had ik nergens geen energie meer voor..
Bij hard voel ik niet veel en blijf savonds naar het plafond staren..

Jack3d en noxi moet ik nog testen

bij mij werken ze echt allemaal nice

Crack is echt wack, 1e keer merk je het wel daarna is het waardeloos.

Jack3D en NoxiPro gehad, beide geen effect.

Jack3D is de gene waar ik het meeste bij voelde......

groet Ray...

jack3d de beste... is toch wel bekend

En je hebt Noxi ook ermee vergeleken?
Als ik het zo lees komt: Noxi, Jack3D en Crack het meest voor waarbij men een beetje goed gevoel krijgt.
Oo sorry had ik er ff bij moeten zetten, dat is de enigste waar ik persoonlijk geen ervaring mee heb , de rest wel.......
At Sn00py dat kan je niet zo maar zeggen(typen) omdat Pre Workouts erg verschillend werken.. van persoon tot persoon ;)

Groet Ray.....

Ik **** niet met preworkouts, geloof niet dat het heel goed voor me is.
Meer dan normale dosis is ook net speed.

Alle producten die zogenaamd NO naar spieren brengen is onzin en supplementen gericht op pomp is slechts een bijzaak. Pomp is nutteloos voor spiergroei.

Een caffeine cap of een ECA cap werkt prima want stimulantia werken wel. Geranimine werkt ook.

Noxipro en Craze

Alle producten die zogenaamd NO naar spieren brengen is onzin en supplementen gericht op pomp is slechts een bijzaak. Pomp is nutteloos voor spiergroei.

Een caffeine cap of een ECA cap werkt prima want stimulantia werken wel. Geranimine werkt ook.

+ 1

Bovendien moet je de pwo zelf testen, want zoals je wrs al gemerkt hebt, werkt dezelfde pwo niet voor iedereen. Plus de ene voelt na 2 keer nemen er niets meer van...

Jack3D is tot nu toe de enige waar ik van heb gemerkt, dus dan maar Jack3D (wel 2 scoops)

Terug
Naar boven